.

برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد ؟

تولید شده توسط پارسا امین زاده

سابقه علمی و عملی در زمینه سئو و تولید محتوا و مفاهیم عمیق و با تکیه بر روی دانش و تجربه عملی با تمامی چالش ها و نکات حوزه های گوناگون آشنایی کامل را دارد در نتیجه نکته در آموزش های ایشان نکته ای از قلم نخواهد افتاد ، همچنین روحیه شاد و پر انرژی او باعث می شود هرگز از یاد گرفتن خسته نشوید .

 

برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد

برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد ؟ سوالی که در این عصر که اپلیکیشن های موفق، بازار تکنولوژی را در دست گرفته اند زیاد پرسیده می شود. اگر دقت کرده باشید در حال حاضر با اینکه طراحی سایت همچنان با قدرت یکی از مهمترین امور در دنیای تکنولوژی به حساب می آید اما طراحی اپلیکیشن هم به دلیل راحتی و سرعت کار راه اندازی، شدیدا محبوب و پرطرفدار شده است. مسلما هرچه زمان می گذرد، زندگی روند سریع تری می گیرد و به دلیل زیاد شدن امور، کار ها باید به سرعت هرچه بیشتر، با راحت ترین راه ممکن انجام بگیرند. پس قطعا وجود یک اپلیکیشن برای هر کسب و کاری( بسته به نیاز و نوع کسب و کار) لازم است. اما به راستی برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد؟ با تابان شهر همراه باشید تا در این مقاله به طراحی اپلیکیشن بیشتر بپردازیم.

ساخت اپلیکیشن

قدیم تر که گوشی های هوشمند راه به بازار نیافته بودند، بیشتر امور توسط کامپیوتر ها انجام می شدند. این گونه که شما برای انجام امور، چه مهم و ضروری مانند کار های اداری و چه سرگرمی مانند بازی و کار های ساده، مجبور به استقرار در یک محل و کار کردن با یک کامپیوتر و نرم افزار های مختلف آن بودید. اما در حال حاضر با روی کار آمدن اسمارت فون ها یا همان گوشی های هوشمند، شما همیشه در هرکجا که باشید می توانید به راحتی توسط اپلیکیشن ها که همان کار نرم افزار های کامپیوتری را انجام می دهند، به تمامی امور خود رسیدگی کنید و حتی اوقات فراغت خودتان را پر کنید.

یکی از روش های آسان برای داشتن اپلیکیشن، ثبت درخواست 

در تابان شهر است. همین الان برای سفارش عجله کنید

 

 

مزایای ساخت اپلیکیشن

بگذارید قبل از اینکه سراغ بحث اصلی برویم، تمامی شک های شما را نسبت به مفید بودن اپلیکیشن برطرف کنیم. مزایای ساخت اپ موبایل برای هر کسب و کار، محدود به تعداد مزیت انگشت شماری نمی شود. با این حال ما سعی می کنیم مهمترین آن ها را برای شما شرح دهیم.

افزایش مشتری در سراسر جهان

هیچ اشکال ندارد که شما قدم های خیلی جلوتر خودتان را از همین الان ببینید. به هیچ عنوان غیر ممکن نیست که آوازه کسب و کار شما به خارج از مرز ها برسد. شما مثلا می توانید با یک طراحی اپلیکیشن یا ساخت اپلیکیشن ios خاص و کاربردی، کسب و کار خودتان را در خارج از مرز ها نیز گسترش دهید. اگر طراحی اپلیکیشن شما توسط یک تیم متخصص و توانا انجام بگیرد و همچنین به غیر از زبان فارسی، زبان انگلیسی یا زبان های دیگر را نیز به اپلیکیشن خودتان اضافه کنید، خیلی راحت می توانید کسب و کار خود را نه تنها در ایران، بلکه خارج از آن هم به مخاطبان بشناسانید.

برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد

به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات

برای همه مخاطبان شما باید سخت باشد که از هرکجا که هستند، به واحد فروش و خدمات شما بیایند تا بتوانند محصولات و خدمات شما را ببینند و در نتیجه اقدام به خرید بکنند. دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید. شما با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می توانید محصولات کسب و کارتان را به مخاطبانتان، در هر جایی که هستند نشان دهید. با یک طراحی اپلیکیشن خوب و نمایش عالی خدماتتان حتی می توانید مشتریانتان را بیش از پیش مجاب به خرید محصولاتتان بکنید.

برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد

کسب درآمد بالا

حالا بیاییم از دیدگاه خودتان موضوع را بررسی کنیم نه از دیدگاه مخاطبان. مسلما یک اپلیکیشن اختصاصی حرفه ای خیلی بیشتر می تواند برای شما کسب درآمد داشته باشد تا اینکه شما بخواهید مستقیما درگیر امور فروش باشید. جدای از این، اپلیکیشن شما 24 ساعت در روز فعال است و فروش محصولات و خدماتتان خارج از ساعت کاری نیز انجام می گیرد. چه چیزی از درآمد بیشتر برای یک کسب و کار بهتر است؟

برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد

برای ساخت اپلیکیشن چه کارهایی باید انجام داد ؟

همان اندازه که کار با یک اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی راحت است، طراحی همان اپلیکیشن اصلا کار ساده و راحتی نیست. برای ساخت اپلیکیشن دو راه پیش روی شماست. یا شما باید برنامه نویسی را یاد بگیرید و کار با زبان های مختلف برنامه نویسی اندروید یا ios را فرابگیرید، یا اینکه طراحی اپلیکیشن خود را به دست یک تیم برنامه نویسی اپلیکیشن متخصص بسپارید. مسلما راه اول برای اشخاصی که وقت کمی دارند و صاحب کسب و کار های بزرگ هستند پیشنهاد نمی شود. چون یادگیری برنامه نویسی نیازمند علاقه و تلاش زیاد است. اما به هر حال اگر دوست دارید راه اول را در پیش بگیرید. با ما در این مقاله همراه باشید. البته ما قصد نداریم در این مقاله “برنامه نویسی” را آموزش دهیم اما اگر می توانیم اطلاعات پایه و مهمی را به شما بدهیم با کمال میل این کار را انجام می دهیم.

اول از همه بهتری است بدانید که دقیقا برای ساخت اپلیکیشن چه زبان های برنامه نویسی ای را لازم دارید.

زبان های مخصوص طراحی اپلیکیشن مانند:

  • Python
  • Ruby on Rails
  • JavaScript ( البته این را در نظر بگیرید که قبل از کار با جاوا اسکریپت باید فریم ورک های AngularJS یا React را بیاموزید )
  • iOS Development
  • Android Development

 

تمامی اپلیکیشن ها هم نیاز به یک پایگاه دارند که امور اپلیکیشن در آن کنترل شود. پس باید شما یک زبان برنامه نویسی پایگاه مانند SQL را بلد باشید. البته این کاملا بستگی به اپلیکیشنی که می خواهید بسازید دارد.

اگر به دنبال یک فرانت اند دولوپر شدن هستید. می توانید بر روی زبان های برنامه نویسی CSS, HTML و جاوا اسکریپت در Codepen یا JSfiddle متمرکز شوید.

برای ساخت یک اپلیکیشن کامل ( Web Framework ) نیاز به دانستن حداقل یکی از این زبان های برنامه نویسی دارید:

  • Python
  • Ruby
  • PHP
  • Java
  • Go
  • #C
برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد

این را حتما در نظر داشته باشید که یادگیری تمامی این زبان های برنامه نویسی نیازمند علاقه بسیار زیاد و زمان کافی است. مسلما اگر شما هدفتان طراحی یک اپلیکیشن برای خودتان باشد، بهتر است خیلی از این شاخه به آن شاخه نپرید و تمام تمرکزتان را بر روی همان دانسته های مورد نیاز اپلیکیشن مورد نظرتان بگذارید. اگر هم صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید و حسابی سرتان شلوغ است، می توانید اپلیکیشن خودتان را همین الان از تابان شهر سفارش دهید و یک تیم متخصص و حرفه ای، تمامی امور مربوط به اپلیکیشن شما را انجام دهد.

سخن آخر

شما در حال حاضر به خوبی می دانید که اساسا برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد و چه نکاتی را باید توجه کرد. اما مهمترین چیز انتخاب شماست. اینکه آیا دوست دارید به صورت کامل خودتان اپلیکیشنتان را طراحی کنید یا اینکه به دست یک تیم متخصص و مجرب بسپارید. اگر جزو دسته اول باشید خیلی هم خوب است و امیدواریم این مقاله هرچند اندک، به شما کمک کرده باشد. اگر هم که جزو دسته دوم باشید، تیم تابان شهر با کمال میل در خدمت شماست.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *