.

معرفی بهترین قالب های شرکتی وردپرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

هماهنگی و توازن دو تا از لذت بخش ترین چیز ها در زندگی هستند. اینکه هرچیزی سر جای خودش قرار بگیرد هم لذت بخش است، هم از بی نظمی جلوگیری می کند. طراحی سایت شرکتی هم بهتر است که در بهترین قالب های شرکتی وردپرس قرار بگیرند تا هدفی که شرکت شما دارد، به بهترین نحو و بالاترین ابهت در معرض دید قرار بگیرد. در این مقاله، قصد داریم به سراغ چند قالب شرکتی وردپرس برویم که برای سایت وردپرسی شما بسیار مناسب هستند و می توانند معرف خوبی برای کسب و کار شما باشند. البته که این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که اینکه موضوع کار شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید هم در انتخاب این قالب ها نقش دارد. پس اول حواسمان باشد که چه چیزی نیاز داریم و بعد از آن قالب انتخاب کنیم. بریم با قالب ها آشنا بشیم.

برای کسب اطلاعات در خصوص خدمات طراحی سایت شرکتی روی این دکمه کلیک کنید

خصوصیات بهترین قالب های شرکتی وردپرسی

شما باید یک وب سایت شرکتی موفق طراحی کنید که الهام بخش اعتماد مشتریان بالقوه باشد و به افزایش فروش کمک کند. برای موفقیت در این جنبه ها، باید طراحی و اجرای وبسایت شما بی عیب و نقص باشد وتلاش کنید تا حرفه ای به نظر برسید.
در زیر به برخی از کلیدی ترین ویژگی هایی که باید در میان بهترین قالب های شرکتی وردپرس به دنبال آنها باشید اشاره خواهیم کرد

  • تاثیر قالب روی سئو سایت
  • زیبایی و جذابیت بالای قالب انتخابی
  • پیشتیبانی و آپدیت منظم قالب
  • ریسپانسیو بودن و موبایل فرندلی بودن قالب
  • قابلیت شخصی سازی قالب
  • پشتیبانی قالب از صفحه سازهای محبوب
  • سرعت و امنیت بالای قالب
  • سازگار بودن قالب با افزونه های پر استفاده
  • پشتیبانی از افزونه های چند زبانه کردن سایت
  • رابط کاربری آسان برای قالب وردپرسی
  • سهولت نصب و راه اندازی قالب
  • سبک بودن قالب وردپرسی
  • ساختار کدنویسی مناسب قالب وردپرسی
  • فعال بودن افزونه های استفاده شده در قالب

به طور خلاصه، شما به دنبال یک قالب منعطف هستید. که باید به شما این امکان را بدهد تا بتوانید تقریباً هر نوع وب سایتی را که می خواهید بسازید، بدون اینکه به دلیل اجرای ضعیف یا عدم پشتیبانی مشکلی پیش بیاید. بنابراین در ادامه به معرفی قالب هایی خواهیم پرداخت که از ویژگی های بالا برخوردارند .

چگونه به بهترین قالب شرکتی برسیم؟

برای اینکه به هدف خودتان یعنی انتخاب بهترین قالب شرکتی وردرپرس برسید، اصلا نباید عجله کنید. قالبی که شما انتخاب می کنید باید خصوصیات بالا را داشته باشد اما تنها توجه به این موارد کافی نیست. دو مورد از چیز هایی که باید به آنها توجه داشته باشید یکی نیاز شما از یک سایت است و دیگری هماهنگی اصل کسب و کار شما با قالب مورد نظر است. حال درست است که شما می توانید قالب ها را آنطور که می خواهید ویرایش کنید، اما این ویرایش کردن نیازمند یک سری تخصص های خاص است و برای همین باید این ویرایش را به حداقل برسانیم. 

در نتیجه در ادامه، ما یک سری قالب های خاصی را به شما معرفی می کنیم و از ویژگی های آن ها صحبت می کنیم. در صورتی که قالب مورد نظر به آن چیزی که شما می خواستید نزدیک بود، از قالب استفاده کنید و اگر نه به سراغ قالب بعدی بروید. پس در ادامه برای معرفی بهترین قالب های شرکتی وردپرس همراه ما باشید.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس کدامند؟

Sydney Pro-1

یکی از زیباترین و جذاب ترین قالب های شرکتی وردپرس همین Sydney Pro است که هم کار کردن با آن راحت است، هم اینکه آپشن های زیادی برای ویرایش قالب در اختیار شما قرار می دهد.

قالب وردپرس شرکتی Sydney pro و ورژن رایگان آن یک قالب پرقدرت و محبوب چند منظوره و شرکتی است که از ویژگی هایی مانند دسترسی به تمام فونت های گوگل، کنترل رنگ کامل، کنترل طرح، آپلود لوگو، اسلایدر و  امکانات دیگر برخوردار می باشد
یکی دیگر ازمزایای این قالب این است که حتی بدون صفحه ساز، می توانید تمام جنبه های وب سایت خود را با استفاده از سفارشی سازی تغییر دهید.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

Airi Pro-2

این قالب یکی دیگر از قالب های چند منظوره، انعطاف پذیر، قدرمند جهت شروع بیزینس و یک انتخاب عالی جهت ایجاد یک سایت با قالب شرکتی وردپرس است ، پشتیبانی قالب شرکتی آیری از ووکامرس باعث شده که آن را به یک انتخاب اصلی برای فروشگاه های آنلاین تبدیل کند.این قالب داری قابلیت Live Customizer است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید قالب خود را شخصی سازی کنید.

طراحی این بهترین قالب شرکتی وردپرس رایگان بسیار مینیمال است و همین موضوع باعث راحتی کار با قالب می شود. این قالب برای دفتر های وکالت، استارتاپ ها و کسانی که مدیریت پورتفولیو می کنند بسیار مناسب است.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

Neve-3

این قالب که بخشی از خانواده تم‌های Themeisle است یکی از بهترین انتخاب ها برای شرکت هایی می باشد که قصد دارند محصولاتشان را آنلاین عرضه کنند. از ویژگی های خوب آن میتوان به مواردی مانند پشتیبانی از المنتور و سایر صفحه سایزهای معروف، بهره‌مندی از ابزارک برای سایدبار و فوتر و جابجایی آسان آیتم ها می باشد.همچنین دمو های مختلف از این قالب برای طراحی سایت های مختلف مفید می باشد.

ویرایش در این قالب بسیار ساده و راحت می باشد و شما می توانید بخش های مختلف سایت خودتان را با همین قالب ویرایش کنید. این قالب شرکتی وردپرس از آن دسته بهترین قالب های شرکتی وردپرس است که حتی تازه کار ها هم می توانند به خوبی با آن ارتباط بگیرند.

New Project 3 1 1

Divi-4

ساخت وبسایت های ریسپانسیو یکی از ساده ترین کارها با قالب دی وی است زیرا خود این قالب به صورت پیش فرض ریسپانسیو می باشد و از ویژگی های آن می توان به این موضوع اشاره کرد که این قالب دموهای مختلفی برای همه کسب و کارها دارد. استایل های متعدد هاور، استایل متن و فونت ها کنترل جابجایی افکت ها، تنظیمات حاشیه، ویرایش گروهی، جایگذاری استایل ها، تنظیمات قالب فیبتر و سرعت بالا اشاره کرد.

خود ما جزو طرفداران پر و پا قرص Divi هستیم و آن را به عنوان یکی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس قبول داریم. قالبی انعطاف پذیر و بسیار کاربردی و مهم تر از همه، یک قالب ریسپانسیو که به آن اشاره کردیم.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

Avada-5

با بیش از 550000 دانلود، آوادا یکی از محبوب ترین و بهترین قالب های شرکتی وردپرس در سراسر جهان است. باتوجه به پشتیبانی آن از ووکامرس ، می توانید از آن به عنوان قالب فروشگاهی نیز استفاده کنید. آوادا کاملاً ریسپانسیو است. نسخه ی نمایشی قالب آوادا دارای 41 طرح چشمگیر است. اگر علاقه مند به قراردادن نمونه کارها در سایت خود هستید، به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید.

Avada سبک است و حجمی از سایت شما را نمی گیرد. این موضوع هم به بالا رفتن سرعت سایت شما کمک می کند و هم سئو پذیری بهتری را برای سایت شما به ارمغان می آورد.

جالب است بدانید که این قالب می تواند به راحتی به یک قالب فروشگاهی هم تبدیل بشود و دو منظوره از آن استفاده کرد.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

The7-6

The7 یک تم چند منظوره رسپانسیو است که می تواند با کسب و کار شما رشد کرده و تغییر کند. فقط با نگاهی به اعداد، این تم دارای دو سبک طراحی، چهار طرح هدر، بیش از 600 فونت در دسترس، رنگ های پس زمینه نامحدود و 12 پوسته است.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

Astra-7

قالب آستارا در یک جمله قالب ساده با سرعت بسیار بالا معرفی می کنم. این قالب بیش از یک ملیون نصب فعال توانسته در مدت کوتاهی به پر امکانات ترین و بهترین قالب های شرکتی وردپرس تبدیل شود. قابلیت درون ریزی سایت های آماده فقط با 1 کلیک، سازگار بودن با محبوبت ترین صفحه سازها و قابلیت فونت های آپلود فونت های دلخواه از ویژگی های این قالب می باشد.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

Salient-8

این قالب در میان قالب های خلاقانه وردپرس رتبه 1 را از آن خود کرده است و یک انتخاب ایده آن جهت راه اندازی سایت های سازمانی یا شرکتی می باشد و سازگاری آن از ووکامرس ایجاد سایت فروشگاهی را برای ما آسان می کند.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

Bridge-9

این قالب حرفه ای ترین قالب چندمنظوره به ویژه برای راه اندازی سایت شرکتی می باشد. این قالب با قرار دادن امکانات و قرار دادن بیش از 200 دموی از پیش ساخته شده به کاربران محبوبیت زیادی را کسب کرده است از ویژگی های این قالب می توان به مواردی چون سازگار با ووکامرس، بهره گیری از Layer Slider و روولوشن اسلایدر، استفاده از صفحه ساز Visual Composer و ساخت سایت به صورت چند زبانه می توان اشاره کرد.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

Enfold-10

اگر بدنبال قالبی منعطف هستید که توسط آن بتوانید سایتتان را به حالت های مختلفی در بیاورید این قالب را به شما معرفی می کنم . قالب انفولد یی از پرفروش ترین و بهترین قالب های شرکتی وردپرس می باشد که با آمار بالایی به فروش می رسد. این قالب بر کاربرانب که قصد راه اندازی سایت های نمونه کار حرفه ای می باشند نیز مناسب است.یکی از ویژگی های این قالب این است که کدنویسی بسیار استانداردی دارد که حتی به کوچکترین جزئیات نیز پرداخته است.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

چگونه یک قالب وردپرس شرکتی ایده آل را انتخاب کنید

عاقلانه است که در هنگام انتخاب میان بهترین قالب های وردپرس شرکتی سنجیده عمل کنید. با در نظر گرفتن این موضوع ویژگی های هر قالب و انتظاراتی که دارید می توانید به راحتی انتخاب خود را محدود کنید.

برای کسب اطلاعات در خصوص خدمات طراحی سایت شرکتی روی این دکمه کلیک کنید

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *