.

معرفی 6 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

  6 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید

در این بلاگ به بررسی بهترین شبیه ساز های اندروید و توضیحاتی در ارتباط با هریک از آنها می پردازیم،  و درحال حاضر اپلیکیشن های اندروید به شدت محبوب شده اند و طراحی و ساخت برنامه اندروید هم بازار بسیار داغی دارد. مردم با گوشی های هوشمند خود از چندین اپلیکیشن استفاده می کنند و می توان دید که اکثر مردم حداقل 10 اپلیکیشن غیر از اپلیکیشن های پیشفرض گوشی موبایل خودشان را استفاده می کنند. باز هم با این حال این موضوع باعث نمی شود که یکسری از مردم دست از استفاده از کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ بکشند. مسلما خیلی مواقع برای سازندگان اپلیکیشن و حتی خود کاربران لازم است که بتوانند محیط اپلیکیشن دلخواهشان را در دیگر پلتفرم ها نیز مشاهده کنند. اینجاست که شبیه ساز های اپلیکیشن اندروید به کار می آیند تا نه تنها توسعه دهندگان، بلکه کابران هم بتوانند از اپلیکیشن ها در دیگر سیستم های خود نیز استفاده کنند. در این مقاله با تابان شهر همراه باشید تا بهترین شبیه ساز های اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین شبیه ساز های اندروید

معرفی شبیه ساز های اندروید

امروزه بیشتره کسب و کارها به سمت دنیای مجازی می روند و طراحی اپلیکیشن و سایت از دغدغه بسیاری از مردم شده است ولی نیازی نیست که حتما علم طراحی سایت و اپلیکیشن را بدانید کافی است از cms ها و بهترین شبیه ساز های اندروید کمک بگیرید. برای ساخت اپلیکیشن شاید انتخاب بین بهترین شبیه ساز های اندروید کمی سخت باشد. به این خاطر که شبیه ساز های اندروید کم نیستند و شاید تو این لیست بتوان بهترین های آن ها را نام برد اما نمی توان از تمامی ویژگی آن ها و جزئیات صحبتی کرد. اما به هر حال در اینجا به ویژگی های هرکدام از این شبیه ساز ها می پردازیم و در نظر داریم ببینیم هرکدام از آن ها در چه شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند و بتوانیم بهترین شبیه ساز های اندروید را برای هر شخص ارائه دهیم. برای اطلاعات بیشتر از ساخت اپ موبایل با تابان شهر در تماس باشید .

اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی راه بیاندازید و یا به کسب و کار خود رونق دهید و به فکر داشتن اپلیکیشن هستید می توانید به ما اعتماد کنید تا شما را در این راه کمک کنیم

1. LDPlayer :

ال دی پلیر یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید مخصوص گیمر ها می باشد. برای کسانی که علاقه دارند بازی های اندرویدی را در کامپیوتر خودشان انجام دهند، این شبیه ساز انتخاب بسیار مناسبی است. امکانات این شبیه ساز شامل یک کیبورد خوب و کابردی برای کنترل نقشه بازی، به چند روش اجرا کردن بازی، ماکرو ها، فریم در ثانیه(FPS) بالا و پشتیبانی گرافیکی می شود. این شبیه ساز یکی از معدود شبیه ساز هایی هستش که هر ماه یکبار باید آن را بروزرسانی کرد( که این موضوع شاید کمی آزار دهنده باشد) اما این مسئله به این دلیل است که این شبیه ساز باید تعداد زیادی از بازی ها را پشتیبانی کند. بازی هایی که با این شبیه ساز می توان انجام داد شامل Garena Free Fire، Clash of Clans، Black Desert و دیگر بازی های موبایل محبوب می شود.

  2. Android Studio’s emulator :

اندروید استدیو ( Android Studio ) که از دیگر بهترین شبیه ساز های اندروید است یک کنسول پیشفرض توسعه و برنامه نویسی برای اندروید می باشد. این اپلیکیشن ابزار های زیادی را برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورد تا بتوانند اپلیکیشن ها و بازی های خود را برای اندروید خصوصی سازی کنند. حال یک شبیه ساز هم برای آن وجود دارد که توسعه دهندگان به راحتی بتوانند بازی یا اپلیکیشنی که ساخته اند را در سیستم های دیگر نیز تست بکنند. این شبیه ساز از تنظیمات پیچیده ای برخوردار است و کار کردن با آن کمی زمان می برد، به همین خاطر، این شبیه ساز بیشتر به توسعه دهندگان پیشنهاد داده می شد و برای کابران عادی اپلیکیشن ها مناسب نیست. با این حال توسعه دهندگان می توانند به آسانی از این ابزار برای تست کردن اپ خودشان استفاده کنند.

3. ARChon :

آرکون یک شبیه ساز بومی نیست. شما باید آرکون را به عنوان یک اکستنشن بر روی گوگل کروم خود نصب کنید. زمانی که این کار انجام شد گوگل کروم شما این قابلیت را پیدا می کند که اپلیکیشن ها و بازی ها را اجرا کند (هرچند که پشتیبانی از آن ها محدود است). این شبیه ساز به راحتی اجرا نمی شود. شما باید اول آن را در کروم نصب کنید، فایل APK اپلیکیشن مورد نظرتان را در آن آپلود کنید و سپس آن را اجرا کنید. همچنین شما باید از یک ابزار استفاده کنید تا فایل APK خودتان را با این شبیه ساز مطابقت دهد. هرچند که شاید پروسه زیادی باید طی شود، اما حداقل از این بابت مطمئن هستیم که هرکدام از سیستم هایی که کروم را پشتیبانی می کنند، قابلیت نصب این شبیه ساز را دارند و کاربران این سیستم ها می توانند از آن استفاده کنند.

 4. Bliss OS :

Bliss OS یک مقدار شبیه سازی متفاوت تر از بقیه است. این ابزار به آن عنوان یک شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر شخصی از طریق ویرچوال ماشین( دستگاه مجازی) کار می کند. با این حال می توان از طریق سیم USB هم از آن استفاده کرد. بهتر است برای کار های حساس تر از USB استفاده کرد و نیازی نیست برای کارهایی که حساسیت کمتری دارند از این روش بهره برد. در نصب با VM یا همان Virtual Machine، پروسه نصب بسیار آسان است، به شرط اینکه شما قبلا VM خود را درست کرده باشید. نصب از طریق USB یک مقدار پیچیده تر است، اما به کامپیتور شما اجازه می دهد که اندروید را از طریق Boot خود کامپیوتر شما اجرا کند. همین موضوع خودش Bliss OS را نسبت به دیگر شبیه ساز ها منحصر به فرد تر می کند. این را در نظر داشته باشید با توجه به این موضوع که این ابزار از بهترین شبیه ساز های اندروید است ، در صورتی درست کار می کند که کامپیوتر شما با آن تطابق داده شده باشد، در نتیجه پیشنهاد می کنیم حتما از سیستم عامل قبلی خود یک بک آپ داشته باشید.

5. Bluestacks :

معروفترین و به اصطلاح مین استریم ترین و بهترین شبیه ساز های اندروید را می توان بلو استک دانست(البته شاید نتوان به آن گفت بهترین شبیه ساز اندروید). دلایل زیادی هم این موضوع را تایید می کنند. اول اینکه این شبیه سازی دو حالت استفاده دارد یکی 2 دلار در ماه و دیگری هم به صورت رایگان. این شبیه ساز کاملا با ویندوز و مک تطابق دارد. همچنین جزو اولین شبیه ساز هایی هم بوده که به درستی کار کرده است و همچنان هم بروزرسانی های متعادل خود را دارد. هدف این شبیه ساز هم گیمر های موبایلی می باشد. یکی از مشکلات این شبیه ساز این بود که حجم زیادی را اشغال می کرد که البته در بروزرسانی سال 2018 آن این مشکل برطرف شد. این شبیه ساز شامل نقشه سازی کلیدی و تنظیمات مناسب برای بیشتر بازی های اندروید می شود. با این حال، ویژگی های این شبیه ساز گاهی بسیار بهتر از دیگر شبیه ساز ها است و گاهی هم ضعیف تر از آن ها، در نتیجه نمی توان این شبیه ساز معروف را در رتبه های خیلی بالای این لیست قرار داد.

6. GameLoop  :

گیم لوپ، که سابقا به عنوان Tencent Gaming Buddy شناخته می شد، همانطور که از نامش پیداست یک شبیه ساز برای گیمر ها می باشد. در واقع همچنین همانطور که از نام سابقش هم پیداست این شبیه ساز مناسب بازی های سنگین موبایلی مانند Call of Duty و PUBG موبایل است. البته این بازی ها شامل بازی های دیگری هم می شوند اما خب به هر حال جامعه بزرگی از بازی ها را تشکیل نمی دهند. این شبیه ساز اصلا برای امور توسعه و کار های توسعه دهندگان و تست کردن مناسب نیست. با این حال، اگر دوست دارید بازی های اندروید را با FPS بسیار بالا تجربه کنید، این شبیه ساز برای شما بسیار مناسب است. همچنین از ویژگی های خوب این شبیه ساز، کیبورد و کنترل بسیار کاربردی آن است.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن تابان شهر در تمام زمینه های طراحی سایت و اپلیکیشن و ارائه خدمات مربوط به آنها در خدمت شماست

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

5 Comments

  1. Aliasghar

    من برای اجرای بازی تو گیم لوپ مشکل دارم ولی لانچر های دیگه هیچ مشکلی ندارم و اینکه عالی بود ولی گیم لوپ جز این 6تا لانچر نزارید لطفا اصلا خوب نیست.سیستم رو از بین میبره اگه کسی بخواد از این لانچر(Game loop)میخواد استفاده کنه بره بازی های خود pcرو استفاده کنه بهتره

    پاسخ
    • Aliasghar

      من اینو برای خودتون گفتم تا سیستمتون افت نکنه دیگه خود دانید

      پاسخ
      • anna yousefi

        ممنون از نظرتون

        پاسخ
  2. امیر

    سلام ممنون از نظر من بهتر شبیه ساز LDPlayer هست گیم لوپ مشکلاتی دار به تازگی گیم لوپ مشکل خطای سرور داره ولی ال دی پلیر این مشکل رو نداره و در گیم لوپ بعضی بازی هارو ساپورت نمیکنه

    پاسخ
    • سبحان بهرامی زاده

      سلام دوست عزیز ممنون از نظر شما و اطلاع رسانیتون.

      پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *