.

معرفی بهترین قالب های چند منظوره وردپرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

بهترین قالب های چند منظوره وردپرس

بهترین قالب های چند منظوره وردپرس به دو دسته تقسیم می شوند :

همچنین می تونید ویدیو زیر رو مشاهده کنید:

قالب های وردپرس
E

انواع قالب های وردپرس

بهترین قالب های چند منظوره وردپرس کدام اند ؟ قبل از آن که به معرفی بهترین قالب های چند منظوره وردپرس بپردازیم توضیح کوتاهی در مورد انواع قالب های وردپرس خواهیم داد.
قالب های وردپرس به چهار دسته تقسیم می شوند:

1. قالب های فروشگاهی :

این نوع از قالب ها برای سایت هایی باید در آن ها فروش آنلاین انجام شود مناسب می باشد و دارای درگاه پرداخت آنلاین می باشد.

2. قالب های شرکتی :

این نوع از قالب های برای شرکت هایی که کالا و یا خدماتی ارائه می دهند اما در سایت خود فروشی ندارند مناسب است.

3. قالب های شخصی :

این نوع از قالب ها تنها یک صفحه می باشند که به آن ها قالب های تک صفحه ای هم می گویند. معمولا برای رزومه و یا یک کاتالوگ استفاده می شوند.

4. قالب های چندمنظوره :

این نوع از قالب ها هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت ندار ند . با قالب های چند منظوره شما می توانید یک وب سایت شرکتی و یا فروشگاهی و یا حتی شخصی طراحی کنید و داشته باشید در واقع این نوع از قالب ها یک کالکشن کامل از سایر قالب های وردپرس می باشد.

اگر به خدمات طراحی سایت وردپرسی نیاز دارید کلیک کنید!

بهترین قالب های چند منظوره وردپرس پرمیوم

قالب چند منظوره (Bridge)

قالب بریج یکی از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس می باشد که امکانات بسیار زیادی دارد و معروف ترین آن ها قابلیت شخصی سازی آن است. این قالب با بیش از 500 دموی آماده ای که در اختیارتان میگذارد و سازگاری بالای آن با افزونه های مختلف می تواند تا برای طراحی سایت شما بی نهایت مفید واقع شود. در این قالب می توانیم جزئی ترین المان هایمان را تغییر دهیم و همچنین ناگفته نماند که این قالب با داشتن یک سری ماژول های آماده دست شما را در طراحی سایت هایی با کتگوری های مشخص باز می گذارد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز دارد.

قالب چندمنظوره (Enfold)

قالب انفولد از پر فروش ترین و بهترین قالب های چند منظوره وردپرس محسوب می شود. قالب انفولد یک صفحه سازی اختصاصی به نام Avia دارد که دارای امکانات بسیار زیادی است و با استفاده از آن دیگر نیازی به دیگر صفحه ساز ها ندارید . این قالب دارای المان های زیادی نزدیک به 40 عدد می باشد و بیش از 30 دمو آماده را دارا است. همچنین سازگاری زیادی با انواع افزونه ها دارد و از سرعت بالایی نیز برخوردار است.

قالب چندمنظوره (Divi)

به جرعت می توان گفت که دیوی یکی از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس محسوب می شود که امکانات فوق العاده زیادی را نسبت به بهترین قالب های وردپرس دارد. در قالب چندمنظوره دیوی همه چیز امکان پذیر است. هر المانی که بخواهید را می توانید ویرایش کنید حتی کوچک ترین تغییرات در دیوی امکان پذیر است. دیوی دارای تمپلیت ها و دمو های بسیاری است که به شما کمک می کند تا بهترین طراحی خود را پیاده سازی کنید.

قالب چندمنظوره (Astra pro)

قالب Astra دارای دو ورژن رایگان و پولی مخی باشد. نسخه رایگان آن در واقع مانند دمو این قالب است. شما می توانید اول از قالب رایگان آن استفاده کنید سپس اگر تمایل به به روزرسانی این قالب با قابلیت های بیشتر و حرفه ای تری داشته باشید می توانید نسخه پولی آن را خریداری کنید. در بین بهترین قالب های چند منظوره وردپرس، قالب آسترا پرو لقب پر سرعت ترین قالب چند منظوره وردپرس را دارد. در کل از ویژگی های این قالب می توانیم به همان سرعت بسیار بالا و سازگاری کامل آن با وردپرس و افزونه های مختلف و همچنین قابلیت تغییرات در طرح بندی اشاره کنیم.

قالب چندمنظوره (Avada)

قالب آوادا جزو زیباترین و بهترین قالب های چند منظوره وردپرس است. این قالب پرفروش ترین قالب در تم فارست است و دارای حدود 170 دمو در حوزه های مختلف است. در واقع به این قالب لقب پر فروش ترین قالب جهان را داده اند. با این قالب شما می توانید هرچیزی را که می خواهید شخصی سازی کنید و دست شما در طراحی کاملا باز گذاشته شده است.

قالب چندمنظوره (BeTheme)

این قالب نیز از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس محسوب می شود و دارای تقریبا 100 دمو متنوع و کاملا حرفه ای می باشد. صفحه ساز اختصاصی این قالب ویژوال کامپوزر می باشد که همانطور که می دانید قابلیت های زیادی دارد. با این قالب می توانید هر نوع وب سایتی که می خواهید را طراحی کنید و سازگار با انواع افزونه ها و وردپرس می باشد.

قالب چندمنظوره (FlatSome)

یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین قالب های چند منظوره وردپرس قالب فلت سام است که رابط کاربری بسیار خوبی دارد. این قالب سازگار با افزونه های وردپرس و دارای دمو های متعددی در حوزه های مختلف است و پنل مدیریت جذابی نیز دارد.

Betheme

betheme

Avada

Avada

Enfold

enfold

Bridge

Bridge

بهترین قالب های چند منظوره وردپرس رایگان

قالب چندمنظوره (Zakra)

یکی از حرفه ای ترین قالب های رایگان قالب زاکرا می باشد که با افزونه های ووکامرس و EDD سازگاری دارد.

قالب چندمنظوره (Webapp)

یکی دیگر از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس که رایگان عرضه شده است و کاربران زیادی آن را نصب کرده اند.

قالب چندمنظوره (Futurio)

یک قالب رایگان چندمنظوره بسیار کم حجم و پرسرعت و دارای خلاقیت های بسیار.

قالب چندمنظوره (OceanWp)

این قالب به ن وعی یک سوپر قالب محسوب می شود که بسیار حرفه ای بوده و دارای دمو های متعددی در انواع حوزه ها می باشد.

اگر به خدمات طراحی سایت وردپرسی نیاز دارید کلیک کنید!

حرف آخر

استفاده از قالب های رایگان ایرادی ندارد اما باید به خاطر داشته باشید که قالب های پرمیوم قابلیت های بیشتری نسبت به قالب های رایگان دارند و بسیار حرفه ای تر عمل میکنند. در این قالب ها انواع باگ هایی که امکان به وجود آمدن آن ها است برطرف شده و اگر زمانی مشکلی برایتان به وجود آید می توانید با پشتیبانی آن ها ارتباط بگیرید و مشکل و یا ارور خود را رفع کنید تا تجربه بهترین طراحی و خلق تمامی آثار هنری ای که در ذهن خلاق خود دارید را داشته باشید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *