.

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

امروزه شرکت های زیادی کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل انجام می دهند. اگر به عنوان صاحب کسب و کار نیاز به طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل برای سازمان و تجارت خود دارید و می خواهید در رقابت های تجاری که به این سمت آمده اند شرکت کنید حتما در بین انبوهی از تبلیغات سردرگم خواهید شد. بهترین کار برای سفارش سایت و اپلیکیشن سازمانی، انجام تحقیقات مفصل و اطمینان به افراد واقعا خبره است ما در کانون تابان شهر  به شما کمک می کنیم تا بتوانید برای کسب و کار خود یک سایت و اپلیکیشن راه اندازی کنید.

در انتخاب شرکت های خبره طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل به مواردی مانند ریسپانسیو بودن سایت و انجام خدمات سئو توجه کنید. با راه اندازی یک سایت می توانید در فضای دیجیتال، محصولات خود را به فروش برسانید. همچنین می توانید برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و یا طراحی فروشگاه اینترنتی اقدام کنید.

در هنگام مشاوره طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل به نوع سازمان و کسب و کار خود توجه کنید. اگر به تازگی استارتاپ خود را شروع کرده اید، لازم نیست یک سایت فوق حرفه ای طراحی کنید و پول هنگفتی صرف وب سایت خود کنید. بسیاری از شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل تنها پول زیاد از شما می گیرند. آنها در نظر نمی گیرند که کسب و کار شما به چه مواردی احتیاج دارد.

شرکت تابان با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و اپلیکیشن موبایل برای استارتاپ ها، و کسب جوایز ملی توانسته است در این حوزه گوی سبقت را از رقبای خود برباید. ما در شرکت طراحی سایت تابان شهر، زیرساخت و نیازمندی های کسب و کار شما را تحلیل کرده و یک سایت مناسب برای شما طراحی می کند.

فرایند طراحی سایت در شرکت های طراحی سایت و موبایل

اکثر شرکت ها فرایند طراحی سایت را از انتخاب نام و خرید هاست شروع می کنند. بعد از انجام این مرحله با توجه به نیازها و کسب و کار شما، پلت فرم مناسب برای طراحی سایت انتخاب می شود.

اکثر شرکت ها از وردپرس برای طراحی سایت استفاده می کنند. بعد از نصب سیستم ورد پرس یا پلت فرم انتخابی شما، قالب مناسب تعیین می شود. سپس صفحات مورد نظر ویرایش می شوند. هر یک از بخش ها و برگه های سایت شما با توجه به کسب و کار و نیازهای شما مشخص می شود.

فرایند طراحی اپلیکیشن در شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

در زمینه روش ساخت اپلیکیشن نیز، به سایت ها و شرکت هایی که اپلیکیشن آماده و بدون استفاده از زبان برنامه نویسی به شما می دهند، اعتماد نکنید. ساخت اپلیکیشن با استفاده از این سایت ها، مناسب کسب و کارها نیست. شما برای رشد کسب و کار خود، به یک اپلیکیشن خوب و کاربردی احتیاج دارید.

گاهی اوقات برای مدیران و مدیرعاملان این سوال پیش می آید که چرا به ساخت اپلیکیشن احتیاج دارند و یا بین ساخت اپلیکیشن و سایت کدام یک را انتخاب کنند. پاسخ به این سوال، به تحلیل های زیادی احتیاج دارد. اما فراموش نکنید که طراحی هر کدام از این موارد، با توجه به نیازها و خواسته های شما انجام می شود. شما باید ویژگی های سایت و اپلیکیشن خود را مشخص کنید. می توانید برای مشاوره در این حوزه، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن شما باید ظاهر جذابی داشته باشد. اگر مخاطبین در نگاه اول نتوانند با ظاهر اپلیکیشن و محیط کاربری آن ارتباط برقرار کنند، اپلیکیشن شما موفق نخواهد بود. به علاوه، شما باید مشتری را ترغیب کنید که این اپلیکیشن همواره برای آنها مفید است و مزایا و خدمات خاصی ارائه می دهد. اپلیکیشنی که سفارش می دهید، باید تمام خواسته ها و نیازهای کاربر را رفع کند. ما به عنوان شرکتی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل فعالیت می کند، همواره سعی می کنیم اپلیکیشن و سایتی حرفه ای و مناسب با نیازهای مشتری ارائه دهیم.

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن در سه مرحله انجام می شود. در مرحله اول، بخش های مختلف اپ شما مشخص می شوند. تعیین این بخش ها به برنامه ریزی و تحلیل نیاز دارند. پس از طراحی نقشه سایت، باید گرافیک سایت را طراحی کرد. اپلیکیشن شما باید از نظر بصری جذاب باشد. بعد از اتمام این بخش، طرح های گرافیکی و کد نویسی اپلیکیشن پیاده سازی می شود. در نهایت، اشکالات رفع می شوند. علاوه بر اپلیکیشن اندروید، اگر به دنبال ساخت اپلیکیشن iOS هستید، با ما تماس بگیرید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *