.

افزودن محصول در ووکامرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

افزودن محصول در  ووکامرس

ووکامرس یک افزونه است . که وب سایت وردپرس شما را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای می کند. به این علت که بیشتر کارفرمایان ما در مورد افزودن محصول در ووکامرس پرسش هایی دارند. و همینطور درباره مشاهده سفارشات و گزارش ها سوالاتی دارند . ویدویی آموزشی تهیه کردیم تا همه عزیزان بتوانند از این آموزش استفاده نمایند.

معرفی ووکامرس

ووکامرس یک افزونه اوپن سورس برای وردپرس است. این افزونه در واقع برای کسب و کار های کوچک بزرگ آنلاین طراحی شده است. این افزونه به خاطر قابلیت های سفارشی سازی آن و سادگی در استفاده و نصب , افزودن محصول در ووکامرس ، به سرعت محبوب شد. یکی از مراحل آموزش طراحی سایت با وردپرس، کار با ووکامرس است که در حال حاضر بیش از شصت میلیون فروشگاه در سراسر جهان از این افزونه استفاده می کنند که این آمار در بین فروشگاه ساز های رایگان رتبه نخست را دارد. این افزونه توسط خیلی از سایت هایی که اتفاقا ترافیک بالایی هم دارند استفاده می شود. آمار نشان می دهد چیزی حدود 30 درصد از کسب و کار های اینترنتی از ووکامرس استفاده می کنند. این موضوع به خودی خود گواه کارآمد بودن این افزونه می باشد. با توجه به نیاز روز افزون جامعه به فروشگاه های آنلاین و افزایش خواستار طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است که نحوه ی کار با این افزونه و چگونگی افزودن محصول در ووکامرس را بیاموزید.

آموزش اضافه کردن محصول در ووکامرس

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

4 Comments

  1. اسفندیاری

    خیلی عالی بود!….
    درود بر شما!…

    پاسخ
  2. عابدی

    سلام و خسته نباشید
    بسیار ممنون از ارائه مطلب عالی….!

    پاسخ
  3. نسیم

    میشه کار با ووکامرس رو بیشتر توضیح دهید؟

    پاسخ
  4. مریم

    در مورد ووکامرس بیشتر مطلب بگذارید. تشکر.

    پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *