.

با 5 کسب و کار اینترنتی پولساز عالی آشنا شوید

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

کسب و کار اینترنتی پولساز

بنظرتون چه طور میشه زمانی که از اندام های شما فقط قلب و دستگاه تنفسی کار می کنند شما در همون لحظه هم پول در بیارید؟ یا چطور میشه که درگیر اتوبوس و تاکسی و مترو نشید و تو خونتون باشید و دوباره در همون حالت پول در بیارید؟ اصلا شدنی هست؟ حتما تا همینجا خیلی از شما فکر می کنید داریم در مورد یک فعالیت صرفا رویایی و یا اغواگرانه صحبت می کنیم که شاید زمان مفید و صلاح کار شما در نظر گرفته نشده. ولی باید بهتون بگم کاملا در اشتباهید. تیم تابان شهر در این مقاله قصد داره در مورد کسب و کار اینترنتی پولساز با شما صحبت کنه و ده تا از نمونه های موفق این کار رو برای شما معرفی کنه. اگر درگیر سوالاتی که مطرح کردیم هستی حتما به مطالعه ی این مقاله ادامه بده.

“اگر یاد نگیرید زمانی که خوابیده اید پول در بیارید باید تا آخر عمر خود کار کنید” این جمله ی وارن بافت سومین شخصیت ثروتمند جهان است. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه میتوان در حالت خوابیده به درآمد رسید؟! پاسخ این مسئله دقیقا موضوع صحبت یا مقاله ی ماست.

کسب و کار اینترنتی

دنیای بی کران اینترنت امروزه امکانات مختلفی در تمام عرصه ها در اختیار ما گذاشته که ما فقط از تعداد اندکی از آنها مطلعیم. یکی از مهمترین و در عین حال کار آمدترین آنها کسب درآمد از این فضاست که البته بسیاری از مردم در حال حاضر دقیقا از همین راه درآمد کسب میکنند. برای مثال جناب محمدی، مدیر شرکت دیجی کالا گردش مالی این شرکت را در یک روز حدود یک و نیم میلیارد تومان (البته آمار مربوط به سال های قبل است) اعلام کرد. عدد حیرت انگیز است و دقیقا دلیل آوردن قید پول ساز در مقاله ی کسب و کار اینترنتی پولساز نیز همین مسئله است. یکی از مهمترین مزیت های کار با اینترنت، سهولت استفاده از آن است که البته با توجه به کاری که می کنید متفاوت است اما به طور کلی اینترنت و راه اندازی کسب و کار در آن به گونه ایست که خیلی از افراد می توانند با داشتن اندکی دانش کامپیوتری با آن ارتباط برقرار کنند.

مزیت های کسب و کار اینترنتی پولساز

پولساز بودن

یکی از مهمترین دلایلی که سراغ کسب و کار اینترنتی می رویم دقیقا مسائل مالی آن است. کسب و کار های اینترنتی این امکان را به ما می دهد که با صرف هزینه و زمان کم، بیشترین برداشت را برای خود داشته باشیم. یکی از بزرگترین نمونه های پولساز بودن این کسب و کار که اتفاقا در داخل کشور خودمان هم هست، سایت دیجی کالا است که گردش مالی روزانه ی آن بیان شد.

کسب و کار اینترنتی پولساز

دسترسی همگانی

شما میتوانید با نشستن در خانه ی خودتان و داشتن یک لپ تاپ و یا کامپیوتر رومیزی به فروش انواع و اقسام محصولات بپردازید. نه نیازی به اجاره مغازه دارید و نه نیازی به هزینه های خاص برای حمل و نقل و دکور و … . از سنین مختلف هم کار کردن با اینترنت را بلد هستند وشرایط سنی ویژه ای هم نیازی ندارد.

با هر تخصصی وارد شوید!!

مدیر، معلم، عطار، نجار، دیجیتال مارکتر، سئو کار، روحانی و هر کدام از صنف های موجود میتوانند کار خود را در اینترنت پیگیری کرده و آنرا در این فضا گسترش دهند. برای مثال یک روحانی می تواند سایت پاسخگویی به سوالات شرعی راه اندازی کند و یا یک معلم ویدئو های آموزشی خود را در سایت آپلود کند و حتی یک عطار محصولات خود را در قالب یک سایت به فروش برساند

انواع کسب و کار های اینترنتی

پس از معرفی و بیان مزیت های کار با اینترنت نیاز است که چند نمونه از کسب و کارهای اینترنتی را معرفی کرده تا مطلب برای شما روشن تر شود.

طراحی سایت

یکی از پر استفاده ترین کسب و کار های اینترنتی، طراحی سایت است که افراد بسیاری در این حوزه مشغول کار و کسب و درآمد هستند. یکی از سوالات پر تکرار درباره ی طراحی سایت، تخصص مورد نیاز برای این کار است که دقیقا یکی از نقاط عطف این حرفه است زیرا شما صرفا با داشتن اندکی اطلاعات در مورد اینترنت و کار با کامپیوتر، به لطف سیستم های مدیریت محتوا چون وردپرس، می توانید طراحی سایت انجام دهید. همچنین مزیت مهم دیگری که طراحی سایت دارد درآمد نسبتا بالای آن است. طبق اطلاعات سایت salary درآمد یک طراح سایت تقریبا با تجربه در سال 2019 حدود 50 تا 70 هزار دلار تخمین زده شده است.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی دیگر از مشاغل وابسته به اینترنت است که در دسته ی همان طراحی سایت قرار می گیرد با این تفاوت که قرار است شما با طراحی سایت فروشگاهی محصولات خودتان را در بستر وب به فروش برسانید. درآمد این کار با توجه به محصولی که به فروش می رسانید و بهینه سازی که روی سایتتان انجام می دهید متفاوت خواهد بود.

کسب و کار اینترنتی پولساز

کار با شبکه های اجتماعی

اگر هر روز با تلگرام و اینستاگرام کار میکنید ولی هنوز به درآمد نرسیدید، قطعا یک منبع بالقوه از راه های کسب درآمد آنلاین رو نادیده گرفتید. امروزه بسیار از مشاغل برای پیشرفت کسب و کارشون نیاز به کار روی شبکه های اجتماعی دارند. در اینجا شما هم می توانید به عنوان ادمین برای آنها کار کنید و یا برای کسب و کار خودتان شروع به راه اندازی شبکه های اجتماعی مختلف بکنید. در هر دو صورت امکان کسب درآمد بسیار برای شما وجود دارد. برای مثال بسیاری از افرادی که شما هر روز ویدئوی طنز آنها را در اینیستاگرام مشاهده میکنید برای تولید هر کدام از ویدئوهایشان هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان از کارفرما دریافت کرده اند. به همین سادگی!!

اگه این مقاله شما را ترغیب به راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز کرده است تیم تابان شهر با تمام تخصص و توان خود در خدمت شماست .

افیلیت مارکتینگ

امروزه بسیاری از غول های حوزه ی فروش دیجیتال مانند آمازون و ای بی در خارج و دیجی کالا در ایران تمایل به فروش بیشتر از طریق واسطه ها دارند. واسطه بودن در فروش برای کسانی که اندکی با بازاریابی آشنا هستند و ارتباط خوبی هم با بستر وب دارند میتواند به عنوان شغل دوم ایده آل برای آنها باشد. در این روش شما نقش یکی از فروشندگان این سایت ها را بر عهده دارید و با فروش محصولات آنها درصدی از فروش به شما اختصاص می یابد. شما می توانید این واسطه گری را در بستر تلگرام، اینیستاگرام، وب سایت و انواع بستر های اینترنتی انجام دهید. بسیاری از آموزش و انجام این کار به درآمد های هنگفتی رسیده اند که میتوانید در شبکه های اجتماعی همه ی آنها را مشاهده کنید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *