.

راهنمای آموزشی کامل برای خرید هاست وردپرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

راهنمای خرید هاست وردپرس

امروزه یکی از هاست هایی که از آن بسیار خوب استقبال میشود هاست وردپرس است ، برای افرادی سایتشان با cms وردپرس طراحی شده این هاست انتخاب مناسبی است. هاست وردپرس مزیت های زیادی دارد از جمله مزیت های خیلی خوب آن این است که هزینه کمتری نسبت به هاست های لینوکس و ویندوز دارد. تقریبا اکثر سایت های وردپرسی هاست لینوکس دارند اما هاست وردپرسی هم میتواند نیاز آنها را برآورده کند، خرید هر نوع هاستی احتیاج به تحقیق و بررسی دقیق دارد. در این مقاله راهنمای خرید هاست وردپرس را به شما خواهیم گفت تا بتوانید یک هاست مناسب برای سایتتان تهیه کنید. پس اگر قصد خرید هاست وردپرس را دارید حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

به یک سایت ورد پرسی نیاز داری؟ همین حالا سفارش بده

فاکتور های مهم هنگام خرید هاست وردپرس

در اینجا به شما راهنمای خرید هاست وردپرس جهت طراحی سایت را ارائه خواهیم داد ، میتوان گفت اصلی ترین تفاوت هاست وردپرس این است برای این سایت ها هاست بهینه ای نسبت به سایر است. و سرعت و امنیت خوبی هم دارد. هاست وردپرس همچنین مزیت هایی دیگری هم دارد مثلا بعضی سرویس های ارائه دهنده هاست نصب این هاست را بسیار ساده کرده اند و شما فقط با چند کلیک میتوانید هاست وردپرسی تان را تهیه کنید، همچنین بعضی از هاست های وردپرس میتوانند به صورت خودکار هسته سایت وردپرسی شما را بروز رسانی کنند. البته این مورد با اجازه خودتان صورت میگیرد. در ادامه به چند فاکتور مهم در مورد راهنمای خرید هاست وردپرس به شما خواهیم گفت پس تا آخر با تابان شهر همراه باشید.

راهنمای خرید هارست وردپرس

پشتیبانی

یک هاست وردپرس طبیعتا باید از PHP و MySQL پشتیبانی کند، البته امروزه حداقل باید این موارد را پشتیبانی کند:

PHP نسخه 5.2.4 به بالا و پایگاه داده MySQL نسخه 5.0.15 به بالا. اینها حداقل هایی هستند که یک هاست وردپرس باید از آنها پشتیبانی کند. البته هاست های لینوکسی هم این فاکتور ها را باید داشته باشند. مورد بعدی از راهنمای خرید هاست وردپرس این است که هاستی که تهیه میکنید باید حداقل بک آپ گیری هفتگی را دارا باشد. در مجموع سرویس هاستینگ شما هم باید پشتیبانی خوبی داشته باشد و به تیکت ها و درخواست ها به موقع پاسخ دهد و مشکلات را به طور کامل رفع کند.

هزینه

قبل تر اشاره کردیم که هزینه هاست وردپرسی نسبتا کم است و اگر به دنبال یک هاست خوب و به صرفه هستید این هاست به شما پیشنهاد میشود. البته هزینه یک هاست به آیتم هایی که ارائه میدهد بستگی دارد. به طور کلی نباید فقط به دنبال قیمت ارزان باشید بلکه باید به دنبال قیمت به صرفه باشید. این دو مورد با یکدیگر تفاوت دارند. وقتی میگوییم هزینه سایت وردپرسی کم است منظور این است که به طور کلی نسبت به هاست های لینوکسی و ویندوزی قیمت به صرفه تری دارد.

اطلاع از منابع سخت افزاری

در این بخش از راهنمای خرید هاست وردپرس به یک موضوع مهم اشاره خواهیم داشت. این مورد شاید کمی پیچیده تر باشد و کمی دانش فنی بخواهد اما شما با سرچ کردن و کمی وقت گذاشتن میتوانید از آن به خوبی سر در بیاورید. اول از همه چیز باید سرویس هاستینگ شما معتبر و قابل اعتماد باشد. اما پیشنهاد میکنیم از هر جایی که هاست تهیه میکنید قبل از خرید با پشتیبانی آنها تماس بر قرار کنید و از واحد پشتیبانی همه اطلاعات را را بگیرید. مواردی که حتما باید از آنها جویا شوید هارد دیسک ها و منابع فیزیکی ساختار سرور است. یعنی باید از سرعت هارد دیسک ها و تعداد منابع سرور آگاه شوید.

آپ تایم (UP TIME)

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ، فاکتور یک هاست آپ تایم آن است ، این مورد بسیار در سئوی سایت شما رتبه سایت در موتور های جستجو هم تاثیر دارد، در یک توضیح مختصر آپ تایم به معنی تایم در دسترس بودن یا بالا بودن سرور شما میباشد، بنا بر آمار جهانی هاست های لینوکسی در سال گذشته آپ تایمشان حدود 95.3% بوده. اما سرویس هایی هستند که آپ تایم آنها 99% هم بوده. آپ تایم اصلی ترین ویژگی یک هاست خوب است. در ضمن آمار آپ تایم هاست های وردپرسی هم تقریبا به مانند هاست های لینوکسی میباشد. در کل آپ تایم مورد بسیار مهمی است حتما باید به آن توجه ویژه داشته باشید. همچنین بهترین ابزار برای بررسی آپ تایم یک وبسایت uptimerobot میباشد.

امنیت

با زیاد تر شدن حمله های اینترنتی به وبسایت ها ، امنیت یکی از فاکتور های بسیار برای یک هاست به شمار میرود. یکی از مهم ترین توصیه ها در راهنمای خرید هاست وردپرس موضوع امنیت است. از اصلی ترین اولویت های وبسمتران بالا بودن امنیت وبسایت است. هنگام خرید هاست وردپرس هم باید توجه کنید که شرکتی که از آنجا هاست تهیه میکنید از بروزترین فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری بهره میبرد. از موارد دیگری در بحث امنیت هاست بسیار حائز اهمیت است این است که هسته از سمت هاستینگ آپدیت میشود. گواهی SSL هم امروزه توسط برخی هاستینگ ها ارائه میشود که یک مزیت محصوب میشود. اگر سایت شما SSL نداشته باشد مرورگر به کاربر اخطار خواهد داد که سایت شما ایمن نیست.

Untitled 1 Recovered 3

سخن آخر

در این مقاله ما راهنمای خرید هاست وردپرس را به شما گفتیم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و از آن در هنکام خرید هاست وردپرسی بهره برده باشید. راهنمای خرید هاست وردپرس در این مطلب به گونه ای بود که بیشتر فاکتور های مهمی که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید را بررسی کردیم. مراحل خرید هاست وردپرس به هاستینگ شما بستگی دارد که نحوه خرید از آن چگونه باشد. اگر قصد خرید هاست وردپرس را دارید حتما این موارد را به خوبی بررسی کنید. و در باره نحوه تغییر هاستینگ مطالعه کنید

به یک سایت ورد پرسی نیاز داری؟ همین حالا سفارش بده

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *