.

10 تا از بهترین قالب های ورزشی وردپرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

شما هم به ورزش علاقه دارید یا دوست دارید یک سایت درباره ورزش های مختلف داشته باشید؟ طبیعی است! حتی اگر خودمان هم اهل ورزش کردن نباشیم، ورزشی هست که به آن علاقه داشته باشیم و اخبار آن را دنبال کنیم. طراحی سایت وردپرسی می تواند برای سایت های ورزشی نیز مناسب باشد اما در این بین ما باید بهترین قالب های ورزشی وردپرس را انتخاب کنیم و سایتمان را روی آن ها بنا کنیم و شخصی سازی های مورد نیاز را روی آن اعمال کنیم. حال در این مقاله به سراغ معرفی یک سری از این قالب ها رفته ایم که جزو بهترین ها حساب می شوند و شما هم می توانید از آن ها استفاده کنید. فکر هم نکنید که با انتخاب این قالب ها دیگر نمی تواند سایت شما منحصر به فرد باشد، شما آزادید که تغییرات خودتان را روی این قالب ها اعمال کنید.

آشنایی با  انواع خدمات طراحی سایت تابان شهر

بهترین قالب های ورزشی وردپرس

قالب های ورزشی وردپرس

همانطور که گفتیم در این مقاله به سراغ قالب های ورزشی وردپرس رفته ایم و می خواهیم چند مورد از آن ها را بررسی کنیم. چند مورد از بهترین های آن ها که می توانند بستر خوبی برای کار شما باشند. فرقی هم نمی کند که طراحی سایت شما برای اهداف خبری و تولید محتوا باشد یا بخواهید لوازم ورزشی بفروشید، ما هم چند قالب فروشگاهی به شما معرفی خواهیم کرد و هم چند قالب عالی برای تولید محتوا و خبر های ورزشی که می توانید از همه آن ها استفاده کنید. در این مقاله به ویژگی های این مقاله ها خواهیم پرداخت تا خودتان قضاوت کنید که کدام یک از این قالب ها بیشتر مناسب کار شما می باشند. پس در ادامه به معرفی این قالب ها و ویژگی هایشان می پردازیم که شما هم آن قالبی که می خواهید را برای طراحی سایت خودتان انتخاب کنید.

10 تا از قالب های ورزشی وردپرس

MH Magazine

یکی از جالب ترین و پویا ترین قالب های ورزشی وردپرس همین MH Magazine است که است اسم آن مشخص است که یک قالب برای تولید محتوای ورزشی می باشد. ویجت و لی اوت های عالی این قالب است که آن را به یکی از بهترین قالب ها در این زمینه تبدیل کرده است. فرقی نمی کند که موضوع شما فوتبال، بسکتبال، والیبال و یا هر ورزش دیگری باشد، این قالب می تواند کار تولید محتوای ورزشی شما را راه بیندازد. این قالب به خوبی قابل ویرایش است و می توانید تک تک موارد مربوط به آن را طبق سلیقه خودتان تغییر بدهید. جالب است که این قالب سئو سایت را هم در دستور کار خود قرار داده است و کاملا با استاندارد های موتور های جست و جو همسان شده است. اگر قصد تاسیس یک مجله اینترنتی ورزشی را دارید، این قالب مخصوص کار شماست.

MH Magazine

Flex Mag

یکی از بهترین قالب های ورزشی وردپرس که برای تولید محتوای ورزشی ساخته شده است. قالبی ریسپانسیو که در تمامی دستگاه ها و پلتفرم ها بهترین عملکرد را دارد. طراحی مدرن و کیفیت بالای آن باعث می شود که تجربه کاربری سایت شما بسیار عالی شود. این قالب آپشن های زیادی را برای شخصی سازی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید این قالب را آنطوری که خودتان می خواهید سفارشی سازی کنید. بخش نمایش پست های شاخص این قالب 9 حالت مختلف دارد که می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید. این قالب با رویکرد Mobile-First طراحی شده است که یعنی نسخه موبایلی آن در اولویت بوده است (که بیشتر کاربران وب هم با موبایل به صفحه می آیند) و همچنین استفاده از HTML5 و CSS3 در آن، سئو پذیری باور نکردنی آن را هم ممکم می سازند.

Flex Mag

Splash

هر وقت صحبت از قالب های ورزشی وردپرس می شود بالاخره اسم Splash هم به میان می آید که یکی از برترین قالب ها در این زمینه محسوب می شود. این قالب با یک سفارشی ساز وردپرس عرضه می شود که می توانید نمایش های مختلف ظاهر سایت را امتحان کنید و سپس اقدام به ویرایش آن بکنید.  همچنین این قالب به شدت با افزونه SportPress هماهنگی دارد و شما می توانید جداول و لیگ های خودتان را در سایت پیاده سازی کنید. سفارشی ساز این قالب آپشن های بسیاری زیادی برای دیزاین سایت دارد و همین موضوع به شما کمک می کند که یک طراحی منحصر به فرد از این قالب را به دنیای وب ارائه بدهید. همچنین این قالب به شما اجازه می دهد که تیم منتخب و بازیکن منتخب را در بازه زمانی خاصی مشخص کنید و آن را در سایت به نمایش بگذارید.

Splash

Soledad

یکی دیگر از قالب های ورزشی وردپرس که برای تولید محتوای ورزشی بسیار مناسب است. این قالب به شما اجازه می دهد که خبر ها، داستان ها و بروزرسانی های امتیازات ورزشی را در سایت خودتان به راحتی به نمایش بگذارید. این قالب از آن دسته قالب هایی است که مناسب کسانی است که می خواهند یک سایت بلاگ ورزشی داشته باشند که به راحتی بتوانند تولید محتوای ورزشی خودشان را انجام بدهند. بیش از هزاران راه برای سفارشی سازی این سایت وجود دارد و هزاران آپشن مختلف در دسترس شما برای ویرایش سایت قرار می گیرد که این موضوع می تواند باعث شود که شما از این قالب، یک سایت منحصر به فرد بیرون بکشید و از نمایش مطالب خودتان در آن لذت ببرید.

Soledad

ZELE

اگر دنبال آن مورد از قالب های ورزشی وردپرس هستید که بتوانید یک سایت فیتنس راه اندازی کنید، Zele به کمک شما می آید. قالبی که با تمامی مرورگر ها مانند کروم، اپرا، فایرفاکس، Edge، Safari و … سازگار است و از همه مهمتر، به شما اجازه می دهد که با نصب افزونه Woocommerce، سایت را به یک سایت فروشگاهی عالی تبدیل کنید. این قالب یکی از بهترین قالب ها برای فروش لوازم ورزشی و فیتنس است که طراحی منحصر به فرد آن، هر ورزشکاری را به وجد می آورد و هرکسی هم که ورزشکار نیست را وسوسه می کند که تنبلی را کنار بگذارد و به سراغ ورزش برود. با وجود اینکه شما به راحتی می توانید این سایت را سفارشی سازی کنید، چندین آپشن از پیش ساخته شده نیز برای اعمال در این قالب دارید که می توانید از آن ها هم استفاده کنید.

Goal Club

فرقی نمی کند که سایت ورزشی شما قرار است با چه هدفی به دنیای وب پا بگذارد، Goal Club برای تمامی اهداف شما برنامه خاصی ترتیب داده است. یکی از بهترین قالب های ورزشی وردپرس که طراحی عالی آن مناسب تمامی ورزش ها اعم از فوتبال، بسکتبال، هاکی، تنیس و … می باشد. این قالب کاملا ریسپانسیو است و تضمین می دهد که تمامی پلتفرم ها می توانند سایت را بدون مشکل اجرا کنند. این قالب به شما امکاناتی مثل جدول زمان بندی مسابقات، جدول بازیکنان، نتایج و … را هم می دهد که از بابت تولید محتوا خیالتان راحت باشد اما از همه مهمتر این است که این قالب به شدت با افزونه ووکامرس همسان است و می توانید آن را به یک سایت فروشگاهی ورزشی نیز تبدیل کنید. اصلا شاید بد نباشد که یک فروشگاه ورزشی داشته باشید و اختبار ورزشی را هم همزمان با آن پوشش بدهید.

Goal Club

Oxigeno

اسم این قالب خیلی فاز سلامتی می دهد اما بیشتر از آن، این یکی از قالب های ورزشی وردپرس است که هم می توانید از آن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی استفاده کنید و هم می توانید یک مجله اینترنتی ورزشی با آن راه اندازی کنید. این قالب با ووکامرس به خوبی سازگار است و آپشن های زیادی هم برای توسعه کسب و کارتان به شما می دهد. طراحی این قالب به بهترین نحو ممکن انجام شده است اما کمی ساده تر و جمع و جور تر از موارد قبلی می باشد. هرچند که همچنان امکاناتی که یک سایت ورزشی لازم دارد را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی می توانید که از آن برای سایت ورزشی خودتان استفاده کنید.

Surge

از آن دسته قالب های سر راست که از چند کیلومتری فریاد می زند که یکی از بهترین قالب های ورزشی وردپرس به شمار می رود. با داشتن این قالب شما می توانید یک سایت ورزشی خوب داشته باشید که تمام اطلاعات ضروری را در یک قالب تعامل برانگیز، زیبا و کاربردی به کاربر ارائه می دهد. رنگ بندی این قالب عالی است به شما هم اجازه می دهد که به خوبی رنگ بندی برند خودتان را در آن پیاده سازی کنید. اسلایدر های تصاویر این قالب می تواند نوید یک سایت زنده و جذاب را به شما بدهد که انتخاب های زیادی هم برای سفارشی سازی آن دارید. این قالب ریسپانسیو است و روی تمامی پلتفرم ها به خوبی اجرا می شود و به خاطر پشتیبانی از MailChimp، شما می توانید خبرنامه خودتان را هم با این قالب تاسیس کنید.

Redy

اگر دنبال یکی از بهترین قالب های ورزشی وردپرس هستید که هم ریسپانسیو باشد، رنگارنگ باشد، تمامی ورزش ها را پشتیبانی کند و کلا پاسخگوی نیاز شما از یک قالب ورزشی باشد، Redy را حتما امتحان کنید. درست است که این سایت مخصوص ورزش دوچرخه سواری طراحی شده است اما کسی نگفته است که نمی تواند ورزش های دیگر را نیز به خوبی نمایش بدهد. در این سایت شما می توانید درباره تمامی ورزش ها تولید محتوا کنید و به علاوه آن حتی می توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را نیز راه اندازی کنید. این قالب از المنتور و ووکامرس پشتیبانی می کند و آنقدر انتخاب های خوبی در اختیاز شما برای شخصی سازی قرار می دهد که خودتان هم با دیدن این قالب به وجد خواهید آمد و مطمئن می شوید که انتخاب درستی کرده اید.

Redy

Endurer

یکی از بهترین قالب های ورزشی وردپرس که هم Widget-ready است (ویجت های در دسترس دارد)، کیفیت بالایی دارد، ریسپانسیو است و انتخاب های زیادی هم برای شخصی سازی به شما می دهد. این قالب بیشتر برای ورزش موج سواری طراحی شده است اما این موضوع اصلا مهم نیست و شما می توانید ورزش دلخواه خودتان را روی این قالب پیاده سازی کنید و درباره آن محتوا تولید کنید. این قالب به هیچ عنوان به دانش کدنویسی نیاز ندارد و تقریبا تمامی بخش های آن قابل ویرایش هستند.

Endurer

سخن پایانی

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که به ورزش علاقه نداشته باشد پس کم هم احتمال دارد که یک سایت ورزشی با کیفیت به موفقیت نرسد. یکی از این قالب های ورزشی وردپرس را انتخاب کنید و تلاش کنید که یک سایت ورزشی عالی داشته باشید و مخاطبان را به خودتان جذب کنید. مطمئن باشید که با وجود این قالب ها، سایت ورزشی شما به هدفی که دارد می رسد. توجه کنید که قالب های ورزشی خوب دیگری هم وجود دارند اما ما سعی کردیم که بهترین ها و کاربردی ترین ها را برای شما انتخاب کنیم تا کارتان را راحت تر کنیم. ممنون که در این مقاله همراه ما بودید.

منبع:

Hubspot

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *