.

آموزش ایجاد مقاله در وردپرس

تولید شده توسط حانیه نوری

افزودن مقاله در وردپرس

  در این وبلاگ همراه شما هستیم تا افزودن مقاله در وردپرس را به صورت قدم به قدم برایتان آموزش دهیم . اگر شما هم دارای یک سایت cms وردپرسی هستید و میخواهید سایت شما در نتایج اول گوگل نمایش داده شود ، به عبارت بهتر، تصمیم به سئو کردن سایت خود دارید ، یکی از گام های اولیه شما ایجاد یک وبلاگ با اصول صحیح در سایت است. با به اتمام رسید این آموزش خواهید توانست مقالات سایت خود را با اصول و قوانین درست ایجاد نمایید . یک پیشنهاد عالی برای همراهانی که هنوز به طور کافی به طراحی سایت با وردپرس تسلط نداردند و یا حتی افرادی که  طراحی سایت با وردپرس را آموزش ندیده اند دارم ، با استفاده از مطالب تابان شهر در خصوص آموزش طراحی سایت با وردپرس در کوتاه ترین زمان ممکن ، سایت خود را طراحی کنید .

افزودن مقاله در وردپرس

 یک مقاله وردپرسی چگونه ایجاد می شود ؟

 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه یک بلاگ وردپرس ایجاد کنید ، برای افزودن مقاله در وردپرس در ابتدا باید وارد پنل پیشخوان سایت خود شوید ، سپس در قسمت نوشته ها 4 گزینه وجود دارد که هر یک از این قسمت ها یک بخش برای ایجاد مقالات شما هستند :

1. همه نوشته ها :

در بخش اول تمامی مقالات وجود دارد به نوعی این بخش منبع تمامی مقالات شماست که می توانید آن ها را مشاهده و در صورت لزوم ویرایش کنید.

افزودن مقاله در وردپرس

2. افزودن نوشته :

در این قسمت میتوانید با وارد شدن به محیط ویرایشگر یک مقاله جدید را شروع به نوشتن کنید و محتوای خود را ایجاد کنید. در بخش ویرایشگر، قسمت های مختلفی برای ایجاد و ویرایش یک نوشته وجود دارد. 

3. دسته ها :

در بخش دسته ها که در سمت چپ قرار گرفته و با توجه به دسته هایی که از قبل با توجه به فعالیت خود تعیین کرده اید، می توانید دسته ی مورد نظر را انتخاب کرده و تیک بزنید.

، باید برای مقالات خود موضوع دسته بندی ایجاد کنید به طور مثال سایت شما یک سایت شرکتی با خدمات مختلف دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت است ، شما باید دسته های مرتبط که برای آنها تولید محتوا انجام دهید را آپلود کنید به طور مثال دسته ی طراحی سایت ، دسته تبلیغات و… .

افزودن مقاله در وردپرس
4. برچسب ها :

در این قسمت برای گذاشتن برچسب های مختلف در مقاله استفاده میشود که به هر میزان که نیاز داشته باشید با برچسب های مرتبط با موضوع مقاله تان میتوانید برچسب ایجاد کنید . برچسب ها یکی از مهم ترین گزینه هایی هستند که در امر سئوی سایت بسیار موثر است و باید به آن اهمیت داد . فقط با توجه یه استانداردهای سئو باید کلمات درستی را برای آن در نظر بگیرید ،کلمه ی کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در این قسمت وارد کنید و دکمه ی افزودن را بزنید تا اضافه شود.

افزودن مقاله در وردپرس

انتشار مقاله با صفحه ساز المنتور

_ عنوان نوشته

همانطور که مشخص است در این قسمت عنوان اصلی محتوای خود را باید وارد نماییم .

 _ جعبه ابزار ویرایشگر وردپرس

در کادر طوسی رنگ، گزینه ی افزودن پرونده چند رسانه ای برای بارگذاری تصاویر، فایل ها، ویدئو و سایر موارد این چنینی است در امتداد این کادر دو گزینه ی دیداری و متن را مشاهده می کنید :

حالت دیداری به صورت پیش فرض بر روی ویرایشگر قرار دارد ، که شما می توانید در آن از امکانات جعبه ابزار استفاده کنید.

حالت متن ، ویرایشگر HTML می باشد ، که برای تغییر کدها و اضافه کردن استایل هایی می توانید از آن استفاده کنید.

_ انتشار

پس از نوشتن محتوای خود و قرار دادن تصاویر ، ویدئو  و… برای فرستادن در بستر گوگل باید مقاله ی خود را انتشار دهید در نهایت پس از چک کردن مقاله و مرور مجدد باید کلید انتشار را بزنید . این کادر در سمت راست در پایین قرار گرفته و شما می توانید وضعیت انتشار را در آن مشاهده کنید. قسمت پیش نویس، بدون اینکه مطلب شما به کاربران نمایش داده شود ذخیره خواهد شد و در بخش نوشته ها برچسب پیش نویس به آن می خورد.

_ تصویر شاخص

تصاویر بارزی که در داخل هر مطلب به عنوان شناسه ی اصلی مشخص می شود از این بخش می توانید اضافه کنید. این تصاویر را در سایز های مختلف وجود دارند سایر های کامل و بند انگشتی یا به اصطلاح Thumbnail و یا طبق ابعادی که شما برای آنها در نظر گرفته باشید .

 _ نامک

نامی که شما می خواهید به انتهای آدرس اصلی وبسایت شما برای این مطلب اضافه شود.

مثلا اگر مطلب من در مورد وردپرس باشد، می توانم به انتهای آدرس سایت خود، وردپرس را اضافه کنم (www. tabaneshahr.com/wordpress)

امیدواریم که مطالب فوق مفید واقع شود برای طراحی سایت  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

6 Comments

  1. بهمن

    کلا چه سایت هایی را می توان با وردپرس طراحی کرد؟

    پاسخ
  2. سحر

    با سپاس
    امکان طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس هست ؟

    پاسخ
  3. سپیده

    منتظر مطالب کاملتری در این زمینه هستم
    خیلی ممنون

    پاسخ
  4. افشین

    خیلی عالی بود فقط کم بود کاش بیشتر مطلب در این رابطه بگذارید

    پاسخ
  5. سیاوش

    سلام و تشکر

    پاسخ
  6. مریم

    چه جوری سئوی محتوای منتشر شده در وردپرس را بررسی کنیم؟

    پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *