.

مهم ترین مزایای استفاده از وردپرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

مزایای استفاده از وردپرس

از مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت نسبت به سایر CMS ها چه میدانید ؟ساخت و آموزش طراحی سایت با وردپرس بسیار راحت و ساده می باشد و دست شما برای اجرا کردن هر خلاقیت و ایده در سایت باز است و شما بدون هیچ پیچیدگی و سختی می توانید تغییرات لازم را در سایت خود اجرا کنید.
WordPress از وب سایت های فعال شده با oEmbed پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید ویدیوهای YouTube، توییتها، عکس های اینستاگرام و صداها را با قرار دادن URL آنها در ویرایشگر پست WordPress جاسازی کنید. وردپرس نیز همانند گوشی با آخرین تکنولوژی، آپدیت ها و نیازهای افراد به روز می شود. ممکن است عملکرد هدف وب سایتتان در طول زمان تغییر کند. وردپرس می تواند خود را با این تغییرات همگام کند. به روزرسانی های منظم وردپرس باعث می شود مشکلات آنها برطرف شود و امکانات و ویژگی های مفید و جذابی به طور مداوم به آن اضافه شود. همچنین شما می توانید برای این نوع سایت ها از هاست وردپرس استفاده کنید که کاملا این نوع از هاست ها، بهینه برای سایت های وردپرسی می باشند.

برای مشاهده خدمات طراحی سایت تابان شهر کلیک کنید!

تنوع قالب

در cms وردپرس قاب های متنوع و فراوانی وجود دارد که شما می توانید قالب مورد نیاز خود را با توجه به المان هایی که در سایت خود در نظر گرفته اید، لحاظ کنید. ما در اینجا شما را با چند مورد از بهترین قالب های وردپرس آشنا می کنیم که می توانید آن ها را در سایت  themeforest دریافت کنید.

1. قالب فلت سام

قالب فلت سام یک قالب فروشگاهی است که دارای طراحی ریسپانسیو و قابلیت drag_and_drop می باشد که به این معنی نیاز به کدنویسی ندارد.

2. قالب Ultra Theme

قالب Ultra یکی از بهترین قالب های وردپرس است که بسیار باعث صرفه جویی در زمان شما می شود. که ریسپانسیو است، قابلیت drag_and_drop دارد و چند منظوره می باشد. صفحات آن سفارشی شده می باشد و اگر تمایل ندارید برای طراحی سایتتان زمان بگذارید، ultra دارای پوسته های طراحی و سایت های نمایشی از قبل آماده شده است. فقط کافی است شما با یک کلیک تنظیمات قالب، محتوا، ابزارک، منو و ….را راه اندازی کنید.

3. Avada

قالب آوادا بهترین قالب وردپرس برای بهینه سازی و سئو به حساب می آید. آوادا ریسپانسیو است، قابلیت drag_and_drop دارد، چند منظوره است و برخی ویژگی های دیگر دارد که نیازی به کدنویسی ندارد و با طراحی مینیمالیستی می باشد. کارکردن بااین قالب بسیار راحت و آسان است و نیازی به دانش طراحی سایت و کدنویسی ندارد. این قالب به شما کمک می کند که در صورت اضافه کردن آیتم خاصی به سایت خود مشخص کنید که در چه دستگاهی نمایش داده شود. آوادا از ووکامرس پشتیبانی می کند و 35 دمو آماده با طراحی متفاوت و متنوع دارد که با یک کلیک می توانید دمو خود را ایمپورت کنید.

مدیریت سایت

یکی از مهمترین مزایای استفاده از وردپرس مدیریت آن می باشد که شما می توانید با برنامه های تلفن همراه وردپرس به صورت مستقیم از راه دور کاربران سایت خود را مدیریت کنید و یا افزونه ها و قالب خود را از درون پنل مدیریت آپدیت کنید. برای امنیت بیشتر از داده های خود می توانید از افزونه پشتیبان گیری استفاده کنید تا از اطلاعات شما بک آپ گرفته و در یک مکان امن نگهداری کنید.

سئو سایت

سئو سایت به روش ها و تکنیک هایی گفته می شود که در جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت برای بدست آوردن جایگاه های بالا در موتورهای جستجو اعمال می شود. بهینه سازی سایت باعث ایندکس کردن سایت توسط موتورهای جستجو انجام میشود و همین امر سبب بالا رفتن سایت در گوگل می شود. حال برای سئو کردن سایت روش های متعددی وجود دارد ولی برای اینکه راحت تر بتوانید سئو سایت خود را انجام دهید می توانید از cms وردپرس استفاده کنید که خوده وردپرس افزونه های متعددی در این زمینه دارد ولی یکی از بهترین افزونه ها yoast SEO می باشد. افزونه yoast SEO یکی از مزایای استفاده از وردپرس است. شما به راحتی برای سئو سایت خود می توانید افزونه yoast SEO را در سایت وردپرسی خود نصب کرده و با رعایت قوانینی که این افزونه برای سئو لحاظ کرده، سایت خود را بهینه سازی کنید.

سئو سایت

چند زبانه کردن سایت

چند زبانه کردن سایت باعث می شود که شما جز کاربران فارسی زبان کاربران دیگری هم داشته باشید تا بازدید کنندگان سایت شما چند برابر شود که همین امر باعث پیشرفت سایت شما در سئو خواهد شد. شما با کمک افزونه WPML Multilingual CMS که یک افزونه بسیار قدرتمند و حرفه ای است، سایت خود را چند زبانه کنید.

تبادل اطلاعات با کاربران

برای اینکه یک سایت پر بازدید داشته باشید باید با بازدیدکنندگان در ارتباط باشید. یکی از مواردی که سبب این امر می شود داشتن محتوای با کیفیت است پس سعی کنید محتوا خوبی در سایت خود بگذارید. یکی از cms هایی که شما در آن به راحتی میتوانید با کاربران تبادل اطلاعات کنید وردپرس است پس یکی دیگر از مزایای استفاده از وردپرس راحتی ارتباط با بازدیدکنندگان است. این امر باعث می شود که شما با نیاز های بازدیدکنندگان آشنا شوید و تلاش کنید سایت خود را با توجه به نیاز های کاربران تغییر دهید. 

ایجاد محتوا

داشتن محتوا خوب و بروز در سئو سایت بسیار ارزشمند است شما با کمک وردپرس می توانید به راحتی این کار را درسایت خود انجام دهید. در هر زمان محتوا در سایتتان ایجاد کنید و انتشار دهید تا سایت شما به روز باشد.

افزودن پلاگین

در CMS وردپرس پلاگین های متنوعی با توجه به نیاز شما وجود دارد که شما با نصب پلاگین مورد نیاز خود، امکانات بیشتری را به سایتتان اضافه می کنید و کارتان راحت تر می شود و هم کاربرانتان از این امکانات استفاده می کنند.

برای مشاهده خدمات طراحی سایت تابان شهر کلیک کنید!

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *