.

آموزش 0 تا 100 ویژوال کامپوزر

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

آموزش ویژوال کامپوزر

آموزش 0 تا 100 ویژوال کامپوزر + (مباحث مربوط به سئو)

دوره آموزش 0 تا 100 ویژوال کامپوزر

Visual Composer

ویژوال کامپوزر چیست ؟

ویژوال کامپوزر یک صفحه ساز بسیار قدرتمند و پر سرعت است که با استفاده از آن می توانیم صفحاتی زیبا + بهینه شده برای سئو تولید کنیم. آموزش ویژوال کامپوزر یکی از آموزش هایی می باشد که در تابان آکادمی تدریس می شود.  Visual Composer یک صفحه ساز برای مدیریت محتوای وردپرس می باشد که کار هر کدام از این صفحه ساز ها یا به اصطلاح فنی Page Builder ها این است که به شما کمک کند تا بدون داشتن دانش برنامه نویسی خاص بتوانید یک قالب وردپرسی طراحی کنید. برای یادگیری کامل این صفحه ساز محبوب از 0 تا 100 می توانید دوره آموزش ویژوال کامپوزر را در تابان آکادمی شروع کنید.

تفاوت Visual Composer با WPBakery

هر دو این صفحه ساز ها در واقع یک چیز هستند. صفحه سازی که برای یادگیری آن وارد این صفحه شده اید Visual Composer می باشد که برای بخش back-end می باشد که نسخه قدیمی این کمپانی است اما صفحه سازی که امروزه استفاده می شود WPBakery Page Builder می باشد البته این بدان معنی نیست که از Visual Composer دیگر استفاده نمی شود بلکه بسیاری از وب مستران با ویژوال کامپوزر راحت تر هستند و راحت تر می توانند المان های مورد نیاز خود را پیاده سازی کنند.

ویژگی های Visual Composer

آشنایی با مهمترین ویژگی ها و مزایا ویژوال کامپوزر

پر سرعت

این صفحه ساز چزو پرسرعت ترین صفحه ساز های وردپرس محسوب می شود که می توانید از سایت themeforest نیز متوجه این موضوع شوید. که به همین علت است که بسیاری از قالب های وردپرس ویژوال کامپوزر را به صورت پیش فرض دارند.

بهینه برای سئو

علاوه بر سرعت بسیار بالا که خود یکی از فاکتورهای مهم برای سئو می باشد این صفحه ساز کد های بسیار بهینه شده ای را نیز دارد. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که باید یک صفحه ساز داشته باشد بهینه بودن برای سئو سایت می باشد.

back-end و front-end

همانطور که گفتیم با وجود WPBakery Page Builder ما می توانیم با این صفحه ساز هم به صورت back-end و هم به صورت front-end طراحی انجام بدهیم. بسیاری از وب مستران برای طراحی سایت همیشه به دنبال قالبی هستند که هر دو این گزینه را دارا باشد.

مناسب با تم های وردپرس

ویژوال کامپوزر از صفحه ساز هایی می باشد که همانطور که پیش تر گفتیم به عنوان صفحه ساز پیش فرض بسیاری از قالب های وردپرس انتخاب شده است این موضوع به نفع افرادی است که دوره آموزش ویژوال کامپوزر را گذرانده اند چرا که می توانند از آن در پروژه های مختلفی استفاده کنند.

responsive بودن

طراحی responsive از یکی دیگر از ویژگی های برتر ویژوال کامپوزر محسوب می شود. این صفحه ساز بسیار عالی المان هیی کاملا ریسپانسیو طراحی می کند که به واسطه ی WPBakery Page Builder می توانید المان های جداگانه برای موبایل تولید کنید.

drag & drop

با استفاده از WPBakery Page Builder شما می توانید تمام المان های خود را به صورت drag & drop انجام دهید. این ویژگی یکی از محبوب ترین ویژگی های بهترین صفحه ساز های وردپرس می باشد.

فقط یک کلیک تا استاد ویژوال کامپوزر شدن

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *