.

15 تا از بهترین سایت های آماده مشاور املاک

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

روز به روز انجام خیلی از کار ها راحت تر می شوند. به علاوه راحت تر شدن، دقیق تر هم می شوند و دیگر می توانیم اطمینان بیشتری از پیشروی کار ها داشته باشیم. یکی از همین مشاغلی که به واسطه پیشرفت تکنولوژی و در نتیجه آن پیشرفت طراحی سایت، کمی آسان تر و دقیق تر شده است، مشاور املاک است. در این مقاله دیگر قرار نیست درباره طراحی این نوع سایت ها صحبت کنیم، قرار است بهترین سایت های آماده مشاور املاک را به شما معرفی کنیم. اشتباه نکنید! قرار نیست صرفا چند قالب آماده که در این زمینه خوب طراحی شده اند یا معروف هستند را نام ببریم، قرار است چند سایت آماده در این زمینه را به شما معرفی کنیم که اگر می خواهید از آن ها الگو بگیرید. در این مقاله با ما همراه باشید که ویژگی های این سایت های آماده را بررسی کنیم.

طراحی سایت املاک تابان شهر

بهترین سایت های آماده مشاور املاک

بهترین سایت های آماده مشاور املاک

اگر خاطرتان باشد در مبحث حوزه های طراحی سایت یک سری از طراحی سایت ها را توضیح دادیم که یکی از آن ها طراحی سایت املاک بود. طراحی سایت مشاور املاک یا طراحی سایت املاک یکی از انواع حوزه های طراحی سایت است که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تعجبی هم ندارد، موضوع اینجاست که بحث املاک یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است که تقریبا همه ما با آن درگیر هستیم. به همین دلیل هم طراحی سایت مشاور املاک می تواند روش خوبی برای آسان تر کردن امور مرتبط با خانه و مکان های دیگر باشد. درباره اینکه این نوع سایت ها چه نکاتی باید داشته باشند در مقاله های قبلی صحبت کردیم و اینجا قرار است بهترین سایت های آماده مشاور املاک را برای شما ارئه کنیم. سایت هایی که می توانند بهترین نمونه برای عملکرد یک سایت برای مشاور املاک را ارائه دهند.

بهترین سایت های آماده مشاور املاک کدام هستند؟

در این لیست چند نمونه از بهترین سایت های آماده مشاور املاک را برای شما آماده کرده ایم که ویژگی های خاص خودشان را دارند. به علاوه یک توضیح کوتاه درباره آن ها، مزیت های آن ها را هم مورد بررسی قرار می دهیم تا اگر خواستید آن ها را الکو طراحی سایت خود قرار بدهید.

Developwise

این سایت یک نمونه عالی از یک سایت مشاور املاک است. در واقع می توان گفت جزو بهترین سایت های آماده مشاور املاک محسوب می شود. ویدیو پس زمینه این سایت در ترکیب با کال تو اکشن های درست و به جا، داستان این سایت را روایت می کنند. وقتی در این سایت اسکرول می کنید و پایین می روید انیمیشن های جذاب المان ها چشمان شما را به خود خیره می کنند می توانید حس کنید که این یک سایت زندست.

ویژگی ها:

-کال تو اکشن های عالی

-ویدیو پس زمینه

-طراحی سایت تمیز و عالی

Partnerz

این مورد از بهترین سایت های آماده مشاور املاک کمی با دیگر سایت ها متفاوت است. این سایت به افراد کمک می کند که لیست خانه هایی که می خواهند را در سایت معروف AirBnb قرار بدهند و امور به خوبی پیش برود. این سایت برای توضیح مفهوم کار خود از جلوه های بصری استفاده است که عالی انجام شده است.

ویژگی ها:

-انیمیشن های عالی

-طراحی سایت تمیز و بی عیب

-کال تو اکشن های واضح

Mariah Hamm

تصویر پس زمینه این مورد از بهترین سایت های آماده مشاور املاک، با یک حس خوب به کاربری که وارد سایت شده است خوش آمد می گوید. در تمامی جزئیات این سایت شما می توانید متوجه دقت و توجه طراح آن بشوید. تمامی المان های طراحی این سایت از جمله تایپوگرافی، رنگ ها و … همان چیزی هستند که شما می خواهید.

-طراحی سایت فوق العاده تمیز

-تصویر پس زمینه عالی

-ایجاد حس نزدیکی و صمیمیت با کاربر

بهترین سایت های آماده مشاور املاک کدام هستند؟

DP Immofinanz

این یک طراحی سایت مدل آلمانی می باشد. می دانید که آلمانی ها هم به سر راستی و حرفه ای بودن اهمیت زیادی می دهند. این وب سایت آنقدر حس حرفه ای بودن را به کاربر منتقل می کند که کاربر علاقه مند می شود که با آن ها کار کند.

ویژگی ها:

-تصاویر زیبا

-رنگ بندی مناسب

-طراحی سایت تمیز

Avocado Homes

این مورد از بهترین سایت های آماده مشاور املاک از اون طراحی سایت های مشاور املاک عادی نیست. به این خاطر که لیست بندی آن ها شبیه به دیگر سایت ها نمی باشد. تمرکز این سایت بیشتر روی خانه های ساحلی است و این کار را هم به بهترین نحو ممکن انجام داده است.

ویژگی ها:

-طراحی عالی

-امکانات جست و جوی عالی

-لوگو فوق العاده

John Farhat

یک طراحی سایت عالی با ترکیب یک ویدیو در پس زمینه با یک سرچ بار فوق العاده کاربردی که در کنار یکدیگر یک طراحی سایت عالی را تشکیل داده اند. به این می گویند همان امکاناتی که یک کاربر می خواهد!

ویژگی ها:

-ویدیو پس زمینه عالی

-امکانات جست و جوی فوق العاده

-طراحی سایت بسیار تمیز

SD Flats

یکی از کار هایی که این سایت کرده است این است که تصویر پس زمینه را کاملا با دکمه های کال تو اکشن همسان سازی کرده است. این پس زمینه رنگارنگ با دکمه ها یک هارمونی خاصی به سایت بخشیده اند. یک منو ساده اما کاربردی هم در قسمت بالا سمت راست تعریف شده است که برای کار با سایت به کمک کاربر می آید.

ویژگی ها:

-طراحی سایت عالی

-کال تو اکشن های درست

-تمرکز کامل روی موضوع املاک

Residensi Fantasi

این مورد یکی از بهترین سایت های آماده مشاور املاک به شمار می رود که می توانید از آن برای طراحی سایت خود استفاده کنید. یک ویدیو عالی برای پس زمینه و توضیحات کامل اما کوتاه برای توضیح مفهوم سایت که همین می تواند برای یک طراحی سایت مشاور املاک کافی باشد.

-تصاویر زیبا

-فضاهای خالی به جا و درست زیاد

-جزئیات مرتبط با یک سایت مشاور املاک

Kim Elton

این سایت کاملا می داند که قدرت سر تیتر های به جا و درست چیست. این سایت کاملا روی المان ها و معیار های یک سایت مشاور املاک تمرکز کرده است. این سایت یک ارتباط عالی بین مخاطب و کسب و کار برقرار می سازد که همین حس خوب می تواند روی تصمیم گیری مخاطب تاثیر بسیاری بگذارد.

ویژگی ها:

-تصاویر جذاب

-طراحی ظریف

-ایجاد ارتباط با مخاطب

Berdan

به دنبال یک نمونه عالی از بهترین سایت های آماده مشاور املاک می گردید؟ دست نگه دارید که همین مورد یکی از بهترین ها به شمار می رود. حتما یک سری به این سایت آماده بزنید و ببینید که بیش از اینکه یک سایت باشد، یک اثر هنری محسوب می شود.

ویژگی ها:

-طراحی منحصر به فرد

-رنگ بندی عالی

-فضاهای خالی درست و به جای زیاد

Carman Friend

این مورد هم یکی از بهترین سایت های آماده مشاور املاک به شمار می رود. رنگ بندی عالی با امکانات سرچ خوب، در کنار همدیگر یک طراحی سایت عالی مشاور املاک را تشکیل داده اند. لیست بندی این سایت هم به قدری خوب بود که در این لیست آن را قرار دهیم.

-کال تو اکشن های عالی

-ویدیو پس زمینه درگیر کننده

-انیمیشن های جذاب در زمان اسکرول کردن در سایت

West

یک طراحی سایت عالی و مینیمال یعنی همین سایتی که در حال حاضر معرفی می کنیم. یکی از تمیز ترین طراحی سایت هایی که تا به حال مشاهده کرده اید. تصاویر پس زمینه عالی و منو مینیمال سایت که به خوبی راهنمای کاربر می شوند، یک طراحی سایت منحصر به فرد را بوجود آورده اند.

ویژگی ها:

-ویدیو های پس زمینه درگیر کننده

-متن کم و جلوه های بصری زیاد

-طراحی سایت تمیز

Oxford Properties

این سایت تمرکز خاصی روی رشد اقتصادی و اجتماعی دارد. این سایت از بلوک های محتوا و اشکال تصویری جالب تشکیل شده است که نشان می دهد که یک طراح سایت حرفه ای آن را طراحی کرده است.

ویژگی ها:

-ویدیو پس زمینه درگیر کننده

-کال تو اکشن های عالی

-رنگ بندی فوق العاده

Local Advisors

این مورد از بهترین سایت های آماده مشاور املاک به شما نشان می دهد که چگونه تصاویر پس زمینه می توانند روی تصمیم کاربر تاثیر گذار باشند. تایپوگرافی و میزان فضا های خالی این سایت عالی است و می تواند یک نمونه عالی برای طراحی سایت به شمار برود.

ویژگی ها:

تصاویر عالی

-کال تو اکشن ها جالب

-طراحی منحصر به فرد

Rentberry

این مورد از بهترین سایت های آماده مشاور املاک با جزئیاتی که دارد به کاربران برای اجاره و خرید ملک، کمک بسیاری می کند. رنگ بندی عالی با طراحی بصری فوق العاده این سایت را به یکی از جذاب ترین سایت های مشاور املاک تبدیل کرده است.

ویژگی ها:

-طراحی منحصر به فرد

-رنگ بندی عالی

-کال تو اکشن های جذاب

سخن پایانی

در سایت هایی که نام بردیم متوجه یک نکته خاص که در همه آن ها بود شدید؟ بهترین سایت های آماده مشاور املاک همه بر اساس ترند سال 2022 بودند و همه آن ها طراحی سایت تمیز با فضاهای خالی بسیار داشتند. می توان نتیجه گرفت که طراحی سایت دارد به سمت مفهومی تر شدن و در عین حال خلوت تر شدن می رود. در واقع با این کار ما می خواهیم این فرصت را به کاربر بدهیم که تصمیم بگیرد و چیزی هم در این میان مزاحم او نشود. قرار نیست حواس کاربر را از اصل موضوع و مفهوم سایت پرت کنیم و با پاپ ها و المان های بیهوده او را آزار بدهیم. ما قرار است خدمات خاصی به کاربر بدهیم و کاربر هم همان خدمات را می خواهد. پس ضمن تشکر از شما که همراه ما بودید، تاکید می کنیم که تجربه کاربری را از یاد نبرید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *