.

راه های کسب درآمد آنلاین در سال 1400

تولید شده توسط بهار رضاییان

کامپیوتر خوندم و همیشه به حوزه فناوری اطلاعات، تکنولوژِی و دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی داشتم، این فکت که کلی چیزای جذاب و مهم تو دنیا هست که هنوز نمیدونمشون بهم انگیزه میده تا بیشتر تو مسیرم تلاش کنم! الان کارشناس سئو توی تابان شهر هستم و راه یادگیری و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی برام هموار تره و دوست دارم تا تجربیاتم رو با کسایی که مثل خودم هستن به اشتراک بذارم.

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، راه های کسب درآمد آنلاین در سال 1400 منجی بسیاری از کسب و کارها شده است. این روش از کسب درآمد از قبل بوده اما اخیرا مخصوصا در طی دو سال گذشته پیشرفت و گسترش چشم گیری داشته. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی جوانب مختلف راه های کسب درآمد آنلاین بپردازیم.

کسب درآمد آنلاین چیست؟

کسب درآمد آنلاین یا اینترنتی شامل مجموعه ای از فعالیت ها برای فراهم آوردن کالا و خدمات یا هر دو به مشتریان، در قبال دریافت مبلغی است، که به صورت آنلاین از طریق اینترنت انجام می شود.
کسب درآمد اینترنتی که به آن کسب و کار الکترونیک نیز میگویند، هم شامل افرادی می شود که کسب و کار فیزیکی خودشان را دارند اما قصد دارند آن را گسترش دهند و هم افرادی که تمایل دارند فقط از طریق راه های کسب درآمد آنلاین مشغول باشند.

راه های کسب درآمد آنلاین

راه های کسب و کار اینترنتی 

طراحی سایت

تقریبا همه از این موضوع آگاه هستند که هر لحظه ممکن است شبکه های اجتماعی فیلتر و از دسترس خارج شوند و یا در بهترین حالت ممکن است که محبوبیت خود را از دست بدهند بنابراین باتوجه به محدودیت عمر شبکه های اجتماعی، سایت یک بستر مناسب و امن برای کسب درآمد آنلاین و سرمایه گذاری طولانی مدت می باشد، اما نکته ای که در طراحی سایت باید مد نظرتان قرار دهید این است که طراحی آن را به دست افراد متخصص بسپارید تا بتوانید به راحتی مشتریانتان را به سوی خود جذب کنید.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به استفاده روز افزون مردم از تلفن همراه هوشمند با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارتان به راحتی می توانید به کسب درآمد آنلاین بپردازید؛ از مزایای طراحی اپلیکیشن می توان به بازاریابی مستقیم، برقراری ارتباط نزدیک با مشتری، دسته بندی مشتریان و قدردانی ویژه از مشتریان ثابت وهمچنین بیشتر دیده شدن اشاره کرد.

کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی 

کسب درآمد آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر خوبی در فروش شما داشته باشد اما همانطور که گفتیم همیشه ترس از دست دادن کسب و کارتان با شما همراه خواهد بود. پس همانطور که استفاده از سوشال مدیا به تنهایی دلهره آور است اگر از آن در کنار سایت و اپلیکیشن استفاده کنید به راحتی می توانید مشتریان زیادی را در زمینه کسب و کارتان به خود جذب کنید.

راه های کسب درآمد آنلاین

مزیت های کسب درآمد آنلاین

جذب مشتری از سرتاسر جهان

با استفاده از راه های کسب درآمد آنلاین شما می توانید به راحتی در هرجای دنیا خدمات خود را ارائه دهید. و فقط به یک منطقه محدود نباشید. این موضوع باعث می شود گستره فعالیت شما بیشتر شود.

خودتان رییس، خود هستید|کاهش نیاز به نیروی انسانی

در این مسیر با راه اندازی کسب و کار خود از طریق راه های کسب درآمد آنلاین استقلال کاملی از خود دارید و همچنین اگر در زمینه هایی مانند آنلاین شاپ کار کنید نیازی به کارمند و نیروی کار زیادی ندارید.در نتیجه هزینه ها کاش پیدا می کند 

دورکاری

استفاده از روش های کسب درآمد آنلاین باعث شده است تا در هر زمان و مکانی بدون محدودیت و به راحتی بتوانید کارهای خود را انجام دهید. و در این زمینه نگرانی نداشته باشید.

با تجهیزات معمولی قابل انجام است

یکی ازمزیت های کسب درآمد از طریق اینترنت این است که به راحتی می توانید تنها با یک کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند به همراه اینترنت فعالیت خود را آغاز کنید و نیازی به هزینه های گزاف و تجهیزات آنچنانی نیست.

چند اشتباه بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی

1. کمک نگرفتن از متخصص و ساده پنداشتن کار با اینترنت

بعضی از افراد فکر می کنند تنها با ایجاد یک پیج در اینستاگرام و یا یک کانال تلگرامی به راحتی می توانند محصولات خود را به فروش برسانند.اما باید بدانید که شما حتی با ایجاد یک سایت به تنهایی نمی توانید به درآمد برسید. زیرا هر کدام از روش های کسب درآمد آنلاین به طور جداگانه نیازمند تخصص در آن زمینه می باشد. برای مثال طراحی و ایجاد سایت قدم اول برای کسب درآمد است و پس از آن باید از متخصصان در زمینه سئو کمک بگیرید تا بتوانید برای وبسایت خود بازدید بگیرید.

2. عجول بودن

در همان ابتدای کار به دنبال درآمد نباشید! شروع یک بیزینس آنلاین مستلزم صبوری می باشد و اگر در چند ماه اول دیده نشدید دلسرد نشوید وامیدتان را از دست ندهید زیرا کسب و کار اینترنتی رویه درآمدی مشخصی ندارد، اما مطمئناً با صبر و تلاش زیاد، می‌توان در این راه موفق بود.

3. نداشتن برنامه ریزی یا بیزینس پلن

مانند هرکسب و کار دیگری کسب درآمد آنلاین نیازمند هدف گذاری است این هدف بر اساس شناخت بازار و ارزیابی تغییرات آن ، مشکلات و فرصتهای آتی ، تجربه مدیریتی ، وسعت و نحوه نگرش مدیر تعین می شود و برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی کرد. چرا که نداشتن برنامه ای مناسب باعث شکست آن کسب و کار می شود.

سخن پایانی

به طور کلی پس از شناخت راه های کسب درآمد آنلاین  اگر سعی کنید نکاتی که در بالا ذکر کرده ایم را رعایت کنید به راحتی می توانید به درآمدزایی آنلاین دست یابید.

شاید دوست داشته باشید بدانید

نظرات شما عزیزان…

0 Comments

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *