.

جذاب ترین ایده های طراحی اپلیکیشن

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

ایده های طراحی اپلیکیشن به دلیل کاربری آسان و کاربردی بودنشان، بازار بسیار داغی دارند. همچنین اپلیکیشن های موبایل چون وابسطه به مکان خاصی نیستند و در هر زمان و مکانی می توان از آنها استفاده کرد، محبوبیت و جذابیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند. شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که سفارش ساخت اپلیکیشن داده و استارتاپ خود را آغاز کنید ، اما متاسفانه ایده ای برای آغاز آن ندارید. پس حالا با جذاب ترین ایده های طراحی اپلیکیشن همراه باشید تا مسیر خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن فیتنس و تناسب اندام

اگر در زمینه ی تناسب اندام و انجام ورزش های مختلف توانمند هستید و یا رژیم های غذایی متفاوتی را امتحان کرده و ضرر و سود هر کدام را می دانید، ایده طراحی اپلیکیشن تناسب اندام می تواند گزینه ای عالی باشد.
در این اپلیکیشن با پرسیدن سوالاتی از قبیل قد و وزن می توان ورزش هایی را به شخص پیشنهاد داد و یا رژیم غذایی متناسب با شرایط زندگی فرد را در اختیارش قرار داد. 

اپلیکیشن پرو لباس به صورت مجازی

یک ایده ی ناب و منحصر به فرد می تواند ایده طراحی اپلیکیشن پرو باشد. در این اپ علاوه بر معرفی فروشگاه ها و عرضه ی لباس هایشان، هر فرد، هر لباسی را که انتخاب می کند می تواند در تن مانکنی که وجود دارد ببیند و مانکن قابل تغییر و شبیه سازی به خود شخص نیز باشد.

صاحبین فروشگاه ها حتما از این اپلیکیشن استقبال می کنند و خواهان فروش محصولات خود در آن هستند زیرا بسیاری از افراد به خاطر مشکل پرو نکردن خرید انترنتی لباس را انجام نمی دهند.

ایده های طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن های آموزش آشپزی

هنری که هیچ موقع فراموش نمی شود و روز به روز بروزرسانی می شود ، آشپزی است. به خصوص در ایران که هر منطقه و شهرش غذاهای خاص خود را دارد. اگر شما هم توانایی پخت غذاهای سریع، خاص و یا به کمک موادغذایی کم را دارید، ایده اپلیکیشن آشپزی یکی از بهترین ایده های طراحی اپلیکیشن است.

شما می توانید قبل از ارائه دستور پخت، مواد غذایی که افراد در اختیار دارند را بپرسید و بعد به آنها بهترین غذا را پیشنهاد دهید. همچنین به علت سختی های زندگی و شاغل بودن هم مرد و هم زن، همگی به دنبال پخت غذاهای فوری هستند. اگر دستورپخت این غذاها را می دانید پس عجله کنید.

ایده های طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن راهنمای انتخاب بهترین مسیر

بسیاری از مردم هستند که روزانه بدون اتومبیل شخصی و با حمل و نقل عمومی در سرتاسر شهر جا به جا می شوند. طراحی اپلیکیشن برای نشان دادن بهترین مسیر و انتخاب اتوبوس، تاکسی و مترو ی مناسب می تواند یکی از بهترین ایده های طراحی اپلیکیشن باشد.
این اپ می تواند در ابتدا میزان هزینه ای که مایل هستید بپردازید را بپرسد و سپس نسبت به آن مسیری را با تاکسی و یا اتوبوس یا مترو پیشنهاد دهد.

اپلیکیشن یاری دهنده در دکوراسیون داخلی

یک ایده ی ناب که می تواند با ساخت اپلیکیشن با پایتون هم همراه شود، اپلیکیشنی است که برای دکوراسیون داخلی پیشنهاداتی را ارائه می دهد. در ابتدا باید عکسی از مکان موردنظر بگیرید و در اپلیکیشن آپلود کنید. سپس اپ به کمک ساده ترین روش ها به شما پیشنهادی را می دهد و یا خود می توانید به کمک عوض کردن رنگ مبل، فرش و یا پرده و یا جا به جایی و حذف برخی اشیا به صورت مجازی اتاق را دیزایین کنید، در آخر اگر خوب بود در دنیای واقعی می توانید آن را پیاده سازی کنید.
در این اپلیکیشن، فروشندگان لوازم خانگی نیز می توانند همراه شما باشند. به این صورت که آنها محصولات خود را در اپ معرفی کرده و در زمان دیزایین اگر محصولی مناسب آن مکان بود، پیشنهاد می شود. مشتری هم در صورت رضایت آن را خریداری می کند.

 ایده خاصی داری ؟ همین الان با سفارش طراحی اپلیکیشن پیاده سازیش کن!

اپلیکیشن تشخیص دهنده ی صدای نوزاد

والدینی که صاحب فرزند می شوند، در زمان نوزادی به خصوص چند روز اول ممکن است از گریه ی نوزاد عاجز شوند و هرکاری می کنند متوجه علت آن نشده و نمی توانند او را آرام کنند.
اما یکی از بهترین ایده های طراحی اپلیکیشن می تواند به کمک آن ها برود. اپلیکیشنی که با هوش مصنوعی کار کرده و با ضبط صدای گریه ی نوزاد تشخیص می دهد مشکل او چیست و اعلام می کند. برای مثال اگر نوزاد علت گریه اش دل درد باشد، می نویسد نوزاد شما دلش درد می کند و پیشنهاداتی را نیز برای رفع آن می دهد.

اپلیکیشن گردشگری

برای شما هم ممکن است اتفاق افتاده باشد که به شهر و روستایی مسافرت کرده باشید و برای رفتن به مکان های گردشگری به مشکلاتی برخورده اید. اول از همه ممکن است خیلی از مناطق را نشناسید و یا اگر هم میشناسید برای رسیدن به آن از مسیرهای دوری بروید و کلی وقت و پول خود را هدر دهید.

ایده های طراحی اپلیکیشن

یکی از بهترین ایده های طراحی اپلیکیشن، ساخت اپلیکیشن خدماتی برای گردشگری می باشد. در این اپ می توان تمامی مناطق سیاهتی یک شهر را بر روی نقشه نشان داد و همچنین نزدیک ترین آنها را به صورت ویژه ای پیشنهاد داد. این مکان ها می تواند: مکان های تاریخی، زیارتی، تفریحی، پارک و جنگل، هتل، اقامتگاه و یا رستوران و کافه نیز باشند.

اپلیکیشن رستوران

اگر صاحب رستورانی هستید می توانید خودتان اپلیکیشن اختصاصی خودتان را برای خدماتی مانند رزرو میز، جشن تولد، سفارش غذا طراحی کنید. به طور کلی در زمینه رستوران یا فست فود برای جذب مشتری باید از تکنیک های بازار یابی حرفه ای استفاده کنید پس  ساخت اپلیکیشن رستوران یکی از روش های حرفه ای برای ارائه خدمات و بازاریابی می باشد.

سخن آخر

ایده هایی که گفته شد فقط چند مورد از بهترین ایده های طراحی اپلیکیشن بود. اگر شما هم ایده ای ناب در خصوص ساخت اپلیکیشن دارید با ما تماس بگیرید و با مشاوره رایگان درباره تحقق اپلیکیشن خود بشنوید. تیم حرفه ای تابان شهر با تجربه 10 ساله در زمینه ی طراحی سایت و اپلیکیشن آماده ی خدمت رسانی به شماست.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

2 Comments

  1. عادلی

    سلام
    درخصوص ساخت اپ نیاز به راهنمایی دارم لطفا تماس بگیرید

    پاسخ
    • hanie

      سلام دوست عزیز لطفا برای مشاوره و تماس کارشناسان شماره تماستون رو برای ما کامنت کنید . موفق باشید

      پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *