.

برترین امکانات و ویژگی های سایت شرکتی

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

انواع طراحی سایت

قبل از این که به بررسی ویژگی های سایت شرکتی بپردازیم اول باید بدانید که انواع طراحی سایت متفاوت هستند که با توجه به خدمات و امکاناتی که دارند به سایت معرفی، سایت شرکتی و سایت فروشگاهی تبدیل می شوند.
مورد اول سایت های معرفی که قبلا مقاله ای درباره آن به انتشار رفته است، سایتی است تک صفحه ای و تمام محتوا در همان یک صفحه درج می شود و تمام اطلاعات در آن موجود است و با یک اسکرول ساده به تمام محتوا آن دست پیدا می کنید.
مورد دوم طراحی سایت شرکتی و یا اداری می باشد که سایت هایی هستند که با یک سری ویژگی و آیتم درآن، که با توجه به صنعت کارتان آن را طراحی می کنید. سایت های شرکتی معمولا دارای بخش محصولات، خدمات و نحوه ارتباط، گالری و حتی قیمت محصولات می باشد.
و مورد سوم سایت فروشگاهی، سایتی مشابه سایت های شرکتی بوده وعلاوه بر ویژگی های سایت شرکتی دارای دسته بندی و محصولات و بخش ثبت سفارش و درگاه پرداخت می باشد.

برای مشاهده خدمات طراحی سایت تابان شهر کلیک کنید!

ویژگی های سایت شرکتی

وب سایت ها به منظور نمایش، معرفی کار، فعالیت و خدمات شرکت شما برای تعداد بیشماری از افراد در سراسر دنیا می باشد و جهان امروز به دلیل افزایش استفاده کاربران از اینترنت، بهترین روش معرفی و برندینگ، داشتن یک سایت قوی، حرفه ای و مرتبط به کارتان است.
داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند تا محصولات و خدماتتان را با اطلاعات کامل و عکس و قیمت به نمایش بگذارید تا بتوانید کاربران را بافیلد کاری خود آشنا کرده و آن ها را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.
پس اگر تصمیم به ایجاد یک سایت برای برند خود کردید با ما همراه باشید تا با برترین امکانات و ویژگی های سایت شرکتی آشنا شوید.

برترین ویژگی های سایت شرکتی

با توجه به این که امروزه بسیاری از افراد برای یافتن خدمات و کالای مورد نظرخودشان، ابتدا به سراغ اینترنت می روند و از طریق مرورگر ها اقدام میکنند. پس بهترین راه برای ارائه محصولات و خدمات یک شرکت، داشتن یک سایت با برترین ویژگی های سایت شرکتی و یا فروشگاهی است.
طراحی سایت باید به گونه ای باشد که اگر کسی حتی برای بار اول و بدون پیشینه قبلی وارد سایت شما شد، از فعالیت شما مطلع شود و با یک ذهنیت و تصویر ایده آل از ساییتان با برند شما آشنا شود.
طراحی یک سایت شرکتی حرفه ای، باعث ایجاد یک ذهنیت ماندگار و زیبا برای مخاطبینتان می شود.
طراحی سایت شرکتی باید دارای نظم و یکپارچگی باشد و کاربر در نگاه اول با ورود به سایت موضوع کلی وب سایت را متوجه و به راحتی به هدف خود برسد، که این مستلزم داشتن دانش فنی و تجربه کاربری بالا می باشد تا چیدمان سایت به صورتی باشد که کاربر به صورت خودکار در صفحه و در جهت درست وطراحی شده بچرخد و به نقطه هدف نزدیک شود. از این رو طراحی سایت ازاهمیت بالایی برخوردار می باشد و باید کار را به دست کاردان سپرد.
شرکت تابان شهر با تجربه درخشان درزمینه طراحی انواع سایت های شرکتی و فروشگاهی شما رادر ساختن یک سایت فروشگاهی و شرکتی کمک می کند.
درکل هرسایتی با توجه به گروه مخاطب و دسته بندی شغلی که دارد طراحی میگردد، مثلا طراحی یک سایت آرایشگاهی با یک سایت علمی با یک سایت آزمایشگاهی متفاوت خواهد بود.
در هرصورت درطراحی تمامی سایت های شرکتی باید یخش محصولات و یا خدمات، مقالات، تماس باما یا درباره ما، گالری، دستاورد ها، نمایندگی ها و نمونه کارها لحاظ گردد.

طراحی UI/UXسایت

طراحی سایت باید به گونه ای باشد که وقتی کاربر وارد سایت شما می شود به راحتی و با کمترین کلیک به هدف خود برسد، و از لحاظ ظاهری قابل قبول و جذاب باشد و در کل رابط و تجربه کاربری خوبی داشته باشد. زیرا اگر خلاف این موضوع باشد و کاربر داخل سایت شما احساس راحتی نکند و تجربه کاربری خوبی نداشته باشد از سایت شما خارج شده و وارد سایت دیگری می شود و شما به همین راحتی یک مشتری را از دست خواهید داد. پس از نظر من قبل از شروع کار حتما به خوبی سرچ کنید و یک طراح خوب را برای ایجاد سایت تون پیدا کنید.

ظاهر سایتتان را شلوغ نکنید

از ویژگی های سایت شرکتی این است که نباید بیش از اندازه شلوغ باشد چون هم سرعت سایت را به علت وجود المان های زیاد پایین می آورد و هم از جذابیت سایتتان می کاهد. ولی در سایت های فروشگاهی در صفحه اول باید محصولات جذاب و یا با قیمت مناسبتان را بگذارید تا کاربر را جذب ساییتان کنید.

یکپارچگی در سایت شرکتی را رعایت کنید

صفحات سایتتان را به نحوی بچینید که دارای چیدمان یکپارچه باشد و صفحات سایت در حالت کلی از نظر ظاهری با هم متفاوت نباشد تا کاربر در زمان حرکت بین صفحات حس خروج از ساییتان را نداشته باشد و احساس راحتی در سایت داشته باشد، این موضوع برای موتور های جستجو هم صدق می کند و بر سئو ساییتان تاثیر می گذارد و موتور های جستجو به راحتی صفحان سایت شما را کراول می کنند.
همچنین در طراحی صفحات سایتتان سعی کنید از یک فونت استفاده کنید، و به فاصله بین خطوط، رنگ متن ها، رنگ لینک ها، تصاویر و المان هایی که انتخاب می کنید دقت کنید چون همانطور که گفتم هم بر روی کاربر و هم بر روی موتور های جستجو تاثیر میگذارد و یکی از اصلی ترین ویژگی های سایت شرکتی می باشد. در زیر دومورد از نمونه کارهای شرکت تابان شهر را در طراحی سایت شرکتی مشاهده می کنید.

نمونه کار پروژه تابلو رویال

screencapture tabloroyal 2021 09 06 17 02 32 min

نمونه کار پروژه نویان نما

نمونه کار پروژه نویان نما

موبایل فرندلی بودن سایت شرکتی

باتوجه به گزارشات وتست های انجام شده بیشتر کاربران با استفاد از موبایل و تبلت وارد سایت می شوند و از بروزرها استفاده می کنند، به همین علت ریسپانسیو بودن و به اصطلاح موبایل فرندلی بودن سایت ها برای موبایل ها توسط موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت می باشد. تا درصورت استفاده کاربر با موبایل ساختار سایت بهم نریزد.

دارای پنل مدیریتی آسان و حرفه ای

یکی از ویژگی های سایت شرکتی و یا حتی دیگر سایت ها این است که در قالب یک پنل مدیریتی می باشد تا بتوانیم به راحتی تغییرات و یا اضافه و یا کم کردن اطلاعات را با آن پنل انجام دهیم. این سایت در ابتدا توسط شرکت طراحی سایت ایجاد شده و درزمان تحویل به کارفرما واگذار میشود. داشتن پنل مدیریتی آسان به شما کمک می کند تا به راحتی تغییرات را در ساییتان اعمال کنید و مدیریت سایت را بدون دانش برنامه نویسی بر عهده بگیرید.

سرعت بالای سایت

سرعت سایت باید بالا باشد و سایت زیر ثانیه به صورت کامل لود شود. امروزه سرعت در انجام کارها حرف اول را می زند . هرچه سرعت سایتتان بالاترباشدو مشتریان راحتتر بتوانند به خدمت و یا محصول خود برسند رضایت بیشتری از سایت شما خواهند داشت و باز هم به سایت شما سرمی زنند ولی اگرکاربر ی وارد سایت شما شود و سرعت سایت شما پایین باشد، به طور قطع از سایت شما خارج می شود و شما به راحتی مشتریان خود را از دست خواهید داد.

سخن آخر

پس خاطرتان باشد که امروزه  ایجاد یک سایت قوی به برندینگ شما کمک می کند و بر روی میزان فروش شما تاثیر به سزایی خواهد داشت، همانطور که در بالا به آن اشاره شد ویژگی های سایت شرکتی باید به گونه ای باشد تا بتوانید روی سئو سایت تان کار کنید و ترافیک سایتتان را بالا ببرید تا از این طریق میزان فروشتان بالا ببرید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *