.

بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین در ایران

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.
طراحی سایت با 200 هزار تومان!

اپلیکیشن های خرید آنلاین

امروزه بازار اپلیکیشن های خرید آنلاین بسیار داغ است. دلیل آن هم کاملا واضح است، زندگی ها سریعتر شده است و ما برای رسیدن به همه کارهایمان کمتر از آن چیزی که فکرش را بکنیم فرصت داریم. ما می توانیم بدون اینکه نیازی باشد که از جایمان تکان بخوریم، خرید های خودمان را از طریق بهترین فروشگاه های آنلاین دریافت کنیم. در ادامه می خواهیم به چند نام آشنا و شاید نا آشنا در این زمینه بپردازیم، با ما همراه باشید.

هفت تا از اپلیکیشن های خرید آنلاین

اپلیکیشن دیجیکالا

از اپلیکیشن های خرید آنلاین در ایران که بی شک نام آن را بسیاری از افراد شنیده اند اپلیکیشن دیجیکالا است . این اپ کار خودش را با راه اندازی یک فروشگاه برای خرید انواع لوازم دیجیتال از جمله موبایل و لپ تاپ و و دوربین های عکاسی آغاز کرد و با پیشرفت و استقبال زیادی که روبه رو شد ، فروشگاه اینترنتی خود را گسترش داد و حالا با نصب آن یک فروشگاه اینترنتی کامل را در اختیار خواهید داشت. امروزه دیجی کالا با افزایش دسته بندی محصولات خود بیش از پیش در حال رشد و ارائه ی خدمات به مشتریان خود است . در حال حاضر این فروشگاه اینترنتی در فروش محصولاتی از جمله پوشاک و حال فروش وسایل بهداشتی آرایشی ، لوازم برقی آشپز خانه ، کالای دیجیتال، اسمارت واچ ها خوراکی ، انواع کتاب های چاپی و… در برند های مختلف هستند. در ادامه برای جذب مشتریانش و اعتماد سازی کالا ی سفارش داده شده توسط مشتری را در صورت بروز مشکل و نخواستن کالا توسط مشتری آن را پس خواهد گرفت و هزینه ی پرداخت شده را به مشتری باز میگرداند‌، همچنین برای خرید بالای ۱۵۰ هزار تومان ارسال رایگان انجام میدهند. ما در تابان شهر، ساخت اپلیکیشن هایی مانند دیجیکلا و ساخت سایر انواع اپلیکیشن های فروشگاهی ، شرکتی ، اپلیکیشن مشابه اسنپ و ..  را ارائه میدهیم .

طراحی سایت با وردپرس یا  php

برای مشاهده محصول اپلیکیشن مشابه دیجیکالا کلیک کنید!

اپلیکیشن نت برگ

در این اپلیکیشن که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین می باشد به همراه خرید های آنلاین میتوانید از تخفیف های خوبی برخوردار بشوید و این شامل تمامی محصولات و خدمات ارائه دهنده توسط این اپ می شود. از هر کجا که فکرش رو بکنید میتوانید تخفیف های خود را دریافت کنید، به عنوان مثال اماکن تفریحی ، سالن های زیبایی ، رستوران های مختلف و…

نت برگ جزو یکی از یکی از اپلیکیشن های خرید آنلاین محسوب می شود که هر روزه ده ها پیشنهاد هیجان انگیز برای کاربران خود ارائه می‌نماید.

اپلیکیشن نت برگ

اپلیکیشن تخفیفان

یکی دیگر از اپلیکیشن های خرید آنلاین و اپلیکیشن های تخفیف گروهی و خرید آنلاین معتبر در ایران اپلیکیشن تخفیفان است این اپ با ارائه خدمات در زمینه های مختلف آموزش ، فروش بلیط های سینما و تائتر و تورهای مسافرتی و سایر خدمات کاربردی  به همراه تخفیف های نقدی ، به یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین تبدیل شده و در دو نسخه  برای کاربران گوشی های اندروید و آیفون طراحی شده است.

اپلیکیشن تخفیفان

اپلیکیشن علی بابا

اپ علی بابا یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین بلیط های مسافرتی است که برای تمامی افراد به راحتی قابل دسترسی است . این اپلیکیشن به صورت انحصاری به فروش بلیط های مختلف مسافرتی داخلی و خارجی  پرداخته است و همچنین برای رزرو هتل هم میتوانید از طریق همین اپ اقدام نمایید . باید به این نکته نیز توجه کرد که تمامی وسایل حمل و نقل عمومی را نیز دارا هستند و برای سفر کردن از هر وسیله ی نقلیه ای که دلخواهتان است می توانید استفاده کنید و آن را رزرو کنید.

اپلیکیشن علی بابا

اپلیکیشن جانبی

اپلیکیشن جانبی (Janebi)  نیز از دیگر اپلیکیشن های خرید آنلاین است که به صورت اختصاصی به منظور فروش آنلاین لوازم جانبی موبایل، تبلت، لپ تاپ، دوربین و کنسول‌های بازی طراحی شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Janebi (جانبی) به راحتی به لیست لوازم جانبی گجت‌های مختلف دسترسی داشته باشند و لوازم جانبی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از طریق این اپلیکیشن خریداری کنند.

اپلیکیشن جانبی

اپلیکیشن بانی مد

این اپلیکیشن نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های خرید آنلاین است که خرید از این اپ دارای ضمانت تعویض کالا و یا مرجوعیت کالا است و با خیالی آسوده میتوانی خرید های مورد نظرتان را از طریق این اپ ، انجام دهید .  محصولات این اپلیکیشن شامل انواع پوشاک زنانه و مردانه و وسایل بهداشتی و آرایشی  در انواع قیمت ها و برند های مختلف ایرانی و خارجی است .

اپلیکیشن بانی مد

اپلیکیشن کمدا

وسایل، لباس و هرچیز دیگری که  خوشگل تر و تمیز که دوستش داری، هدیه گرفتی، اندازت نیست، یا فقط یه بار استفاده کردی و توی کمدت فقط جا گرفته و خاک میخوره رو رو میتوانید در اپلیکیشن کُمُدا، به پول تبدیل کنید ! از اون طرف هم با 50-70% تخفیف هم از کمد بقیه وسایلی که نیاز دارید رو خریداری کنید ، به بی نهایت کمد سرک بکش، فالوشون کن، باهاشون گپ بزن، ازشون خرید کن! هدف‌ در اپ کمدا بازگردوندن آیتم های مازاد( نو، در حد نو ) به چرخه مصرف، کاهش مصرف گرایی و حفاظت از محیط زیست هست. این اپ در اختیار کاربران اندروید و آیفون قرار دارد که به راحتی  قابل دانلود هستند.

اپلیکیشن کمدا

برای مشاهده خدمات طراحی اپلیکیشن کلیک کنید!

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *