.

بهترین فریم ورک های طراحی سایت برای برنامه نویسان

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

بهترین فریم ورک های طراحی سایت

بهترین فریم ورک ها برای طراحی سایت کدامند؟

همیشه میان برنامه نویسان این بحث مطرح است که برای طراحی سایت کدام فریم ورک برای کار کردن بهتر است؟ بهتر بودن از نظر بسیاری از افراد به معنی آسان بودن کار کردن با آن فریم ورک و سریع بودن آن است. البته فاکتور ها و معیار های بسیار دیگری نیز وجود دارند؛ ما در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین فریم ورک های طراحی سایت بپردازیم و ویژگی ها، مزایا و معایب برخی از آنها را ذکر کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

Ruby on Rails

React

Django

Angular

ASP.Net

Laravel

بهترین فریم ورک های طراحی سایت

ASP.Net

یکی از فریم ورک های نسبتا قدیمی و پرطرفدار ASP.Net می باشد. ای اس پی محصول شرکت مایکروسافت است. این فریم ورک به صورت open source  طراحی شده. با بازنویسی دات نت از صفر در قالب .Net Core  سرعت رشد و محبوبیت این فریم ورک بسیار بیشتر شد و امروزه طراحی سایت با  ASP.Net  بسیار محبوب است

جنگو

Django

فریم ورک جنگو را می توان به عنوان قدرتمند ترین فریم ورک برای زبان برنامه پایتون شمارد، فریم ورک جنگو کاملا رایگان و Open Source  است و محبوب ترین فریم ورک برای برنامه نویسان زبان پایتون است.جنگو برای توسعه سریع و آسان روی کار آمد. از بابت امنیت هم طراحی سایت با Django  جزو بهترین گزینه ها است

بهترین فریم ورک های طراحی سایت

Ruby on Rails

Ruby on Rails  به زبان روبی نوشته شده، این فریم ورک هم مانند فریم ورک های جنگو و ASP.Net  به صورت متن باز ارائه شده است به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان طراحی سایت با Ruby را انتخاب می کنند..از  RoR در جامعه برنامه نویسان به عنوان یک فریم ورک سخت یاد می شود اما بسیاری دیگر از کار با این فریم ورک بسیار راضی هستند، در این فریم ورک برنامه نویس فقط نقاط نامشخص را تعیین می کند و بسیاری از کد ها توسط فریم ورک گذاشته می شوند، بدون شک Ruby on Rails  با توجه به ویژگی هایش از بهترین فریم ورک های طراحی سایت است.

بهترین فریم ورک های طراحی سایت

Laravel

لاراول پرطرفدار ترین فریم ورک زبان برنامه نویسی PHP است، لاراول مسیر را برای برنامه نویسان هموار تر می کند و می توانند خیلی سریع تر پروژه های خودشان را پیش ببرند، بدون شک می توان لاراول را بهترین فریم ورک برای زبان برنامه نویسی PHP دانست، در کشور ما طراحی سایت با Laravel به مانند ASP.Net بسیار محبوب است. فریم ورک لاراول مبتنی بر مدل MVC ساخته شده است.

بهترین فریم ورک های طراحی سایت

Angular

انگولار یک فریم جاوااسکریپتی است که توسط شرکت گوگل ارائه شده است. سابقا نام این فریم ورک Angular js بود و سپس با گذشت زمان نامش به Angular تغییر یافت، انگولار یک فریم ورک عالی برای طراحی اپلیکیشن های تحت وب می باشد. البته انگولار یک فریم ورک سمت کاربر است و نمی توان با آن برنامه های سمت سرور را نوشت. بسیاری از افرادی که به تازگی با انگولار کار می کنند اعتقاد دارند که طراحی سایت با Angular پر دردسر است.

بهترین فریم ورک های طراحی سایت

React

ری اکت یک فریم ورک کلاینت ساید است که توسط شرکت Meta یا همان FaceBook سابق پشتیبانی می شود. البته شاید به کار بردن از لفظ فریم ورک برای React درست نباشد زیرا فیسبوک قبلا اعلام کرده که React یک کتابخانه جاوااسکریپت است که به صورت Open Source ارائه شده است.با React میتوان به مانند انگولار برنامه های تک صفحه ای تحت وب ایجاد کرد.

سخن آخر

ما در این مطلب بهترین فریم ورک های طراحی سایت را معرفی کردیم، برخی از این فریم ورک ها برای زبان های برنامه نویسی سمت کاربر و برخی نیز برای برنامه نویسی سمت سرور بودند، ما سعی میکنیم در آینده نزدیک این لیست را آپدیت و فریم ورک های بیشتری را معرفی کنیم. در پایان امیدواریم از این مطلب راضی بوده باشید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *