.

آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.
اقدامی مهم و حیاتی پس از ساخت اپ موبایل ، انتشار دادن آن در مارکت های معتبر است. در مقاله های قبلی به آموزش انتشار اپلیکیشن درگوگل پلی به طور مفصل پرداختیم. حال در این مقاله می خواهیم آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار را به صورتی دقیق یاد بگیریم.

انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

اگر مراحل طراحی اپلیکیشن شما به پایان رسیده است، حتما فایل APK آن را در دسترس داشته باشید تا آن را منتشر کنیم.

گام اول- ثبت نام در کافه بازار

در مرحله ی اول از آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار به نحوه ی ثبت نام می پردازیم. در ابتدا باید به عنوان یک توسعه دهنده ثبت نام کنیم. پس وارد وب سایت کافه بازار شوید در قسمت منو و یا فوتر، توسعه دهندگان را انتخاب کنید. سپس بر روی ثبت نام کلیک کنید و ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. پس از تایید لینکی که به ایمیل شما فرستاده می شود، توافق نامه ی کافه بازار نمایش داده می شود که آن را باید تایید کنید.

آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

احراز هویت

در ادامه ی آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار، صفحه ای به شما نمایش داده می شود که باید حقیقی و یا حقوقی بودن حساب کاربری خود را مشخص کنید.
حال باید اطلاعات حساب کاربری که شامل نام کامل، تلفن، کد پستی و نشانی دقیق کد پستی، کد ملی و تصویر کارت ملی است را وارد کنید و دکمه ی ارسال را بزنید. در بخش بعدی نام فارسی و انگلیسی که به عنوان توسعه دهنده در بازار معرفی می شوید را وارد کنید.
در آخر دکمه ی دخیره و ادامه را کلیک کنید.

تاییدیه

در مرحله ی آخر از ثبت نام، شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تاییدیه برای شما ارسال شود. سپس دکمه ی ارسال را کلیک کنید.
حال کدی که برای شما اس ام اس شده است را وارد کنید و تایید را بزنید.
اکنون اکانت کافه بازار شما ساخته شده است، فقط کافیه 40 هزار تومان پرداخت کنید تا اپلیکیشن خود را بتوانید منتشر کنید. توجه کنید این پرداخت فقط برای یکبار انجام می شود و بعد از آن هر تعداد اپلیکیشنی که بخواهید را می توانید منتشر کنید.

آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

گام دوم- ثبت اپلیکیشن در کافه بازار

برای ثبت اپلیکیشن، در حساب کاربری خود به عنوان توسعه دهنده، در منوی سمت راست بالا بر روی برنامه ها کلیک کنید. در صفحه نمایش داده شده، بر روی ایجاد برنامه کلیک کنید. حال صفحه ای که باز می شود، دسته بندی مرتبط با اپلیکیشن خود را انتخاب کنید و فایل APK را آپلود کنید. سپس بر روی دکمه ی ایجاد برنامه کلیک کنید.

ثبت اطلاعات اپلیکیشن

در مرحله ی بعدی از آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار باید اطلاعات کلی مربوط به اپلیکیشن را وارد کنید. این اطلاعات به کاربر نمایش داده می شوند پس بسیار دارای اهمیت هستند و با دقت ان ها را وارد کنید. در این بخش نام، توضیحات و قیمت را بنویسید و بر روی دکمه ی ثبت اطلاعات کلیک کنید.

آپلود عکس از اپلیکیشن

 بخش بعدی آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار مربوط به آپلود عکس های مرتبط با اپ است. آیکون اپلیکیشن شما باید ابعادش 512*512 باشد، همچنین تعدادی اسکیرین شات از اپلیکیشن خود آپلود کنید. در صورت تمایل می توانید ویدئویی از اپ را در سایت های اشتراکی ویدئو مانند آپارات، آپلود کنید و لینک آن را در اینجا بارگذاری کنید سپس بر روی دکمه ی ذخیره اطلاعات کلیک کنید.

مرحله پایانی

تبریک با به پایان رساندن آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار، پس از تایید بازار، اپلیکیشن شما منتشر شده و در دسترس است.

میدونستی برای رونق کسب و کارت تو دنیای امروز به اپلیکیشن حرفه ای نیاز داری ؟

همان طور که گفته شد، انتشار اپلیکیشن برای دیده شدن هر چه بیشتر در مارکت های معتبر بسیار اهمیت دارد. پس اگر اپلیکیشنی دارید و در انتشار دادن آن در کافه بازار و یا گوگل پلی به مشکل برخورده اید می توانید با مشاوره رایگان با تیم حرفه ای تابان شهر، مشکل خود را حل کنید و یا سفارش انتشار اپ را به ما بدهید. همچنین اگر به فکر داشتن و ساخت اپلیکیشن هم هستید می توانید از تیم متخصص تابان شهر کمک بگیرید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *