.

12+1 ترند در طراحی سایت در سالی که گذشت برای سال 1401

تولید شده توسط سبحان بهرامی

من سبحانم و 4 سال از 25 سالی که زندگی کردمو با سئو یاد گرفتم و کار کردم. رشتم تو دانشگاه روانشناسی بود و با وجود اینکه هیچ ربطی به کارم نداشت، اما یه پیوند جالبی سعی کردم بین این دو تا برقرار کنم. عاشق نوشتنم، عاشق کارای فنی، عاشق یاد گرفتن و یاد دادن و البته که همزمان یکم خارج از بحث بریم، عاشق موسیقیم هستم. نوشتن درباره سئو سایت و طراحی سایت باعث میشه خودمم به این بهونه چیزای بیشتری یاد بگیرم و این یاد گیریست که از هرچیزی برام مهمتره.
سال نو مبارک

داریم کم کم به پایان سال 1400 نزدیک می شویم و چیزی به عید نوروز نمانده است. معمولا اینطور مواقع هموطنان ما ممکن است کمی به فکر فرو بروند و ببینند در سالی که گذشت چه کار هایی انجام دادند و این سال برایشان چطور گذشت. ما هم دقیقا می خواهیم برای طراحی سایت همین کار را انجام دهیم. برای همین هم هستش که می خواهیم به طراحی سایت در سالی که گذشت نگاهی بیندازیم. در این مقاله قصد داریم ببینیم که چه موارد و خلاقیت هایی به طراحی سایت اضافه شد و چه تکنیک های جدیدی برنامه نویسان و طراحان برای طراحی سایت در سال 1400 استفاده کردند. در سال 1401 قرار نیست که ما این ترند ها را رها کنیم و به همین دلیل هم قرار است نگاه به آن ها بیندازیم. با ما همراه باشید.

مشاهده خدمات طراحی سایت تابان شهر

طراحی سایت در سالی که گذشت

طراحی سایت در سالی که گذشت

طراحی سایت در سالی که گذشت برعکس باقی کسب و کار ها شاهد خوش یمنی های زیادی بود. دیگر اگر خیلی از کسب و کار ها به فکر طراحی سایت نیفتاده بودند، به خاطر وجود کرونا هم که شده برای حفظ فروش خود به سمت طراحی سایت آمدند و مسلما نتیجه آن را هم دیدند. در نتیجه ما شاهد خیلی از سایت های جدید در سال 1400 بودیم که ایده های خلاقانه و جدیدی را هم ارائه دادند. همین موضوع نه تنها باعث شد که کسب و کار ها بتوانند با قدرت به کارشان ادامه دهند، بلکه باعث شد که یک سری خلاقیت های جالبی در طراحی سایت بوجود بیاید که قرار است در این مقاله به همین موارد بپردازیم. با ما همراه باشید.

نتیجه گیری

دیدیم و خواندیم که طراحی سایت در سالی که گذشت شاهد خلاقیت های جالب و بی نظیری بوده است که شاید قبلا هم وجود داشتند، اما به این حد ترند نبودند که خیلی از سایت ها از آن ها استفاده کنند. دیگر در سال 1401 قرار است موارد خاص تبدیل به ویژگی های قابل اضافه سایت شوند و احتمالا خیلی از سایت ها قرار است از موارد بالا استفاده کنند و احتمالا در سال 1401 هم موارد و ترند های خاص زیادی مطرح خواهند شد که بعدا تبدیل به ارکان اصلی طراحی سایت شوند. ما هم باید خودمان را با مسیر همگام کنیم تا بتوانیم در دنیای مدرن به موفقیت های بیشتری در طراحی سایت دست پیدا کنیم. ممنون که امسال هم مثل پارسال در کنار ما هستید و امیدواریم که از خواندن این مقاله نیز لذت برده باشید.

منبع:

Webflow

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *