.

آشنایی با برترین قالب های رایگان وردپرس

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

قالب های رایگان وردپرس

اگر اکنون اینجا و در حال مطالعه این مقاله هستید قطعا بدنبال یک قالب هستید تا به کمک آن وبسایتی با ظاهری عالی و منطبق با نوع کسب و کارتان داشته باشید. خوشبختانه، هزاران قالب وردپرس رایگان و فوق العاده وجود دارد که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

اما قطعا برای افراد مبتدی با وجود بیش از 10000 قالب در دسترس، یافتن بهترین قالب های وردپرس برای رفع نیازهای خود بسیار دشوار است.

اجازه دهید باهاتون صادق باشم:

شما به لیستی از ده ها (یا صدها) قالب رایگان وردپرس برای طراحی سایت نیاز ندارید. زمان کافی برای بررسی همه قالب ها وجود ندارد، آنچه که شما نیاز دارید فهرست کوچکی از تاپ ترین قالب های وردپرسی می باشد که تایید و بررسی شده اند تا به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و انتخاب را برای شما آسان کند. پس باما همراه باشید تا برترین قالب های رایگان وردپرس را بشناسید.

برای کسب اطلاعات در خصوص خدمات طراحی سایت فروشگاهی ما روی این دکمه کلیک کنید

Astra

قالب های رایگان وردپرس

Astra یک قالب چندمنظوره محبوب است که پایه ای سبک وزن و سازگار با SEO را ارائه می دهد که می توانید از طریق مجموعه ای از گزینه های ساده و سفارشی سازی، سایت خود را به صورت منحصر بفرد طراحی کنید.یکی از مزایای Astra این است که هیچ کدنویسی برای استفاده از آن لازم نیست. قالب رایگان آسترا با حالت نوشتاری راستچین ، افزونه ووکامرس و با تمام صفحه سازهای معروف دنیا مثل المنتور و Divi سازگاری داره بنابراین مهم نیست که سایت شما چه نوع وب سایتی است؛ این قالب از یک نمونه کار تک صفحه ای گرفته تا یک فروشگاه بزرگ تجارت الکترونیک را ساپورت می کند.

1M+نصب فعال

5.0 امتیاز

وقتی سرعت برایتان مهم است، Astra را انتخاب کنید! ما در حال طراحی مجدد سایت مستندات محصول خود بودیم و چیزی که می دانستیم به آن نیاز داریم تجربه کاربری سریع بود. هیچ چیز برای کاربر خسته کننده تر از انتظار برای بارگذاری مقالات راهنما نیست. ما خوشحالیم و مشتریان ما راضی هستند. تشکر برای این محصول خوب!

Justin Ferriman CEO of LearnDash

Writee

قالب های رایگان وردپرس

این قالب که بسیار شیک و حرفه ای طراحی شده است، و دارای یک اسلایدر تمام صفحه ریسپانسیو است همانطور که از نامش پیدا است، بیشتر بر روی متن تمرکز دارد به همین دلیل بیشتر در وبلاگ های شخصی قابل استفاده می باشد.
از ویژگی های این قالب می توان به مواردی چون ویژگی های کلیدی طراحی ریسپانسیو، نوار لغزنده تمام عرض و سازگاری با ووکامرس اشاره کرد

تم های وبلاگ نویسی رایگان بسیار زیادی وجود دارد، اما یکی از برجسته ترین آنها Writee by Scissor Themes است. دارای تصاویری چشمگیر، پتانسیل سفارشی سازی زیاد و برخی ویژگی های منظم دیگر است.

Charlie Livingston, Founder of aThemes

GeneratePress

قالب های رایگان وردپرس

این قالب نیز یکی دیگر از قالب های محبوب و پرسرعت است که تقریبا شبیه Astra است زیرا این قالب عملکری مانند آفتاب پرست دارد به این صورت که می تواند با هر صفحه سازی سازگار باشد.

300kنصب های فعال 

5.0 امتیاز

تیم GeneratePress از نظر پشتیبانی بسیار قوی است. من فقط با جستجو در انجمن پشتیبانی توانسته ام تمام مشکلاتم را حل کنم. این تیم همچنین نکات بسیار خوبی برای استفاده از پلاگین هایی ارائه می دهد که به خوبی با قالب مطابقت دارند (کد اسنیپت ها، CSS ساده). این روش کار، قالب من را حفظ کرد تا بتوانم همیشه بدون نگرانی آن را به‌روزرسانی کنم. برای کسی مثل من که از کدنویسی چیزی نمی داند این رویا است.

Daan Tol, Owner of WPLift

Neve

قالب های رایگان وردپرس

قالب چند منظوره و شرکتی Neve در طراحی خود همه سلایق را در نظر گرفته است . این قالب با امکانات زیادی از جمله نمایش محصولات در صفحه اختصاصی فروشگاه، پشتیبانی از ووکامرس، سازگاری با صفحه سازهای معروف،بهینه بودن کد نویسی، سازگاری با AMP و ریسپانسیو بودن محبوب است.

100k نصب های فعال

4.8 امتیاز

اگر ترجیح می‌دهید قالبی داشته باشید که ظاهری عالی داشته باشد و به سادگی در پنل‌های تنظیمات مختلف کار کند، از Neve استفاده کنید. این یک طرحی مدرن و زیبا به شما می دهد که همچنین با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده است. به علاوه، این قالب جزو 10 تم رایگان برتر در فهرست اصلی تم در WordPress.org است. دیگه چی میخوای؟

Karol Krol, Heads Content at Themeisle

Didi

قالب های رایگان وردپرس

در میان قالب های رایگان وردپرس این قالب مختص وبسایت های مد و فشن است تمرکز خود را بر روی محتوای شما قرار می دهد و باعث می شود آن را به طور واقعا زیبا نمایش دهد. ویژگی های آن شامل پست های مرتبط، فرم های ثبت نام خبرنامه و منطقه ویجت پانورامای مجتمع و قابل تنظیم می باشد

700+ نصب های فعال

4.5 امتیاز

Didi Lite یک تم وبلاگ نویسی مدرن است که ابتدا برای تلفن همراه ساخته شده است که چیدمان شیک و تایپوگرافی زیبا را ارائه می دهد. با طراحی مینیمالیستی خود تمرکز خوانندگان را به آنچه واقعاً مهم است جلب می کند: محتوا.

Marko Segota, Co-founder of Anariel Design

OceanWP

قالب های رایگان وردپرس

قالب اوشین یا اقیانوس قالب رایگان دیگری است که از اصول آفتاب پرست Astra و GeneratePress پیروی می کند و برای طراحی انواع وبسایت‌های ورزشی، وبلاگی، حقوقی، فشن و سایت‌های فروشگاهی کاربرد دارد. این قالب به خاطر سرعت و امنیتش یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس است.

600k نصب های فعال

4.9 امتیاز

من مجموعه آپشن هایی را دوست دارم که OceanWP برای هدرها قرار داده. بعلاوه افزونه های رایگان عالی هستند. [افزونه‌های رایگان] کنترل زیادی (قابل تنظیم) روی وب‌سایت شما به شما ارائه می‌دهند.

Daan Tol, Owner of WPLift

قبل از به پایان رساندن مطلب، اجازه دهید به چند سوال رایجی که از خوانندگان در مورد قالب های رایگان وردپرس می شنویم پاسخ دهم:

1.بین قالب های رایگان وردپرس وقالب های پریمیوم چه تفاوتی وجود دارد؟

وقتی صحبت از قالب های رایگان وردپرس در مقابل قالب های پریمیوم وردپرس می شود، تصورات غلط زیادی وجود دارد.

آیا دیده‌اید که افرادی مطالبی تحت عنوان هایی مانند «قالب های پریمیوم بهتر از قالب های رایگان کدگذاری شده‌اند» بنویسند؟ یا “قالب های پریمیوم طرح های بهتری ارائه می دهند”؟ در مورد قالب های پریمیوم سریعتر از قالب های رایگان بارگیری می شوند” چطور؟ یا حتی “قالب های پریمیوم از قالب های رایگان امن تر هستند”؟

به عنوان کسی که در فضای وردپرس فعالیت دارد، می خواهم بگویم که هیچ کدام از اینها درست نیست. غیرممکن است که این تعمیم ها را صرفاً بر اساس قیمت گذاری انجام دهید.

شما هم می توانید قالب های رایگان وردپرس با کدگذاری کامل و قالب های رایگان با کدگذاری ضعیف داشته باشید. هم می‌توانید قالب های رایگان و مضامین ممتازی داشته باشید که سال‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند. و البته برعکس آن نیز می تواند صادق باشد.

علاوه بر این، بسیاری از قالب ها هم رایگان و هم پریمیوم هستند. به عنوان مثال، قالب Astra که بسیار توصیه شده است، هم در نسخه رایگان و هم در نسخه پریمیوم عرضه می‌شود.

بطور خلاصه:

هیچ تفاوت ذاتی واحدی بین قالب های رایگان وردپرس در مقابل قالب های پریمیوم وجود ندارد و دلیلی وجود ندارد که مجبور باشید از یک قالب پریمیوم وردپرس استفاده کنید.

بنابراین اگر شما کاملاً عاشق یک قالب رایگان وردپرس هستید، آن را از یک توسعه‌دهنده باکیفیت تهیه میکنید، که هر کاری به آن نیاز دارید را ارائه می دهد، فقط از آن استفاده کنید و نگران چیزی نباشید!

2.تفاوت بین قالب های رایگان وردپرس و قالب های رایگان تک صفحه ای وردپرس چیست؟

بسیاری از مردم از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما این دو بسیار متفاوت هستند. یک قالب وردپرس طراحی کل وب سایت شما را کنترل می کند. یک قالب تک صفحه وردپرس طرح بندی یک صفحه خاص (یا صفحات خاص) را در وب سایت شما کنترل می کند – به عنوان مثال. صفحه تماس شما، پست های وبلاگ فردی شما و غیره

3.اگر سایت وردپرسی نداشته باشم بازهم می توانم از قالب وردپرس استفاده کنم؟

نه، قالب های وردپرس برای وب سایت هایی هستند که از وردپرس به عنوان CMS (سیستم مدیریت محتوا) خود استفاده می کنند.

4.بنابراین، بهترین قالب وردپرس رایگان چیست؟

این به نیازها و موقعیت خاص شما بستگی دارد.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *