.

8 تا از معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

هر کسب و کاری که باشید و در هر زمینه ای که کار بکنید نیاز به طراحی سایت دارید. برای اینکه یک طراحی سایت خوب هم داشته باشید مسلما نیاز دارید که یک شرکت طراحی سایت خوب انتخاب کنید. اما دقیقا به چه شرکت طراحی سایتی خوب می گویند و معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت چیست؟ در اینجا دقیقا می خواهیم درباره همین موضوع صحبت کنیم و ببینیم اصلا یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مسلما اول از همه شاید یکسری جواب به ذهن خود شما هم برسد و یک دید کلی از این موضوع داشته باشید. اما به غیر از موارد مد نظر شما که شاید احتمالا بیشتر به موارد عمومی یا مارکتینگی ختم می شوند، یکسری موارد تخصصی هم هستش که باید به آن موارد توجه زیادی داشته باشید که یک شرکت طراحی سایت خوب انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

خدمات طراحی سایت شرکت تابان شهر

معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت

معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت

طراحی سایت تقریبا برای هر شرکتی لازم است و به همین دلیل هم هستش که باید معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت را بدانیم. طراحی سایت دیگر در حال حاضر یک کار اضافی که می تواند نکات مثبتی برای شرکت ها داشته باشد نیست. حداقل می توان گفت که طراحی سایت برای کسب و کار های بزرگ و متوسط واجب و برای کسب و کار های کوچک در صورت امکان لازم است. به علاوه اینکه طراحی سایت مزیت های تبلیغاتی و کاربردی برای شرکت شما دارد، بلکه به کسب و کار شما یک اعتبار خاصی می بخشد و باعث می شود نام شما در دنیای وب هم مطرح بشود. همانطور هم که می دانید با پیشرفت تکنولوژی، کسب و کار های کوچک هم دارند به سراغ طراحی سایت می آیند و می خواهند که از رقبای خود در این زمینه عقب نمانند.

حال اما موضوع دیگری مطرح می شود و تصور می کنیم که شما قانع شده اید که برای کسب و کار خود نیاز به طراحی سایت دارید. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب قدم بعدی شما می باشد. همانطور که می دانید شما در حال کنار گذاشتن بودجه نه چندان کمی برای طراحی سایت خودتان هستید و نیاز دارید که بدانید دقیقا چه شرکتی می تواند به نحو احسن کار شما را انجام بدهد که هزینه ای که شما کردید روزی به شما برگردد و ضرری را هم متحمل نشوید. پس لازم است که “نکات انتخاب شرکت طراحی سایت” را بدانید و سعی کنید طبق این نکات انتخاب شرکت طراحی سایت ، آن شرکتی را انتخاب کنید که به بهترین نحو کار شما را انجام خواهد داد. پس با ما همراه باشید تا این موارد را با یکدیگر بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید.

معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت خوب کدام هستند؟

محیط شرکت و موقعیت مکانی آن را بررسی کنید

همه شرکت های طراحی سایت(با اطمینان می گوییم که همه آن ها) خودشان سایت دارند. شما می توانید در موتور جست و جو یا به صورت مستقیم به سراغ سایت این شرکت ها بروید و با محیط کار شرکت و موقعیت مکانی آن ها آشنا بشوید. اینکه شرکت مورد نظر شما دقیقا کجاست و به چه شکل است به طور غیر مستقیم می تواند بر روی کار آن ها تاثیر بگذارد. همچنین زمانی که از این موارد با خبر باشید و از حضور آن ها اطمینان حاصل پیدا کنید، مطمئن می شوید که خدایی نکرده این شرکت ها کلاه بردار نیستند و شما می توانید به آن ها اعتماد کنید. پیشنهاد می شود که قبل از سفارش طراحی سایت، یک جلسه حضوری با مدیران شرکت داشته باشید تا با افراد مهم شرکت هم آشنا بشوید.

تخصص شرکت مورد نظر چیست؟

باید به شما بگوییم که دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت بسیار گسترده است. همه شرکت های طراحی سایت انواع واقسام طراحی سایت ها را انجام نمی دهند و ممکن است تمرکز و تخصصشان بر روی چند روش طراحی سایت باشد و از چند زبان برنامه نویسی خاص استفاده کنند. اول از همه شما باید ببینید که سایت شما دقیقا به چه نوع طراحی سایتی نیاز دارد و با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید که این یکی از معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد. این را هم به شما بگوییم که خیلی از شرکت ها ممکن است بگویند که انواع طراحی سایت را انجام می دهند، این حرف ممکن است کاملا دروغ نباشد اما ممکن است این شرکت ها همه نوع طراحی سایتی انجام دهند، ولی هیچکدام از طراحی های آن ها حرفه ای و تخصصی نباشد.

پس شرکتی را پیدا کنید که تخصص در زمینه زبان برنامه نویسی و نوع طراحی سایت مورد نیاز شما داشته باشد. برای فهمیدن این موضوع هم می توانید با شرکت های مختلف تماس بگیرید یا وب سایت آن ها را چک کنید. مسلما در آن ها می توانید اطلاعات با ارزشی را کسب کنید.

تخصص شرکت مورد نظر چیست؟

اعتبار شرکت ها را بسنجید!

برای سنجش اعتبار یک شرکت طراحی سایت به غیر از موقعیت مکانی و محیط شرکتشان، می توانید ببینید که آیا مدارک و دستاورد هایی هم دارند یا خیر. می توانید نام شرکت مورد نظر را در موتور جست و جو سرچ کنید و ببینید که سایت های دیگر درباره آن چه می گویند. همچنین شما برای با خبر شدن از این اعتبار می توانید با کسانی که قبلا با این شرکت کار کردند نیز تماس بگیرید و در آخر با خود مدیران شرکت طراحی سایت تماس داشته باشید. حواستان هم باشد که شرکت هایی که قول های غیر منطقی به شما می دهند و هر خواسته ای شما دارید را با “بله” پاسخ می گویند، معتبر نیستند. این موضوع یکی از مهمترین معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت است.

کیفیت طراحی و دیزاین آن ها چگونه است؟

اول از همه به شما بگوییم که به سراغ شرکت هایی که نمونه کار های خودشان را قرار نداده اند نروید. شما باید بدانید که سبک طراحی سایت شرکت مد نظر شما به چه صورت است که خود این موضوع یکی از معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد. باید شما ببینید اصلا آیا سبک طراحی آن ها را می پسندید یا خیر؟ آیا کسب و کار شما با سبک کار این شرکت همخوانی دارد؟ همچنین نگاه کنید و ببینید که آیا شرکت مورد نظر از طراحی های بروز و ترند های مدرن استفاده می کند یا خیر به این دلیل که باید حتما مطمئن باشید که سایت شما شکل قدیمی نداشته باشد.

آیا چیزی درباره سئو سایت و بازاریابی موتور جست و جو می دانند؟

این نکته بسیار مهم و یکی از مهمتری معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد. قرار نیست که سایت شما طراحی بشود و هیچکس هم وارد سایت شما نشود. خوب است که شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید درباره بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو مانند گوگل اطلاعات زیادی داشته باشد. این را بدانید که طراحی سایت قدم اول برای سایت شما می باشد و تولید محتوا قدم بعدی آن که در هر دوی این قدم ها، سئو همراه سایت شماست و باید نکات آن را رعایت کنیم.

آیا شرکت مورد نظر شما در شبکه های اجتماعی هم هست؟

چرا این موضوع یکی از معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت است؟ به این دلیل که نشان می دهد که شرکت طراحی سایتی که شما انتخاب کرده اید به دنبال پیشرفت و برند شدن است و قرار است به مخاطب و مشتری خود احترام بگذارد. در واقع همه شرکت های خوب و معتبر دوست دارند که شناخته شوند و همگام با زمانه خود قدم بردارند. اگر شرکت مورد نظر شما در شبکه های اجتماعی فعال باشد، به علاوه اعتبار آن ها، این موضوع را نشان می دهد که شرکت مورد نظر دوست دارد که با مخاطب خود ارتباط بگیرد و از نظرات آن ها استفاده کند. در نتیجه این شرکت یک شرکت قابل اعتماد است. همچنین شما می توانید نظرات دیگران درباره این شرکت را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.

آیا شرکت مورد نظر شما در شبکه های اجتماعی هم هست؟

آیا شرکت طراحی سایت مورد نظر بلاگ یا خبرنامه دارد؟

مطمئن باشید که شرکت های طراحی سایت مطرح و معتبر حتما به عنوان یکی از معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت ، در سایت خودشان بلاگ آموزشی هم دارند. توجه کنید که این موضوع باعث می شود که شما متوجه شوید شرکتی که با آن کار می کنید درباره کاری که می کند اطلاعات زیادی دارد و در این رابطه به تولید محتوا نیز می پردازد. همچنین این موضو نشان دهنده این است که شرکت طراحی سایت مذکور دانسته هایش را برای خود نگه نمی دارد و آن ها را با افراد دیگر و مخاطبان خود به اشتراک می گذارد تا بتواند در رفع مشکلاتشان آن ها را یاری کند و آموزه های جدید را رایگان تحت اختیار آن ها قرار بدهد. همچین شرکتی بسیاری قابل احترام و مطمئن است.

نظرات آنلاین را درباره شرکت طراحی سایت بخوانید

در خیلی از سایت ها شما می توانید برید و ببینید که مردم و صاحبان کسب و کار های دیگر نظرشان درباره شرکت طراحی سایتی که شما می خواهید انتخاب کنید چیست. این موضوع یکی از معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت می باشد و ندانسته شما نباید اقدامی را در این زمینه انجام بدهید. همچنین شما می توانید به علاوه مشاهده نظرات در سایت خود این شرکت، به یکسری سایت ها که کارشان نظر سنجی درباره شرکت های مختلف است سر بزنید و مواردی که دیگران گفتند را مطالعه کنید. مطمئن باشید که از این تحقیق پشیمان نخواهید شد.

نتیجه گیری

انتخاب یک شرکت طراحی سایت به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. به هر حال شما هر نوع روش طراحی سایت را هم که انتخاب کنید، باز در حال صرف هزینه زیادی هستید که باید احتیاط کنید که دقیقا در کجا باید این هزینه را بپردازید. ما سعی کردیم 8 تا از مهمترین معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت را برای شما بیان کنیم که فکر می کردیم از نظر ما مهمترین معیار ها هستند. به غیر از این موارد تخصصی، شرکتی که شما انتخاب می کنید باید منصف و عادل باشد و حس انسان دوستی در مدیران این شرکت تقویت شده باشد. این موضوع باعث می شود که به شما نه صرفا به عنوان یک مشتری، بلکه به عنوان یک فرد آگاه و محترم نگاه کنند که در قبال او مسئولیتی بر دوششان است. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع:

verzdesign

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *