.

آشنایی با بهترین صفحه ساز های وردپرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

بهترین صفحه ساز های وردپرس

معرفی و مقایسه 3 تا از بهترین صفحه ساز های وردپرس در 2022 

بدون شک صفحه ساز یکی از مهم ترین یا شاید مهم ترین افزونه ای است که در یک وب سایت وردپرسی وجود دارد، صفحه ساز ها این امکان را می دهند تا یک طراحی سایت زیبا و آسان را داشته باشید، برخی از قالب های وردپرس می توانند همزمان از دو یا چند صفحه ساز پشتیبانی کنند اما این مورد ممکن برای بسیاری از قالب ها صدق نکند، به همین دلیل اینکه صفحه ساز اصلی یک قالب چیست می تواند یک عامل مهم و تعیین کننده در انتخاب قالب باشد. ما در این مطلب سه تا از بهترین صفحه ساز های وردپرس که محبوبیت خیلی زیادی در بین طراحان سایت دارند را معرفی و مقایسه کنیم پس پیشنهاد می کنیم حتما تا انتها با ما همراه باشید.

دیوی بیلدر

المنتور

ویژوال کامپوزر

صفحه ساز ویژوال کامپوزر

بهترین صفحه ساز های وردپرس ویژوال کامپوزر

صفحه ساز (WP Bakery) یا همان ویژوال کامپوزر سابق از محبوب ترین صفحه ساز های وردپرس است، ویژوال کامپوزر هم به صورت لایو ادیتور و هم به صورت بک اند ادیتور می تواند در دسترس باشد. البته بسیاری از طراحان بک اند ادیتور را به حالت زنده ترجیح می دهند دقیقا بر خلاف المنتور و دیوی بیلدر ، ویژوال کامپوزر صفحه ساز اصلی قالب های مطرحی همچون Avada و Porto می باشد. صفحه ساز ویژوال کامپوزر به صورت Drag and drop می باشد، درست به مانند المنتور و دیوی بیلدر. با این قابلیت شما می توانید المان هایی که می خواهید را بکشید و در جای درست قرار دهید و سپس آنجا آن المان را ویرایش کنید. صفحه ساز ویژوال کامپوزر با افزونه های سئو مانند Yoast و Rank Math و افزونه های مطرح دیگر مثل WPML سازگار است و با آنها یکپارچه اجرا می شود.

اگر می خواهید کار با صفحه ساز ویژوال کامپوزر را یاد بگیرید حتما به صفحه آموزش ویژوال کامپوزر سر بزنید.

صفحه ساز المنتور

بهترین صفحه ساز های وردپرس المنتور

امروزه بسیاری المنتور را به عنوان بهترین صفحه ساز وردپرس می دانند. بر خلاف گذشته این روز ها طرفداران صفحه ساز المنتور بیش از صفحه ساز هایی همچون ویژوال کامپوزر و دیوی بیلدر است. البته که این دو صفحه ساز هم قابلیت های بسیاری دارند. المنتور در سال 2016 شروع به کار کرد و تا کنون بیش 5 میلیون نصب فعال دارد. لایو ادیتور المنتور بسیار دقیق است و در مقایسه با ویژوال کامپوزر قابلیت های زیادی دارد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت المنتور داشتن دمو های متنوع در کتابخانه خود است که با استفاده از آنها بدون نیاز به طراحی لندینگ پیج از صفر می توانید یک صفحه فرود زیبا طراحی کنید. المنتور هم به صورت درگ اند دراپ اجرا می شود و شما کافی است تا المان ها بکشید و در جای درست قرار دهید. همچنین با المنتور می توانید فرم تماس هم ایجاد کنید و احتیاج به نصب افزونه جدا برای این کار را ندارید فقط فرم شما باید به سرویس های ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp متصل شود. حالت تعمیر و نگهداری یا Under construction هم می تواند با خود افزونه المنتور اجرا شود. با این قابلیت شما می توانید سایت یا صفحات را در هنگام ساخت و ویرایش از کاربران پنهان کنید.

اگر می خواهید کار با صفحه ساز المنتور را یاد بگیرید حتما به صفحه آموزش المنتور سر بزنید.

صفحه ساز دیوی بیلدر

بهترین صفحه ساز های وردپرس دیوی بیلدر

دیوی بیلدر هم بدون شک می تواند در لیست بهترین صفحه ساز های وردپرس جای داشته باشد، دیوی هنوز در ابتدای کار است و رفته رفته محبوبیت بیشتری کسب می کند. دیوی بیلدر صفحه ساز اصلی قالب Divi است که یکی از قدرتمند ترین وسریع ترین قالب های وردپرس می باشد اما می توان از آن در سایر قالب ها هم استفاده کرد. البته باید بررسی گردد که با قالبی که سایتتان روی آن نصب است سازگار است یا نه. صفحه ساز دیوی توسط تیم Elegant Themes طراحی و ساخته شده است یکی از معروف ترین شرکت های فروش قالب و افزونه می باشد. صفحه ساز دیوی امکانات بسیار زیادی در اختیار شما میگذارد و می توانید صفحات بسیار زیبایی با آن طراحی کنید. صفحه ساز دیوی می تواند به صورت بک اند و لایو مورد استفاده قرار بگیرد اما حالت ویرایش زنده آن بسیار محبوب تر است. دیوی بیلدر برای هر نوع کسب و کار حداقل یک دموی آماده دارد که قابلیت سفارشی سازی در آنها وجود دارد این دمو ها همچنان بروز می شوند و تعداد آنها در حال افزایش است. اگر تم سایت شما هم Divi باشد امکانات صفحه ساز شما بیشتر خواهد بود.

با استفاده از صفحه ساز دیوی شما سه حالت بخش (Section) ، بیست ردیف (Row) و چهل المان (Module) مختلف خواهید داشت که بسیار قابل توجه است.

اگر می خواهید کار با صفحه ساز دیوی را یاد بگیرید حتما به صفحه آموزش دیوی بیلدر سر بزنید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *