.

بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟ مقایسه ابرقدرت ها!

تولید شده توسط سبحان بهرامی

من سبحانم و 4 سال از 25 سالی که زندگی کردمو با سئو یاد گرفتم و کار کردم. رشتم تو دانشگاه روانشناسی بود و با وجود اینکه هیچ ربطی به کارم نداشت، اما یه پیوند جالبی سعی کردم بین این دو تا برقرار کنم. عاشق نوشتنم، عاشق کارای فنی، عاشق یاد گرفتن و یاد دادن و البته که همزمان یکم خارج از بحث بریم، عاشق موسیقیم هستم. نوشتن درباره سئو سایت و طراحی سایت باعث میشه خودمم به این بهونه چیزای بیشتری یاد بگیرم و این یاد گیریست که از هرچیزی برام مهمتره.

زمانی که شما به طور جدی یک کسب و کاری را شروع می کنید، بدیهی است که رویای تبدیل شدن به بهترین در زمینه کسب و کار خود را دارید. زمانی که چنین افق بلند پروازانه ای دارید هم اصلا کارتان قرار نیست راحت باشد! یکی از مواردی که در دنیای امروز قطعا باید پیگیر آن باشید طراحی سایت و داشتن نماینده خودتان در دنیای وب است. سایتی که قرار است به اندازه عمر کسب و کار شما فعالیت کند و در نتیجه باید بهترین چیزی باشد که ارائه می دهید. برای اینکه به یک چنین سایتی دست پیدا کنید، لازم است که به سراغ بهترین شرکت طراحی سایت بروید. شرکتی که قرار است نماینده شما در دنیای وب و یا شاید بهتر است بگوییم، بستر اصلی کسب و کار شما را طراحی کند. بیایید نگاهی به گزینه های روی میز شما بیندازیم.

طراحی سایت با 200 هزار تومان!

بهترین شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت اصلا کار ساده ای نیست. خصوصا اینکه در حال حاضر چنین شرکت هایی خیلی زیاد هم شده اند و هرکدام هم رویکرد خودشان را در طراحی سایت دارند. ما قرار است در اینجا کمی کار را برای شما راحت کنیم و چند مورد از این شرکت ها را که انصافا در کار خودشان هم بهترین هستند به شما معرفی کنیم.

قبل از اینکه به سراغ بهترین شرکت طراحی سایت برویم، باید به شما بگوییم که این مقاله صرفا یه تله برای کلیک کردن نیست و ما قرار نیست به جای صاف رفتن به سراغ اصل مطلب، بیاییم از ویژگی هایی که بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت باید داشته باشد بگوییم و بخواهیم توضیحاتی را به شما بدهیم که لازم ندارید. مطمئن باشید اگر اینجا شرکتی معرفی می شود، همان چیز هایی که ما به عنوان ویژگی های یک شرکت خوب طراحی سایت می شناسیم را دارد. در ادامه همراه ما باشید که با این شرکت ها آشنا بشویم.

بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟

خیلی سریع بگذارید برای کسانی که می خواهند خیلی زود به هدفشان برسند به سراغ اصل مطلب برویم و بهترین شرکت طراحی سایت را به آن ها معرفی کنیم. بعد از آن هم یک سری نکات و موارد را به شما خواهیم گفت که بد نیست آن ها را بدانید. مقدمه بس است! بیایید به سراغ اولین مورد از بهترین شرکت های طراحی سایت برویم.

1-تابان شهر

شما واقعا از طراحی سایت چه می خواهید؟ از شرکت طراحی سایت خود چه انتظاراتی دارید؟ آیا هزینه طراحی سایت برایتان مهم است؟ هر آنچه که شما در زمینه طراحی سایت بخواهید را تابان شهر (tabaneshahr.com) در اختیار شما قرار خواهد داد. تابان شهر در سال 1391 کار خودش را به طور رسمی شروع کرد و تا به امروز هم با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. طراحی سایت های شرکت تابان شهر معمولا به سبک مینیمال و کاملا طبق ترند روز در طراحی سایت است. هرچند که این موضوع به هیچ عنوان جلوی خلاقیت و تنوع طراحان این شرکت را نمی گیرد، اما اصلی ترین هدف تابان شهر طراحی سایت هایی کاربردی، دارای عملکرد عالی و همگام با نیاز برند می باشد.

ویژگی های شرکت تابان شهر:

  • انجام اموری به غیر از طراحی سایت مانند سئو سایت، تبلیغات گوگل، انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و …
  • دارای تیمی متشکل از افراد با تجربه و افراد مستعد، ماهر و جوان
  • پشتیبانی سایت، مشاوره و آموزش کار با سایت همراه با خدمات طراحی سایت که ارائه می دهند
  • امکان ارتباط مستقیم با مدیر و مسئول پروژه برای پیگیری های لازم
  • گزارش دهی و در جریان گذاشتن کارفرما در رابطه با پروسه کار

تابان شهر هر آن چیزی هستش که از یک شرکت طراحی سایت انتظار دارید را برای شما برآورده خواهد کرد.

بهترین شرکت طراحی سایت

2- دی ام تابان

شاید بشود دی ام تابان (dmtaban.com) را بیشتر بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ دانست اما نمی شود در مقام دوم بهترین شرکت طراحی سایت آن را جا نداد. دی ام تابان هم از آن دسته شرکت هاییست که هم هم در دیجیتال مارکتینگ و سئو پیشرو و موفق است، هم در بحث طراحی سایت می توان آن را یکی از بهترین ها دانست. طراحی سایت های دی ام تابان هم روی ترند روز دنیا و بسیار مینیمال است و همچنین به دلیل سابقه و تجربه عالی این شرکت در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت آن ها به گونه ای است که در پروسه طراحی سایت کاملا بستر برای انجام این فرایند ها فراهم می شود.

ویژگی های شرکت دی ام تابان:

  • هم بهترین در طراحی سایت و هم بهترین در دیجیتال مارکتینگ
  • پشتیبانی 1 ساله رایگان و مشاوره در زمینه های مختلف سایت به کارفرما
  • استفاده از تکنولوژی های روز برای طراحی سایت
  • دارای تیمی جوان اما با تجربه در زمینه طراحی سایت
شرکت طراحی سایت دی ام تابان

3- تابان آکادمی

تابان آکادمی (taban.academy) با وجود اینکه تمرکز اصلی اش روی آموزش و تربیت متخصصان در زمینه های مختلف سایت است، اما خودش به خودش خود یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت به حساب می آید. این شرکت همانطور که در آموزش های خود دست و دلباز است و سعی می کند کلیدی ترین نکات را به دانشجویان خود یاد بدهد، در طراحی سایت هم بسیار منصف است و واقعا لیاقت نام بهترین شرکت طراحی سایت را دارد.

ویژگی های تابان آکادمی:

  • طراحی سایت های مینیمال و جذاب
  • انجام اموری به جز امور طراحی سایت برای شما
  • بهترین و مناسب ترین قیمت های طراحی سایت
  • دارای تیمی با تجربه و البته تیمی مستعد و جوان در زمینه طراحی سایت
آکادمی تابان

4- وبسیما

یکی از نام آشنا ترین شرکت های طراحی سایت و یکی از اصلی ترین اعضای لیست بهترین شرکت طراحی سایت وبسیما (websima.com) می باشد. وقتی وارد سایت وبسیما می شوید، به وضوح می توانید تفاوتش با سایت های دیگر که همین خدمت را ارائه می دهند، متوجه شوید. وبسیما سبک خاص خودش را برای طراحی سایت دارد و یکی از موفق ترین ها در زمینه کاری خود می باشد.

ویژگی های وبسیما:

  • عموما طراحی های لاکچری و تجملاتی
  • مهارت بالا در طراحی های مینیمال و ماکسیمال
  • مهارت بالا در امور دیجیتال مارکتینگ
شرکت طراحی سایت وبسیما

5- ایران سایت

یکی از موفق ترین و کاردرست ترین شرکت های طراحی سایت همین ایران سایت (iransite.com) می باشد که هم یکی از پرسابقه ترین شرکت های طراحی سایت است و هم اینکه نمونه کارهای بسیار خوبی هم در این زمینه ارائه داده است. یکی از جالب ترین کارهایی که ایران سایت کرده است این است که در سایت خودشان سیر تکامل سایتشان را هم نشان داده اند که چیز جالبی است و نشان می دهد که چقدر همگام با ترند روز پیش رفته اند.

ویژگی های ایران سایت:

  • تقریبا می توان گفت اولین و با سابقه ترین شرکت طراحی سایت حال حاضر ایران
  • مسلط به انواع طراحی سایت ما یک تیم بسیار حرفه ای
شرکت طراحی سایت ایران سایت

6- وب وان

درست است که وب وان (webone.com) به تازگی کمی کم فروغ شده است، اما هرگز نمی شود این سایت را یکی از موارد بهترین شرکت طراحی سایت ندانست. وب وان همچنان هم با قدرت ادامه می دهد و یکی از با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت محسوب می شود.

ویژگی های وب وان:

  • مسلط به انواع طراحی سایت
  • کارکنان مجرب و کار درست در زمینه طراحی سایت
شرکت طراحی سایت وب وان

7- وب 24

یکی دیگر از ستارگان کم فروغ لیست بهترین شرکت طراحی سایت همین وب 24 (web24.ir) است که به تازگی شاید خیلی نتوان حضور آن را در نتایج مرتبط با طراحی سایت حس کرد اما همچان یکی از قدرتمندترین شرکت ها در این عرصه به شمار می رود.

ویژگی های وب 24:

  • سابقه طولانی در طراحی سایت و زمینه های دیگر سایت
  • تیم جوان و کارکشته
شرکت طراحی سایت وب 24

8- نوین

نوین (novin.com) هم یکی دیگر از بهترین شرکت های طراحی سایت است که دارای یک تیم حرفه ای عالی است. شرکتی که از بلاگ پر محتوا و خوبشان می شود متوجه شد که چقدر در زمینه کاری خودشان خبره هستند.

ویژگی های نوین:

  • تیم جوان و کار درست
  • طراحی های خوب و با دیزاین های جذاب
  • تیم سئو حرفه ای
شرکت طراحی سایت تابان

9- داده ورزان

یکی از باسابقه ترین و بهترین شرکت های طراحی سایت، داده ورزان (dadevarzan.com) است که هنوز هم یکی از اصلی تری قطب در ایران به شمار می رود. این شرکت هم به خوبی طراحی های مناسب سایت های ایرانی را انجام می دهد و هم طبق ترند روز دنیا پیش می رود.

ویژگی های داده ورزان:

  • تیم مستعد
  • طراحی سایت طبق سلیقه ایرانی
  • بلاگ پر محتوا
شرکت داده ورزان

روی چه حسابی این لیست بهترین شرکت های طراحی سایت تهیه شده است؟

ما سعی کردیم یک سری ملاک های خاصی مانند تجربه، کیفیت کار، نمونه کارها و رتبه در گوگل را برای انتخاب شرکت های این لیست مد نظر قراربدهیم و ممکن است که نظر دیگران با این مواردی که ما گفتیم متفاوت باشد. اما به طور کلی یک شرکت طراحی سایت خوب باید این ویژگی ها را داشته باشد که بتواند بهترین شرکت طراحی سایت باشد که ما نیز این ویژگی ها را در انتخاب این شرکت ها ملاک قرار دادیم:

  1. پشتیبانی خوب و عالی از سایت کارفرما
  2. نمونه کارها در زمینه های مختلف
  3. ارائه قالب های اختصاصی و طراحی های منحصر به فرد
  4. ارائه یک سبک درست طراحی که شبیه آن جایی نیست
  5. با حفظ خلاقیت، همگام با ترندهای روز طراحی سایت
  6. ارائه خدمات دیگر به جز طراحی سایت که در بالاتر به آن ها اشاره کردیم

 

اگر دقت کنید می بینید که ما اینجا فقط ویژگی بهترین شرکت ها در زمینه طراحی سایت را مد نظر قرار دادیم و الا موارد کلی که هر شرکتی باید داشته باشد را بدیهی است که در اینجا به آن ها اشاره نمی کنیم.

سخن پایانی

امیدواریم که در انتخاب این سایت های بالا توانسته باشیم انصاف را رعایت کنیم. هرچند که برای انتخاب موارد لیست بهترین طراحی سایت شرکتی از دانسته های بسیاری استفاده شده، اما باز هم نظر یک نفر یا یک تیم قرار نیست نظر غالب کل یک جامعه باشد. اما به هر حال، ما به احترام مخاطب خودمان سعی کردیم واقع بینانه به موارد نگاه کنیم و یک لیست خوب را به شما عزیزان ارائه بدهیم. ممنون که همراه ما بودید و امیدواریم که مطالب به کار شما آمده باشد.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *