.

طراحی سایت خبری
E

طراحی سایت خبری + (اپلیکیشن)

طراحی سایت خبری و کسب درآمد

سایت های اخبار و رویدادهای روز جهان همواره مخاطبان زیادی دارد و با وجود گسترش کانال های انتشار اخبار مثل شبکه های اجتماعی باز هم منبع اصلی اخبار برای اکثر مردم سایت های خبری هستند. شما میتوانید با طراحی سایت خبری اخبار را به گوش مردم برسانید و بازدید کنندگان زیادی در وبسایت خود داشته باشید و کسب درآمد کنید. محصول سایت خبری تابان شهر با امکانات ویژه گزینه ای بسیار مناسب برای شما که به دنبال طراحی وبسایت خبری هستید می باشد.

 

مشاوره با کارشناس طراحی سایت

لیست قیمت طراحی سایت خبری

مناسب ترین قیمت ها برای شروع یک تحول عظیم

برای ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

پلن اختصاصی طراحی سایت

این پلن برای تحقق رویای شماست!

هر آنچه که در وبسایت اختصاصی خود میخواهید؛ با انتخاب این پلن طراحی سایت شما از 0 تا 100 به صورت اختصاصی توسط تیم تابان شهر طراحی و اجرا می شود و هیچگونه محدودیتی در آن وجود ندارد!

داستان موفقیت تابان شهر

در تابان شهر کسب و کارهای نوپایی حضور پیدا کردند که در گذر زمان با فعالیت های تیم تابان شهر به پروژه های موفقی تبدیل شدند که حال رو به روی دوربین تابان شهر قرار گرفته اند و از تجربه هایشان برای شما می گویند ، برای شنیدن داستان موفقیت آنها همراه ما باشید.

داستان موفقیت تابان شهر
گرایی
نسیمی
فرهی
مقدم
حسینی
صدیقی

چرا طراحی سایت خبری؟

با چه هدفی طراحی سایت خبری انجام می شود

درآمد بالا

با سایت خبری می توانید از راه تبلیغات و رپورتاژ درآمد بالا داشته باشید. یکی از راه های اصلی درآمد از طراحی سایت خبری این مورد است.

افزایش اعتبار

با سایت خبری اعتبار رسانه خود را بالا می برید و آن را بیشتر به مخاطبان معرفی می کنید و به یک خبرگزاری معتبر تبدیل می شوید.

موضوعات مخالف

شما می توانید با طراحی سایت خبری، اخبار با موضوعات مختلف مثل سیاسی، ورزشی و … را بدون محدودیت زمان و مکان منتشر کنید.

مخاطبان بالا

مخاطب سایت های خبری بسیار بالا است و شما با سایت خبری مخاطبین زیادی خواهید داشت. مخاطب زیاد هم به معنای درآمد بیشتر می باشد.

ویژگی های طراحی سایت خبری تابان شهر

امکانات طراحی سایت خبری

نمایش اخبار استان ها

نمایش اخبار استان ها

نمایش ساعت

نمایش ساعت

حالت Dark Mode

حالت Dark Mode

امکاناتایجاد تاریخ شمسی و قمری

ایجاد تاریخ شمسی و قمری

نمایش اخبار ویژه

نمایش اخبار ویژه

جستجوی پیشرفته

جستجوی پیشرفته

گالری فیلم و عکس

گالری فیلم و عکس

لینک به شبکه های مجازی

لینک به شبکه های مجازی

مشاوره رایگان با کارشناسان تابان شهر

تغییر در یک قدمی شماست!

ارتباط اسکایپ تابان شهر
ارتباط واتساپ

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

برای دیده شدن بیشتر وبسایت خبری شما چاره ای اندیشیده ایم

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آمار کاربران شبکه های مجازی روز به روز در حال افزایش است و به یکی از منابع اصلی اخبار تبدیل شده اند. ولی هنوز هم همه افراد منبع اصلی اخبار را وبسایت های خبری می دانند.
ما در طراحی سایت خبری امکانی برای اشتراک گذاری مستقیم صفحات و خبرها در شبکه های اجتماعی گذاشته ایم که هم خود شما و هم کاربرانتان با یک کلیک می توانند اخبار را در صفحات شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و از این طریق کاربر و بازدید کننده بیشتری را به وبسایت خبری خود بیاورید.
زیرا همه کاربران برای اطمینان از صحت خبر به دنبال وبسایت معتبر می گردند و با دیدن لینک صفحه شما برای بررسی اعتبار خبر به وبسایت خبری شما می آید.

ویژگی ظاهری طراحی سایت خبری

ظاهر سایت همیشه برای ما اولویت بالایی دارد

در قسمت ظاهری و دیزاینطراحی وب سایت خبری” یک قابلیت منحصر به فرد به اسم Dark Mode وجود دارد. این حالت که در سال های اخیر بسیار در میان طراحی سایت و گوشی های موبایل مطرح شده است، در صورت فعال شدن نور صفحه نمایش را کمتر می کند و با کاهش فشار چشم، ارگونومی تصویری را بسیار بهبود می بخشد و بدون کم کردن قابلیت خوانایی استفاده از سایت در شب را آسان تر می کند.

dark mode

رپورتاژ آگهی در طراحی سایت خبری

برای کسب درآمد گزینه ای ویژه درنظر گرفته ایم

رپورتاژ

یکی از بزرگترین راه های درآمد طراحی سایت خبرگزاری ، رپورتاژ و آگهی می باشد. اهمیت بالای این موضوع سبب شده که در طراحی سایت خبری ما بخشی برای ثبت درخواست آگهی و رپورتاژ را به صورت فرم اختصاصی در نظر بگیریم. همچنین تعرفه تبلیغات وبسایت که بر اساس تعداد بازدید وبسایت تعیین می شود را نیز در صفحه ای جداگانه تعریف کرده ایم.

نظرات برخی از مشتریان ما

موفقیت های بدست آمده

راه اندازی استارتاپ با طراحی کردن اپلیکیشن حرفه ای ایده ای بسیار عالی بود که اکنون عملی شده و نتیجه ی آن نیز بسیار راضی کننده است. از اپلیکیشین طراحی شده خیلی راضی هستم و مشتریان زیادی را روزانه دریافت میکنم.

هومن مقدم

مدیر عامل استارتاپ , باربری وزمه

اپلیکیشنی بسیار عالی با تکنولوژی های روز ساخته شده که کاملا مطابق با نیازمندی های ارائه تور است. من کاملا از تیم حرفه ای تابان شهر و اپلیکیشنی که تحویل گرفتم راضی هستم و همچنان با هم همکاری خواهیم کرد.

فربد حمیدی

مدیر عامل تور اپ, توراپ

تا دو سال پیش فکر نمی کردم ایده ای که دارم هیچ وقت عملی بشه ولی الان دارم اونو توی حاصل کار تیم حرفه ای تابان شهر می بینم. اپلیکیشنی فوق العاده تحویل گرفتم که کارایی بسیار بالایی داره.

رضا مرادی

مدیر عامل استارتاپ , سانس هفت

افتخارات خانواده تابان شهر

هدف ما با هم بزرگ شدن هست

لوح تقدیر
brand9
FINSTARS
جشنواره وب و موبایل ایران
نماد اعتماد الکترونیکی
نشان ملی ثبت

سایت های خبری مشابه

رقبا در این زمینه

طراحی سایت خبری

مهر

خبرگزاری مهر در حال حاضر، دارای ۴ اداره کل اخبار داخلی، اخبار خارجی، اخبار استان‌ها و رسانه‌های نو است .

طراحی سایت خبری

تسنیم

خبرگزاری تسنیم یکی از سایت های معتبر خبری است که اخبار روز مختلف اقتصادی و اجتماعی  و بین المللی را روزانه آپلود می نماید.

طراحی سایت خبری

خبرآنلاین

انتشار اخبار روز استان های مختلف به همراه گالری از تصاویر و ویدئو های خبری در این سایت قابل مشاهده است .

طراحی سایت خبری

فارس

سایت خبری فارس فیلد های خبری مختلف روز ایران و بین المللی را روزانه ریپورت می کند .

سایر نکات طراحی سایت خبری

تمامی نکاتی که در مورد طراحی سایت خبری باید بدانید

تب های خبری مختلف طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری قابلیت دسته بندی تب های مختلف بر اساس فیلدهای خبری را دارد. به طوری که هر تب از وبسایت خبری شما به یکی از دسته بندی های اخبار بپردازد و این می تواند تجربه کاربری لذت بخشی را به همراه داشته باشد.

طراحی آرشیو سایت خبری

در طراحی وبسایت خبری می توان گالری عکس و فیلم گسترده ای از فیلم ها و یا عکس های وایرال شده و خبرساز طراحی کرد و در سایت به نمایش گذاشت .

افزایش تعامل با کاربران در طراحی سایت خبری

در طراحی سایت خبری با کاربران می توان تعامل بیشتری برقرار کرد ، با توجه به دیدگاه هایی که در اخبار مختلف ثبت می کنند و  اینکه هر مخاطب چه نوع دسته بندی را دوست دارد و کدام اخبار برایشان محبوبیت بیشتری دارد ، می توان تعامل  کاربران را افزایش داد.

افزایش تعامل با کاربران در طراحی سایت خبری

پروتکل امنیتی SSL سایت خبری

پروتکل SSL قوانینی برای برقراری امنیت ارتباط میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده است. با اجرای این پروتکل محرمانگی اطلاعات شما در طول انتقال حفظ می شود. برای تمامی سایت ها اطلاعات هویتی کاربران و همچنین اطلاعات سرور و مدیریتی اهمیت بالایی دارد. با اجرای پروتکل SSL در “طراحی وبسایت خبری” امنیت وبسایت شما تا حد زیادی بالا می رود و از حملات سایبری در امان می مانید.

افزودن چند زبان به سایت خبری

در هر وبسایتی مخصوصا سایت خبری، چند زبانه بودن باعث بالا رفتن تعداد مخاطبان و بازدید سایت می شود. چون اخبار موضوعی بین المللی است و مردم جهان از اخبار سایر کشورها هم با خبرند، بین المللی بودن و چند زبانه بودن “طراحی سایت خبری” بسیار به مطرح شدن وبسایت کمک می کند.

فروشگاه در وب سایت خبری

یکی از راه های درآمد از طراحی سایت خبری فروش فایل و محصول است. در محصول خبری تابان شهر امکان فروشگاه وجود دارد و شما می توانید از این طریق نسخه دیجیتال روزنامه ها، فایل، کتاب، رپورتاژ، نرم افزار و … بفروشید.

امکانات فروشگاه:

دارای فروشگاه فروش محصولات

دارای فروشگاه فروش فایل

بخش مشاهده جزئیات محصولات

سبد خرید برای بخش فروشگاه

دسته بندی محصولات

نمایش کالاهای مشابه و مرتبط

فروشگاه در وب سایت خبری

اخبار ویژه در طراحی سایت خبری

در صفحه اصلی طراحی سایت خبری نواری با عنوان اخبار ویژه مشاهده می کنید. هر روز یک سری اخبار هستند که از اهمیت بالاتری برخوردارند و دیدن آن برای همه شاید لازم باشد. این خبرها به صورت تیتروار در این نوار نمایش داده می شود و کاربر با کلیک بر روی آن می تواند متن خبر را ببیند. این بخش تقریبا مثل بخش زیرنویس شبکه های تلویزیونی خبری است.

انتخاب اخبار شهرها از روی نقشه در سایت خبری

در طراحی سایت خبری دسته بندی اخبار بر اساس شهر نیز انجام شده است. تمامی شهرها بر روی نقشه نمایش داده می شوند و شما با کلیک بر روری آن می توانید اخبار روز آن شهر را بخوانید. قطعا برای هر شخصی پیگیری اخبار شهر محل زندگی خود مهم تر از اخبار شهرهای دیگر است.

پلیر داخلی و پخش ویدیو در طراحی سایت اخبار

در طراحی سایت خبری برای پخش اخباری که در قالب ویدئو و مصاحبه تصویری بارگذاری می شوند نیاز نیست که بازدید کنندگان اپلیکیشن خاصی را نصب کنند. زیرا طراحی وب سایت خبری به گونه ای است که دارای پلیر پخش فیلم داخلی بوده و در همان صفحه ویدئو ها پخش خواهند شد. تنها با کلیک بر روی آیکون پخش فیلم آن ها می توانند ویدئو را مشاهده کنند.

پخش از آپارات و یوتیوب

سرعت سایت و پخش ویدئوها نکته حائز اهمیتی در طراحی سایت خبری می باشد. زیرا کند بودن سرعت از حوصله کاربران خارج است و باعث می شود آن ها وبسایت شما را ترک کنند. با امکان پخش ویدئو از آپارات و بقیه پلتفرم های پخش آنلاین ویدئو، شما می توانید هم حجم صفحات خود را پایین بیاورید و هم سرعت پخش را بالا ببرید. ما با افزودن این امکان به طراحی سایت خبری این مشکل شما را نیز حل کرده ایم.

امکان کامنت گذاری در وبلاگ سایت خبری

کامنت و گفتگو در صفحات یک سایت موجب افزایش تعامل صفحه سایت می شود و این نکته به بیشتر دیده شدن سایت شما کمک می کند. همچنین کاربران می توانند با هم به تبادل نظر بپردازند و پاسخ پرسش های خود را پیدا کنند. در این صورت به مخاطب و طرفدار دائمی وبسایت شما تبدیل می شوند. ما در طراحی سایت خبرگزاری به این نکته نیز توجه کرده ایم و بخش کامنت گذاری را در تمام بخش های وبسایت خبری پیاده سازی کرده ایم.

امکان کامنت گذاری در وبلاگ سایت خبری

ویدئو آموزشی برای طراحی سایت خبری

در هنگام تحویل پروژه طراحی سایت خبرگزاری یک ویدئو آموزشی کامل بر روی پکیج محصول به شما ارائه می شود که با  مشاهده آن شما نحوه کارکردن با محیط وبسایت خبری و مدیریت آن را آموزش می بینید و بدون نیاز به هر آموزش دیگری می توانید وبسایت خود را مدیریت کنید.

خبرهای داغ در سایت خبری

همیشه یک سری اخبار در صدر قرار دارند و پر بازدید و پر بحث هستند. ما با پیش بینی دو بخش پربازدیدترین اخبار و پر بحث ترین اخبار در طراحی سایت خبری این دسته از خبرها را به صورت تفکیک شده و مستقیم در معرض دید کاربر قرار داده ایم. مطمئنا این دسته همیشه مخاطبان زیادی دارند که با موج درست شده در مورد آن خبر همراهی می کنند و به بحث در مورد آن می پردازند و باعث می شوند افراد بیشتری آن خبر را ببینند و بازدید سایت شما را بالا ببرند.

خبرهای داغ در سایت خبری

نکات داشتن یک سایت خبری موفق

تنها طراحی سایت خبرگزاری و راه اندازی آن شرط موفقیت نیست. شما همواره باید یک سری نکات را برای پیمودن مسیر موفقیت و دیده شدن وبسایت رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • طراحی حرفه ای و کدنویسی اصولی و بهینه
  • رنگ پس زمینه و متن و میزان تضاد آن ها
  • کم بودن حجم تصاویر و بالا بودن سرعت  امنیت سایت
  • جلوگیری از انتشار اخبار دروغین و حاشیه های زرد
  • آپدیت بودن و بروز رسانی مداوم
  • انتشار اخبار با سرعت بالا و پیشگام بودن در این عرصه
  • و….

نتیجه گیری

برای اکثر افراد اینترنت منبع دنبال کردن اخبار می باشد و هدف آن ها از جستجو در اینترنت مشاهده اخبار است. شما می توانید با طراحی سایت خبری تابان شهر این فرصت را غنیمت شمرده و از این نیاز مردم از طریق آگهی، رپورتاژ و … کسب درآمد کنید.

تب های خبری مختلف

طراحی آرشیو

افزایش تعامل با کاربر

پروتکل امنیتی SSL

افزودن چند زبان

فروشگاه

اخبار ویژه

 اخبار شهرها

پلیر داخلی

پخش از آپارات

امکان کامنت گذاری

ویدئو آموزشی

خبرهای داغ

سایت خبری موفق

نتیجه گیری