.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله قصد دارم از اهمیت سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن بر روی کسب و کارها صحبت کنم

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

فرض کنید می خواهید یک بیزینس جدید راه اندازی کنید که به نوعی قرار است بر بستر آي تی و تکنولوژی هم فعالیت کند. در اولین قدم چه می کنید؟ به خیال پردازی و ساخت یک وبسایت یا اپلیکیشن که در آن قرار است میلیاردر شوید می پردازید؟

این موضوع را فراموش نکنید،‌ کسب و کارهای موفق نوپا یک شبه و یک هفته ای آغاز بکار نکردند.در دنیای امروز بازار دیجیتال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.از این رو نقش و اهمیت دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال مارکتر را نمی توان نادیده گرفت.

بی شک مدیرانی که قصد راه اندازی یا توسعه کسب و کار خود را دارند نیم نگاهی به شبکه های اجتماعی و پیام رسان نظیر اینستاگرام و تلگرام برای تبلیغات و فروش بیشتر دارند.روزانه صدها کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام متفاوت ساخته می شود ولی آیا همه آنها موفق هستند؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ انجام می دهند قرارداد می بندند و کارشناسان این حوزه یا همان دیجیتال مارکترها با استفاده از علم بازاریابی دیجیتالی انجام وظیفه می کنند .مطالعه بازار که یکی از وظایف مهم و کاربردی در دیجیتال مارکتینگ است، به شناخت رقبا و تحلیل رفتار آنها می پردازد.یکی از هنرهایی که یک دیجیتال مارکتر خوب دارد توانایی جستجو در اینترنت بصورت هدفمند است.این فرد کلیه اتفاقات تبلیغاتی در دنیای مجازی و مدرن را به گونه ای دیگر می بیند.

همانطور که در مقاله راه اندازی یک استارتاپ گفته شده بود،‌ شناخت از وضعیت موجود و کسب و کارهای مشابه به منزله خوب کپی کردن، یک هنر و استراتژی است.حال شناخت کافی از رقبا و کسب و کارهای مشابه بدست آمد، چگونه مشتریان خود را بیابیم ؟در کجا تبلیغات کنیم ؟چه محتوایی برای مطالب و پست های خود قرار دهیم ؟‌آیا نیاز به ارسال ایمیل دارید ؟‌ به چه کسانی ایمیل بزنیم و دیگر به چه کسانی نزنیم‌؟‌شاید بیزینس شما نیاز به تبلیغات کلیکی در گوگل، درج رپورتاژ آگهی و یا تبلیغات بنری داشته باشد.

اینها همگی قابل رصد کردن و شناسایی است و آنالیز داده های دریافتی از طریق ابزارهای متفاوت نظیر گوگل آنالاتیک (Google Analytic) بازخورد کلیه فعالیت ها را به منظور تدوین استراتژی به ما می دهد.این موارد و شاید صدها مورد دیگر نقش و اهمیت دیجیتال مارکتینگ را در دنیای امروز پررنگ تر می کند.

سئو یک انتخاب نیست یک نیاز است!

جهت اطلاعات بیشتر راجع به  خدمات سئو روی لینک زیر کلیک کنید

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

14 Comments

  1. رضا

    سلام و سپاسگزارم از مطالب مفیدتون
    در مورد گوگل آنالیتیک مطلب بفرستید

    پاسخ
  2. سمیه موسوی

    در مورد انواع بازاریابی بیشتر توضیح بدبد؟

    پاسخ
  3. احمدی

    سلام
    تگر امکان داره در مورد تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی دیجیتال مطلب بفرستید

    پاسخ
  4. آرسین

    سلام در مورد اینکه داشتن سایت چقدر در کسب و کار و تجارت ما اهمیت داره و اینکه چه کسانی بیشتر نیاز به سایت دارند مطلب بفرستید؟
    مرسی

    پاسخ
  5. امید

    در مورد مفاهیم بازاریابی بیشتر توضیح بدهید
    متشکرم

    پاسخ
  6. مریم

    چگونه از کانال تلگرامی و اینستاگرامی درآمد کسب کنیم؟

    پاسخ
  7. kimia

    کلی بود

    پاسخ
    • خشایار آریامهر

      با تشکر از نظر شما در مقاله های بعد حتما سعی میکنیم کامل تر باشد

      پاسخ
  8. samira

    این مبحث یه دنیاست بیشتر بهش بپردازید

    پاسخ
    • خشایار آریامهر

      حتما دوست عزیز از توجه شما ممنونیم

      پاسخ
  9. kian

    مختصر بود

    پاسخ
    • خشایار آریامهر

      در مقاله های بعدی حتما سعی میکنیم که بیشتر توضیح دهیم

      پاسخ
  10. bardia

    موضوع خوبیه

    پاسخ
    • خشایار آریامهر

      مرسی از نظرتون

      پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *