.

چگونه سایت و اپلیکیشن اختصاصی سفارش بدهیم

به پادکست زیر  گوش کنید

برای سفارش یک اپلیکیشن و یا سایت اختصاصی همیشه روندی طبق اصول باید طی شود تا شخصی به عنوان کارفرما بتواند کلیه ی نیاز های خود را به تیم اجرایی منتقل کند. حال ما برای روشن شدن موضوع سفارش طراحی سایت و همچنین رفع سردرگمی ها مطالبی را در قالب پادکست به شما توضیح می دهیم همچینن خود می توانید خواننده ی محتوا به همراه مشاهده ی تصاویر مربوطه باشید

روند سفارش اپلیکیشن و سایت اختصاصی

تولید شده توسط : مهندس مهیار خدایاری

 

مشاوره با کارشناس طراحی اپلیکیشن و سایت

اگر من یک اپلیکیشن و یا سایت اختصاصی بخواهم سفارش بدهم از کجا باید شروع کنم و روند کار چگونه است؟

این سوالی هست که روزانه افراد زیادی آن را می پرسند و پاسخ این سوال اینگونه است که برای طی کردن روند سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن باید اول بدانیم که چه چیزی رو میخواهیم و چطور باید آن را به تیم برنامه نویسی منتقل کنیم، به عبارتی نیازمند یک زبان مشترک هستیم.
روش انتقال و اجرا یک استاندارد دارد که بر اساس پنج گام زیر اجرا خواهد شد که هر یک از آنها رو توضیح و تشریح خواهیم نمود.

7 copy copy

۵ گام اصلی برای اجرای یک طرح

مراحل سفارش سایت و اپلیکیشن

1

gettyimages 1224093431 170667a copy

تعیین نوع بیزینس مدل (Business model) و فیچر لیست کلی

Group 1 301

2

businessman billy looking future spyglass 260nw 1361418389 copy

تهیه اسکیچ و وایرفریم (Wireframe) از تمامی مراحل نرم افزار

3

gettyimages 1224751644 170667a copy

تهیه UI/UX design (user interface user experience)

Group 1 32

5

gettyimages 1171477969 170667a

تست نهایی و لانچ شدن اپلیکیشن و یا سایت

Group 1 31

4

gettyimages 1286469949 170667a

برنامه نویسی و اجرای پروژه

4

gettyimages 1286469949 170667a

برنامه نویسی و اجرای پروژه

Group 1 31

5

gettyimages 1171477969 170667a

تست نهایی و لانچ شدن اپلیکیشن و یا سایت

برای دریافت مشاوره جهت تهیه پروپزال فنی با ما تماس بگیرید ..

داستان موفقیت تابان شهر

در تابان شهر کسب و کارهای نوپایی حضور پیدا کردند که در گذر زمان با فعالیت های تیم تابان شهر به پروژه های موفقی تبدیل شدند که حال رو به روی دوربین تابان شهر قرار گرفته اند و از تجربه هایشان برای شما می گویند ، برای شنیدن داستان موفقیت آنها همراه ما باشید.

داستان موفقیت تابان شهر
گرایی
نسیمی
فرهی
مقدم
حسینی
صدیقی

1-تعیین نوع بیزینس مدل (Business model) و فیچر لیست کلی

در این مرحله شما به عنوان یک کارفرما باید کلیه مراحل روند سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود را بدانید و به آن آگاه باشید یعنی در زمانی که می خواهید برای تیم فنی تشریح و توضیح دهید دقیقا بدانید که تمامی مراحل شامل چه بخش هایی خواهد بود و چطور می خواهید از این اپلیکیشن و یا سایت کسب در آمد داشته باشید.

در این مرحله مطالعه و بررسی سایت ها و اپلیکیشن های مشابه و یا استارت اپ های موفق خارجی می تواند بسیار موثر و مفید باشد و باید مراقب باشید اشتباه های زیر رو تکرار نکنید.

اکنون اشتباهات رایجی را که باعث گمراه شدن تیم مجری طرح می‌شوند را بررسی می کنیم:

copy 707263416

اشتباه اول!!

هیچ وقت نپرسید که اپلیکیشن و یا سایت دونه ای چند…! چون سایت و اپلیکیشن اختصاصی مخصوصاً استارت آپ های خلاقانه که بر اساس ایده های شما خلق می شود، نباید فکر کنیم که دونه ای و یا فیچری قابل محاسبه هستند برای بررسی و استعلام قیمت ما باید تمامی موارد و جزئیات دقیق رو طبق روند سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن بررسی کنیم تا بتوانیم برآورد دقیق از هزینه و زمان اجرا را داشته باشیم.

اشتباه دوم!!

از کلی گویی های نامعلوم که خودمان هم دقیقاً نمیدانیم چیست پرهیز کنیم. مثلا وقتی می پرسیم که

الف) پروژه چیست؟

ب) پاسخ: اسنپ خدماتی.

الف) چطور خدمات ارائه می شود و چطور تعیین هزینه می شود و اسنپ خدماتی یعنی چی؟

ب) پاسخ: اسنپ دیگه.. فکر کن به جای ماشین آدم میره. حالا بگو این چنده.

الف) !!!! ؟؟؟؟

خب در همین مرحله تعیین قیمت برای اپلیکیشن های خدماتی مثلا نظافت با خدمات پرستاری و یا لوله کشی با تعیین قیمت اپلیکیشن های حمل و نقلی بسیار متفاوت می باشد.

برای دور بودن از این اشتباهات چیکار کنیم؟

curve arrow1

تصویر رو به رو نمونه ای عالی از ذکر جزئیات یک اپلیکیشن شبیه اسنپ است

باید موارد جزئی درباره ی هر کدام از این اپلیکیشن ها از الگوریتم های تعیین هزینه ها و این که چطور این وظایف به افراد ارائه دهنده خدمت محول می شود و هزاران سوال دیگر را حداقل به صورت کلی بدانیم، و در مرحله ی بعد مستندی که این مراحل را توضیح می دهد تهییه می کنیم، ولی اطلاعات در این مرحله اصلاً کافی نیست و اگر بر این اساس استعلام هزینه داشته باشیم بقدری کلی و نا مشخص خواهد بود که قطعا قیمت هایی که از افردا مختلف خواهیم گرفت هیچ ارتباط و ربطی به هم ندارد و فقط خود رو گمراه کردید.

9de6f3f4e70a38be7614a0fa20540a83877e1f8c

۲.تهیه اسکیچ و وایرفریم (Wireframe) از تمامی مراحل و تهییه پروپوزال فنی نرم افزار

در این مرحله یک سند فنی که به اصطلاح به آن پروپوزال (Propsal) و یا RFP (Request for Propsal) گفته می شود باید تهیه کنیم.

نکته مهم: در بسیاری از موارد این نگرانی هارو در صاحبین ایده های استارت آپی دیده ایم که میگویند “نگران محرمانگی ایده استارت اپی خودم هستم” و یا برای لو نرفتن ایده های خود بخش ها و امکانات سایت و اپلیکیشن رو بسیار کلی و ناقص اعلام میکنند که به دلایل زیر که توضیح خواهیم داد در آینده ای نزدیک دچار مشکلات بسیار زیادی خواهیم شد. پس راه چاره چیست؟ پاسخ این موارد را در چند نکته زیر عنوان می کنیم.

تهیه وایرفرم اپلیکیشن
رقیب اپلیکیشن تاکسی

2- هیچ وقت هیچ ایده ای در دنیای استارت آپی به آن معنا که فکر میکنیم قابل ثبت نیست یعنی اینطور فکر نکنیم که اولین کسی که فروشگاه اینترنتی رو راه اندازی کرده باید جلوی تمامی فروشگاه های اینترنتی رو بگیرد و یا اسنپ که اولین سامانه حمل و نقل مسافر دورن شهری بوده باید جلوی فعالیت تپسی رو بگیرد، خیر اینطور نیست ولی اسنپ، دیجی کالا و … که در این زمینه پیشرو بوده اند میتوانند مزیت رقابتی خوبی رو از بازار کسب کنند.

رقیب اپلیکیشن تاکسی

1- ارزش ایده استارت آپی شما برای طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی با وجود مجری توانمند و مدیریت شما ارزشمند خواهد بود و این ایده بدون وجود شما هیچ ارزشی نخواهد داشت پس پیشنهاد اول ما این است که خیلی نگران ایده خود نباشید فقط سریع شروع کنید تا مزیت رقابتی بازار رو از دست ندهید و یا اگر باز هم نگران هستید گزینه های بعدی رو مطالعه بفرمایید.

رقیب اپلیکیشن تاکسی

4- نکته ای که بسیار مهم می باشد این است که تیم برنامه نویسی طی اجرای این بند هیچ وقت اجازه این رو نخواهند داشت که پروژه ای که برای کارفرما اجرا نموده اند را به فرد دیگری ارائه دهند مگر آنکه آن محصول از قبل خود شرکت اجرا نموده و در اختیار شرکت هست. و همچنین هیچ وقت کارفرما هم توقع این رو نخواهد داشت که آن موضوع و یا پروژه ای که یک بار تیم برنامه نویسی قبلاً اجرا نموده، و اگر پروژه ای دیگر با آن موضوع به تیم برنامه نویسی ارائه شود تیم مجری آن را به دلیل این موضوع انجام ندهد.

رقیب اپلیکیشن تاکسی

3- چیزی که باید نگران آن باشیم داده ها و اطلاعات و مطالعات آماری بازار و … اطلاعات دیگری است که ارزشمند بوده و میتوانیم آن را محرمانه تلقی کنیم پس برای این موضوع حتما باید در قرارداد بند محرمانگی اطلاعات رو داشته باشیم.(این بند یکی از اصلی ترین بند های اخلاقی و قراردادی شرکت برنامه نویسی تابان شهر می باشد که برای حفظ و احترام به ایده های کارفرما های عزیز صورت می گیرد)

 

وایرفریم چیست؟

اسکیچ و یا وایرفریم یک طرح گرافیکی از تمامی صفحات سایت و اپلیکیشن می باشد که می خواهد کل روند و ارتباط های تمامی صفحات سایت و اپلیکیشن رو برای تیم برنامه نویسی مشخص نماید و مهم ترین چیز اکشن ها و روابط تمامی صفحات می باشد. این اسکیچ و یا وایرفریم میتواند به وسیله نرم افزار های تخصصی اجرا شود و یا می تواند حتی با مداد و خودکار ساده هم طراحی شوند بطوری که رنگ، شکل و اندازه های اجزاء در این مرحله اصلا مهم نیست.

در زیر چند نمونه از وایرفرم های طراحی اپلیکیشن را خواهیم دید…

در کنار این وایرفریم ها ما باید پروپوزال فنی خود را هم به صورت کامل داشته باشیم تا روابط را توضیح دهیم و از همه مهمتر تمامی این موارد فقط front و ظاهر اپلیکیشن رو نمایش و تشریح میکند ولی ما نیازمند جزئیات و توضیحات بسیار دقیقی از دسترسی ها و امکانات مدیریت در پنل مدیریت خواهیم بود و همچنین تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی را بر اساس امکانات و خواسته ها باید تشریح شوند.

وایرفرم طراحی اپلیکیشن
استعلام قیمت در اپلیکیشن
وایرفرم طراحی اپلیکیشن

نکته: همیشه در این مرحله از کمال گرایی دور باشید، پروژه شما باید با اصلی ترین امکانات و حداقل امکانات لانچ شود چون پروژه های پیچیده و بزرگ در زمان توسعه دچار مشکلاتی مثل طولانی شدن زمان و پر هزینه شدن توسعه خواهند شد و زمان اجرای اصل پروژه هم طولانی خواهد شد و ما مزیت رقابتی خود را در بازار از دست خواهیم داد و از همه مهمتر ما قبل از شروع به کار فقط فکر میکنیم که فلان امکان اگر باشه چقدر خوبه، ولی باید این امکانات رو بر اساس رفتار کاربر برسی کنیم تا ببینیم که این امکان چقدر می تواند با ارزش باشد. به این استاندارد، حداقل محصول پذیرفتنی و یا MVP (Minimum viable product) می گویند.

این رو باید بدانیم که هیچ کدام از بزرگترین استارت آپ های دنیا روز اول پیچیدگی امروز را نداشته اند.پس زمان برای پیشرفت و توسعه ی اپ شما وجود دارد.

نکته مهم : قطعاً و حتماً این مرحله باید توسط یک فرد فنی در کنار شما تهیه شود و اگر دانش و تجربه فنی و نرم افزاری حتی به صورت کلی و ابتدایی رو ندارید به هیچ عنوان به سراغ تهیه گزارش این مرحله نروید.

 

چرا؟ به دلایل زیر.

وایرفرم های طراحی اپلیکیشن

1- به این دلیل که قطعا شما برای اجرای پروژه خود یک محدودیت بودجه خواهید داشت و اگر بدون مشورت با یک فرد فنی روز ها و ماه ها وقت بگذارید و پروپوزال خود را تهییه کنید بعد متوجه شوید که پروپوزال شما بقدری پیچیده و زمانبر بوده که اجرای آن از توان مالی شما خارج است ولی اگر به همراه یک فرد فنی آن را تهیه کنید می توانید به آن فرد فنی بگویید که من این محدودیت رو دارم و فرد فنی بر اساس محدودیت های مالی و زمانی که دارید نیاز های شما را به سمتی هدایت خواهد نمود که هم نیاز های شما به شکلی در نرم افزار تامین شود و هم زمان اجرا و هزینه آن بیش از حد بالا نرود.

222b2ef0110051df29aeee72ba2ad41ab90 copy1

2- بسیاری از موارد که در فکر ما به سادگی میگذرد ممکن است که از نظر فنی یا غیر ممکن باشد و یا بسیار پیچیده و اگر این موارد غیر ممکن و یا پر هزینه جزو ارزش های کلیدی (Key–value) پروژه استارت اپی ما باشد که دیگر کل پروپوزال میرود روی هوا.

22b2ef0110051df29aeee72ba2ad41ab901

3- برای اجرای بعضی از بخش ها و ماژول های پروژه استارت اپی ما ممکن است راه های بسیاری وجود داشته باشد ولی همیشه یک فرد فنی و با تجربه ساده ترین، سریع ترین و ارزان ترین راه را پیش روی شما قرار خواهد داد و همچنین این فرد اجازه این را نخواهد داد که بعضی از بخش ها و ماژول ها در سیستم بخواهد دچار تناقض فنی شود، موردی که بسیار زیاد پیش خواهد آمد این است که اگر در ابتدا به اندازه کافی برسی و مطالعه نشود در وسط پروژه میتواند کل روند سفارش طراحی سایت پروژه رو دچار دوباره کاری کند.

11b2ef0110051df29aeee72ba2ad41ab90 copy1

4-یکی از مهم ترین مواردی که در این مرحله تعیین می شود تکنولوژی و زبان برنامه نویسی هست و همشه باید اول نیاز های صاحبین پروژه بررسی شود و بر اساس این نیاز ها تکنولوژی و زبان برنامه نویسی تعیین شود و این نکته رو باید در نظر گرفت که هزینه برنامه نویسی با زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های مختلف می تواند در زمان اجرا و هزینه اجرای پروژه بسیار تاثیر گذار باشد.
و ده ها دلیل دیگر … پس همیشه باید همراه و همگام با یک فرد فنی این مراحل رو گام به گام پیش ببرید.

3322b2ef0110051df29aeee72ba2ad41ab90 copy1

و حالا در پایان این مرحله شما می توانید به دنبال استعلام هزینه از شرکت های برنامه نویسی بروید و یا قرارداد اجرایی خود را با یک شرکت ببندید چون تا قبل از پایان این مرحله و روند سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن هیچ چیز مشخص نبوده و در صورت اجرای کار قطعا محصولی تحویل شما داده خواهد شد که هیچ شباهتی به خواسته های شما نخواهد داشت و در پایان و نهایی شدن این بخش می توان به سراغ مرحله بعدی رفت

نکته: یکی از خدماتی که شرکت تابان شهر در این زمینه ارائه می دهد ارائه “خدمات مشاوره در جهت تهیه پروپوزال” های فنی و تهیه وایرفریم توسط نیروهای متخصص به صورت نفر ساعتی می باشد. که برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

Hands30 3 removebg preview 2 min 1

تیم حرفه ای تابان شهر اینجاست تا همیار شما در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار باشد

3-تهیه UI\UX design (user interface user experience)

UI/UX design به معنی طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری می باشد به عبارتی به مرحله تهیه اسکیچ که در بالا توضیح دادیم پیش نیاز طراحی رابط کاربری (UI design) می باشد. طراحی تجربه کاربری (UX design) موضوعی به صورت تحلیلی و تکنیکالی می باشد در صورتی که طراحی رابط کاربری بیشتر به طراحی گرافیکی شباهت دارند با این تفاوت که وظایف پیچیده تری را به عهده دارند.

در طراحی UI/UX design سایت و اپلیکیشن متخصص تجربه کاربری (UX) و متخصص رابط کاربری (UI) با همکاری یکدیگر در جهت داشتن یک تجربه خوب متمرکز می شوند .طراحی رابط کاربری (UI) و همچنین طراحی تجربه کاربری (UX) هر دو باید با یکدیگر همکاری داشته باشند تا به محصول موردنظر دست یابند.

5178406 copy1

این مرحله یکی از نهایی ترین مراحل می باشد که باید اجرا شود تا خواسته های کارفرما را از تمامی بخش های گرافیکی پروژه بدانیم تا بتوانیم وارد مرحله اجرای نهایی یعنی کد نویسی و برنامه نویسی سایت و اپلیکیشن اختصاصی شویم.
یکی از مهم ترین نکته ها این هست که هیچ وقت هیچ پروژه ای بدون طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری نباید اجرا شود چون هم نظر کارفرما از طرح های گرافیکی پروژه نادیده گرفته می شود و هم تمامی طرح های گرافیکی بدون دانش و تجربه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری برنامه نویسی می شود و قطعا اپلیکیشن حس خوبی رو به کاربر نخواهد داد، و اگر در حال اجرای پروژه بخواهیم پشت سر هم ظاهر و بخش های سایت و اپلیکیشن اختصاصی رو تغییر دهیم در نتیجه هم زمان و هزینه را از دست خواهیم داد و هم در حال نابودی و کثیف کردن سورس کد های پروژه هستیم. به قول قدیمی ها اول نبرید بعد متر کنید.

در زیر چند نمونه از طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری خواهیم دید..

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری
طراحی رابط کاربری
5289665 copy1

 اگر تا اینجا اومدی فایل صوتی رو حتما گوش کنید

برای دریافت مشاوره جهت تهیه پروپزال فنی با ما تماس بگیرید .

4.برنامه نویسی و اجرای پروژه

بعد از اتمام تمامی مراحل بالا تازه تیم برنامه نویسی می تواند وارد بخش برنامه نویس و کد نویسی شود که خیلی نیازی نیست کارفرما وارد این بخش شود چون تمامی خواسته ها و نیاز های خود را قبلا بررسی و نیاز سنجی کرده است و همه چیز به صورت دقیق مشخص شده است و تکلیف همه با همه چیز روشن است.

خیلی وارد جزئیات این بخش نمی شویم چون موضوعات در اینجا خیلی تکنیکالی و فنی خواهد شد، ولی فقط یک نگاه کلی و گذرا به روند کار خواهیم داشت.

در این مرحله مدیر پروژه تیم برنامه نویسی خود را بر اساس تخصص و دانش اعضای تیم انتخاب خواهد نمود و پروژه رو به بخش های کوچکتر تفکیک و کل پروژه رو به صورت روزانه در ابزار های کنترل و مدیریت پروژه بر اساس چارچوب یا فرایند مدل اسکرام (Scrum) پیش خواهد برد.

5190435 copy1

۵.تست نهایی و لانچ شدن اپلیکیشن و یا سایت

در این مرحله پروژه تست نهایی شده و تحویل شما به عنوان کارفرما جهت بررسی و تست داده خواهد شد و شما می بایستی طی مدت زمان مشخص شده نرم افزار را تست کرده و نظرات خود را جهت خروجی نهایی به مجری ارائه دهید، تا نرم افزار آماده انتشار جهت استفاده کاربران شود.

51325511

نکاتی را باید در این مرحله در نظر داشته باشیم:

1- اولین و مهم ترین نکته این است که هیچ نرم افزاری در این کره خاکی وجود ندارد که بتوانیم بگوییم 100% کامل و بدون باگ می باشد، مسئله این است که نرم افزار های به اصطلاح بدون باگ، باگ هایی بسیار پیچیده در لایه های درونی خود دارد که به بسیار نادر ممکن است که کسی به آن بر بخورد پس همیشه میگوییم نرم افزار بدون باگ است.

2- همیشه نرم افزار را بر اساس فیچر لیست ها، امکانات و طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری بررسی نمایید و به دنبال موارد و امکانات جدید در زمان گذر از این مرحله نباشید چون الان وقت لانچ شدن سایت و اپلیکیشن طراحی شده هست و فقط اگر باگ و یا اشکال احتمالی وجود دارد را باید برسی کنیم. توسعه ها و ایده های خلاقانه خود را بگذاریم بعد از لانچ شدن سایت و اپلیکیشن و همزمان با برسی رفتار کاربران ایده های خود را انجام دهید در غیر این صورت دچار چرخه فرسایشی خواهید شد که تمامی ندارد.

3- طوری نرم افزار را برسی نمایید که تمامی موارد و باگ های احتمالی در آن را برسی کرده باشید اینطور نباشد که چند باگ ببینید و بعد بیخیال ادامه تست شوید و بروید دوباره در نسخه بعدی برسی کنید چون زمانی که تیم برنامه نویسی مجدد در روند سفارش طراحی سایت و سفارش ساخت اپلیکیشن برای رفع باگ های نهایی وارد می شوند و خروجی نهایی را می گیرند انجام این مرحله که تکه تکه باگ اعلام شود روندی بسیار فرسایشی و کسل کننده ای رو برای شما و تیم فنی به وجود خواهد آورد، مگر آنکه باگ در مرحله و بخشی باشد که نتوان ادامه برسی سایت و اپلیکیشن طراحی شده را داشته باشیم.

4- زمانی که نسخه نهایی و دیباگ شده اپلیکیشن و سایت رو مجدد از تیم برنامه نویسی تحویل گرفته اید فقط به سراغ برسی باگ های قبلی نرویم مجدداً باید کل نرم افزار رو برسی و چک کنید چون زمانی که اپیلیکیشن و سایت های اختصاصی پیچیده می شوند ارتباط های درون برنامه ای بالایی خواهند داشت و در نتیجه ممکن است در هر مرحله توسعه و دیباگ، مرحله و بخش های دیگر سایت و اپلیکیشن رو تحت تاثیر قرار دهد.

البته نکته قابل توجه در اینجا این است که ما باید زمانی رو دقیق برای تحویل و لانچ شدن اپلیکیشن در نظر بگیریم چون اگر بیش از اندازه ایده آل گرا باشیم ممکن است که این چرخه بررسی و دیباگ سال های طول بکشد، پس روش درست و صحیح این است که ما سایت و اپلیکیشن رو در این مرحله به درستی تحویل بگیریم البته اجرای این امر نیازمند تعهد بسیار بالای تیم فنی می باشد تا گام به گام با صاحبین استارت آپ پیش بروند.

کلام آخر در سفارش طراحی سایت!!

در بسیاری از موارد با این صحبت رو برو خواهید شد که استارت اپ فلانی شکست خورده! به دلیل این که سایت و اپلیکیشنش دیر لانچ شده و یا نرم افزارش اون چیزی نبوده که میخواسته و یا … علت تمامی این گفته ها و شنیده ها این است صاحبین ایده یک چیز فکر میکردند، یه چیزی تعریف کردند، یک چیزی دیگه تصور شده، و یک چیز دیگه ای به تیم فنی منتقل شده و محصول نهایی هیچ ربطی به درخواست اولیه ندارد و علت آن هم عدم وجود یک سند فنی دقیق و یا پروپوزال (Proposal) مستند  در هنگام سفارش طراحی سایت و یا سفارش ساخت اپلیکیشن بوده که در هر مرحله از طراحی اولیه تا تست نهایی بتوان به آن رجوع نمود. اگر قرار هست که بگیم کی اینجا تقصیر اصلی رو داره میتوانیم بگوییم که هم صاحبین ایده استارت آپی و هم شرکت برنامه نویسی که بدون ارائه و دریافت سند فنی اقدام به شروع کار نموده اند.
امیدواریم که مواردی که حاصل سالها تجربه، موفقیت های شیرین و شکست های آموزنده بوده برای موفقیت شما کارآمد باشد.
دوستون داریم

درخواست تماس

برای تماس فوری کافیست با ما تماس حاصل فرمایید

 

درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید