.

طراحی سایت فیلم
E

طراحی سایت فیلم + (اپلیکیشن)

طراحی سایت فیلم و سریال با تابان شهر

یکی از سرگرمی های محبوب افراد تماشای فیلم است. در حال حاضر پلتفرم های نمایش فیلم و سریال به شدت مورد استقبال افراد قرار گرفته است. به وسیله طراحی سایت فیلم می توان کاربران زیادی را به وب سایت های دانلود فیلم و سریال های روز دنیا کشاند و درآمدزایی کرد. پیشنهاد ما برای افرادی به کسب درآمد از این پلتفرم علاقه دارند، طراحی سایت فیلم و اپلیکیشن فیلم است.

 

مشاوره با کارشناس ساخت سایت و اپلیکیشن

لیست قیمت طراحی سایت فیلم

مناسب ترین قیمت ها برای شروع یک تحول عظیم

برای ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

پلن اختصاصی طراحی سایت

این پلن برای تحقق رویای شماست!

هر آنچه که در وبسایت اختصاصی خود میخواهید؛ با انتخاب این پلن طراحی سایت شما از 0 تا 100 به صورت اختصاصی توسط تیم تابان شهر طراحی و اجرا می شود و هیچگونه محدودیتی در آن وجود ندارد!

داستان موفقیت تابان شهر

در تابان شهر کسب و کارهای نوپایی حضور پیدا کردند که در گذر زمان با فعالیت های تیم تابان شهر به پروژه های موفقی تبدیل شدند که حال رو به روی دوربین تابان شهر قرار گرفته اند و از تجربه هایشان برای شما می گویند ، برای شنیدن داستان موفقیت آنها همراه ما باشید.

داستان موفقیت تابان شهر
گرایی
نسیمی
فرهی
مقدم
حسینی
صدیقی

اگر به این خدمات احتیاج دارید اطلاعات خود را ثبت کنید.

ویژگی های طراحی سایت فیلم

 امکانات کاربردی و جامع طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

امکان آپلود فایل زیرنویس در طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

پخش آنلاین فیلم در پنل سایت فیلم و سریال

طراحی سایت فیلم

آپلود مجموعه سریال ها در طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

تعریف دوره های اشتراکی در طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

معرفی عوامل فیلم (بازیگر...) در طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

آپلود فیلم با حجم متفاوت در طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

امکان تعیین IMDB در طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

امکان ثبت نظر مشترکان در طراحی سایت فیلم

نظرات برخی از مشتریان ما

موفقیت های بدست آمده از طراحی سایت فیلم و اپلیکیشن 

راه اندازی استارتاپ با طراحی کردن اپلیکیشن حرفه ای ایده ای بسیار عالی بود که اکنون عملی شده و نتیجه ی آن نیز بسیار راضی کننده است. از اپلیکیشین طراحی شده خیلی راضی هستم و مشتریان زیادی را روزانه دریافت میکنم.

هومن مقدم

مدیر عامل استارتاپ , باربری وزمه

اپلیکیشنی بسیار عالی با تکتولوژی های روز ساخته شده که کاملا مطابق با نیازمندی های ارائه خدمات است. من کاملا از تیم حرفه ای تابان شهر و اپلیکیشینی که تحویل گرفتم راضی هستم و همچنان با هم همکاری خواهیم کرد.

علی موقتیان

مدیر عامل استارتاپ , فرهنگ

تا دو سال پیش فکر نمی کردم ایده ای که دارم هیچ وقت عملی بشه ولی الان دارم اونو توی حاصل کار تیم حرفه ای تابان شهر می بینم. اپلیکیشنی فوق العاده تحویل گرفتم که کارایی بسیار بالایی داره.

رضا مرادی

مدیر عامل استارتاپ , سانس هفت

افتخارات خانواده تابان شهر

هدف ما با هم بزرگ شدن هست

لوح تقدیر
brand9
FINSTARS
جشنواره وب و موبایل ایران
نماد اعتماد الکترونیکی
نشان ملی ثبت

مشاوره رایگان با کارشناسان تابان شهر

تغییر در یک قدمی شماست!

ارتباط اسکایپ تابان شهر
ارتباط واتساپ

پلتفرم های مشابه طراحی سایت فیلم

رقبا در زمینه سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

سایت و اپلیکیشن نماوا

این پلتفرم برای نمایش آنلاین فیلم و سریال های مختلف به صورت اشتراکی مورد استفاده کاربران قرار میگیرد.

طراحی سایت فیلم

سایت و اپلیکیشن فیلیمو

فیلیمو از دیگر سایت های شناخته شده در جهت نمایش فیلم ها و سریال های مختلف ایرانی و خارجی است .

طراحی سایت فیلم

سایت و اپلیکیشن نتفلیکس

نتفلیکس یک نمونه خارجی معروف در زمینه نمایش فیلم و سریال است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

سایر نکات طراحی سایت فیلم

تمامی نکاتی که در مورد طراحی سایت فیلم باید بدانید

سیستم عضویت طراحی سایت فیلم

در ساختار طراحی سایت فیلم و سریال، با استفاده از دریافت اطلاعات کامل شخص و با استفاده از سیستم احراز هویت ، کاربران به راحتی می توانند در سایت و اپ ثبت نام و ورود نمایند . همچنین طراحی سایت فیلم تابان شهر  به گونه ای است که وبسایت مجهز به سیستم ثبت نام otp که به معنای رمز یک بار مصرف است می باشد. هنگام ورود به سایت در صورت تمایل رمز عبور یک بار مصرف برای کاربر ارسال می شود که با آن کد می تواند به حساب کاربری خود وارد شود.

سیستم عضو گیری

طراحی بخش فیلم ها در طراحی سایت فیلم

ایجاد دسته بندی های مختلف فیلم و سریال ، به طور مثال فیلم های در ژانرهای مختلف کمدی ، درام ، رمانتیک و… دسته بندی میشود به علاوه نام کشور سازنده ، سال تولید فیلم ، رده سنی و… را طراحی کرد. همچنین می توانید در طراحی سایت فیلم و سریال، بخشی از خلاصه فیلم را در خصوص توضیحی کوتاه شرح دهید تا مخاطب را به تماشای آن جذب کنید .

طراحی بخش فیلم ها

ایجاد فیلم قانونی در طراحی سایت فیلم

در “طراحی سایت فیلم و سریال”تابان شهر می توانید تماشای فیلم ها و سریال هایی را که رایگان نیستند به صورت محدود قرار بدهید تا کاربرانی که اشتراکی تهیه نکردند مقدور به تماشا آن فیلم و سریال ها نباشند و ابتدا جهت خرید اشتراک اقدام کنند و سپس امکان تماشای آن دسته از فیلم ها برایشان ایجاد شود.

 

ایجاد فیلم قانونی

تبلیغات هدفمند در طراحی سایت فیلم

سایت های نمایش فیلم به سرعت و پس از مدت زمان کوتاهی مخاطبان خود را جذب کرده و سپس نوبت به کسب درآمد از طریق تبلیغات فرا می رسد . در این دسته از طراحی سایت فیلم و سریال برای درآمد زایی بیشتر به تبلیغات مختلف در سایت  خود می توانید بپردازید.

بعد از طراحی سایت فیلم می توانید به راحتی از وبسایت خود درآمد زایی کنید. به طور مثال از طریق فروش اکانت با مدت های محدود ، اکران آنلاین فیلم ها و تبلیغات بنری در صفحات سایت فیلم می توانید به راحتی کسب درآمد کنید. همه این موارد راه های پردرآمد و پرسودی در حوزه وبسایت ها به شمار  می آیند. هرچه بازدید شما بالاتر باشد نرخ تبلیغات شما افزایش می یابد.

تبلیغات هدفمند

دسته بندی فیلم ها در طراحی سایت فیلم

علاوه بر دسته بندی فیلم ها در طراحی سایت فیلم بر اساس ژانر آن ها، میتوان فیلم ها را بر اساس عوامل نیز دسته بندی کرد. به طور مثال با کلیک روی اسم یک کارگردان در تب عوامل فیلم ، می توان تمامی آثار آن کارگردان را مشاهده کرد.

با ایجاد امکانات متعدد در طراحی سایت فیلم می توانید مدت زمان حضور کاربران در وب سایت را افزایش دهید.

دسته بندی فیلم ها در طراحی سایت فیلم

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال

طراحی وب سایت فیلم تابان شهر دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز می باشد. این اپلیکیشن به کاربران کمک می کند در هر جایی که هستند به راحتی با گوشی تلفن همراه خود به فیلم ها و سریال ها دسترسی پیدا کنند و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند. این اپلیکیشن فعلا فقط برای سیستم عامل اندروید موجود می باشد.

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال

پروتکل SSL و ضدربات در طراحی سایت فیلم

پروتکل SSL قوانینی برای برقراری امنیت ارتباط میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده است. با اجرای این پروتکل محرمانگی اطلاعات شما در طول انتقال حفظ می شود. برای تمامی سایت ها اطلاعات هویتی کاربران و همچنین اطلاعات سرور و مدریتی اهمیت بالایی دارد. با پروتکل SSL و ضدربات سایت شما از حملات سایبری و ربات ها در امان می ماند.

گواهی ssl و ضد ربات

آپلود فایل زیرنویس در سایت فیلم

حتما هر وبسایت فیلمی می خواهد که زیرنویس اختصاصی خود را داشته باشد. در وبسایت فیلم تابان شهر قابلیت آپلود فایل زیرنویس برای همه فیلم ها وجود دارد. یکی از کاربردهای زیرنویس نیز برای کم شنوایان و ناشنوایان عزیز است. با قراردادن زیرنویس این دسته از مخاطبان هم می توانند از وبسایت فیلم شما استفاده کنند.

آپلود فایل زیرنویس در سایت فیلم

بخش اخبار سینما در طراحی سایت فیلم

اخبار و رویدادهای مربوط به سینما و هنرمندان همیشه جزء موضوعات پرطرفدار بوده و افراد زیادی آن ها را دنبال می کنند. شما می توانید در بخش اخبار و رویدادهای سینما حواشی و رویدادهای جشنواره ها، زندگی هنرمندان، خبرهای مربوط به پشت صحنه ها و … را قرار دهید و از این طریق مخاطبان زیاد آن ها را به وبسایت خود بی آورید.

بخش اخبار سینما در طراحی سایت فیلم

تعیین IMDB در سایت فیلم

همه طرفداران فیلم و سریال با سایت IMDB آشنا هستند. این وبسایت تمامی فیلم ها و سریال های دنیا را بر اساس رای مردم رتبه بندی می کند. ملاک بسیاری از مخاطبان برای انتخاب فیلم، امتیاز IMDB آن فیلم یا همان امتیاز بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم ها می باشد. در طراحی سایت فیلم تابان شهر امکان تعیین IMDB وجود دارد.

تعیین IMDB

رعایت سئو تکنیکال در طراحی سایت فیلم

پس از طراحی هر سایتی مثل فیلم، این سئو است که به دیده شدن و مطرح شدن آن کمک می کند. تیم سئو تابان شهر برای طراحی این محصول اصول سئو تکنیکال را پیاده سازی می کنند و اولین قدم برای پیشی گرفتن از رقبا را برای شما برمی دارند.
رعایت سئو تکنیکال در طراحی سایت فیلم

بهینه سازی کدها و تصاویر در سایت فیلم و سریال

بهینه سازی کدها و تصاویر دو ویژگی مهم طراحی وب سایت فیلم است که به سرعت سایت ما بسیار کمک می کند و عملکرد آن را بهبود می بخشد. این ویژگی که زیر مجموعه سئو سایت است به دیده شدن و رتبه گرفتن وبسایت ما کمک زیادی می کند.

بهینه سازی کد ها در وب سایت فیلم

ویژگی سیستم کش در طراحی سایت فیلم

کَش به معنی حافظه پنهان است. این روزها این نام برای ما خیلی غریبه نیست. مثلا وقتی حافظه گوشی تلفن همراه ما پر می شود، به ما می گویند احتمالا کش آن پر شده است. یا وقتی یک وبسایت را به خوبی نمی توانیم مشاهده کنیم می گویند کش مرورگر را خالی کن. وقتی شما برای بار اول یک سایت را باز می کنید یک سری اطلاعات از آن وبسایت درون مرورگر شما ذخیره می شود. اگر مجدد وارد آن سایت شوید به جای دانلود مجدد آن اطلاعات و مصرف وقت و حجم اینترنت، آن اطلاعات از کش خوانده می شود. این کار به سرعت وبسایت ها و اپلیکیشن ها کمک بزرگی می کند. وبسایت و اپلیکیشن فیلم تابان این ویژگی را دارا بوده و از سیستم کش استفاده میکنند.

سیستم کش

طراحی ریسپانسیو سایت فیلم و سریال

طراحی سایت فیلم شما باید به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو اجرا شود و متناسب با ابعاد صفحه نمایش کاربر نمایش داده شود. در صورت ریسپانسیو بودن طراحی سایت فیلم، کاربرانی که وارد سایت می شوند می توانند به راحتی و با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت مطالب سایت را بدون این که نیازی به استفاده از دسکتاپ یا لپ تاپ داشته باشند، بررسی و مطالعه کنند. امروزه به دلیل استفاده بیشتر مردم از گوشی موبایل برای دیدن صفحات اینترنتی باید به ریسپانسیو بودن طراحی سایت فیلم توجه کنیم تا کسانی که به سایت مراجعه می کنند بتوانند به راحتی از بخش های مختلف سایت بهره مند شوند و بدون این که قسمت های مختلف سایت بهم بریزد بتوانند نیاز خود را برطرف کنند.
طراحی ریسپانسیو وب سایت فیلم

امکان آپلود فیلم با کیفیت های مختلف

در طراحی سایت فیلم تابان برای دسترسی آسان تر و سریعتر مخاطبان به فیلم ها با هر سرعت اینترنت و با هر دستگاهی امکان آپلود فیلم ها با کیفیت های مختلف در سایت وجود دارد و شما می توانید از کیفیت 480p تا 1080p را در سایت قرار دهید.

امکان تعیین رده سنی در طراحی سایت فیلم

یک وبسایت قانونی پخش فیلم و سریال برای ادامه فعالیت خود حتما باید رده سنی تمام آثار را مشخصی کرده باشد. این راهنما کودکان را از محتوای نامناسب دور می کند و جلوس آسیب های احتمالی به رده های سنی زیر 18 سال را می گیرد. این مورد نیز باید در طراحی وب سایت فیلم مورد توجه قرار بگیرد.

رده سنی

نتیجه گیری

با توجه به علاقه مندی مردم نسبت به دیدن فیلم و سریال، طراحی سایت فیلم می تواند به عنوان یکی از راه های مهم درآمد زایی شما باشد. شما می توانید با درج تبلیغات، آموزش با ابزار های پخش فیلم و… اقدام به کسب درآمد از این راه کنید. همان طور که می دانید طراحی سایت فیلم مزایای بسیار زیادی همچون داشتن تبلیغات هدفمند، دانلود فیلم های اورجینال به صورت 24 ساعته، استفاده آسان، دسته بندی ژانر های مختلف فیلم و سریال و…دارد. با بررسی پکیج های قیمت فیلم و سریال می توانید با کارشناسان ما در تابان شهر تماس حاصل فرمایید تا آن ها مشاوره های لازم را به شما بدهند تا بتوانید وب سایتی استاندارد و مطابق با سلیقه خود سفارش دهید.

سیستم عضویت

طراحی بخش فیلم ها

ایجاد فیلم قانونی

تبلیغات هدفمند

دسته بندی فیلم ها

اپلیکیشن

پروتکل SSL و ضدربات

آپلود فایل زیرنویس

بخش اخبار سینما

تعیین IMDB

سئو

بهینه سازی

سیستم کش

طراحی ریسپانسیو

فیلم با کیفیت مختلف

رده سنی

8

نتیجه گیری

 سوالات متداول درباره طراحی وب سایت فیلم

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد:

هزینه طراحی سایت فیلم چه قدر است؟

هزینه طراحی سایت فیلم با توجه به ویژگی های سایت شما بررسی و محاسبه می شود.

طراحی سایت فیلم چه قدر زمان می برد؟

مدت زمان طراحی سایت فیلم با توجه به ویژگی ها و امکانات اختصاصی شما مشخص می شود. برای تعیین زمان دقیق سایت درخواستی تان می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان تابان شهر در تماس باشید.

آیا طراحی سایت فیلم نیاز به مجوز دارد؟

بیشتر افراد فکر می کنند که طراحی سایت فیلم نیاز به مجوز دارد و به همین دلیل از این کار منصرف می شوند. اما لازم است بدانید که این کار نیاز به مجوز ندارد.

طراحی سایت فیلم به صورت ریسپانسیو است؟

به کاملا . با توجه به اهمیت ریسپانسیو بودن وب سایت فیلم این امر با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.